Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 344 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| betapetkunge | 2007-04-25 21:14 | |
![]() | en anna gång när jag var ute och cyklade så fick jag en ide att jag skulle blunda och släppa styret då ramlade jag ner i ett vattenfyllt dike och slog huvudet i en sten och fick sy 4 stygn | |
| Hunkalunk | 2007-04-25 22:25 | |
![]() | En gång när jag var ute och gick cykla en dum jäkel förbi som blundade utan att hålla i styret så jag puttade till han så han for ner i ett vattenfyllt dike och slog huvudet i en sten. | |
| Dripknot | 2007-04-26 09:46 | |
![]() | betapetkunge: Du kunde inte kastat grädden med glas i och vispat ny grädde? Pund! | |
| Hick ticks | 2007-04-26 14:11 | |
![]() | Jag skulle cykla ned för en väldigt maffig asvaltsbacke... med en minicykel... Följden var att när jag hade som högst fart började framhjulet vobbla, och inte lite heller. Jag hade såklart ingen tröja på mig och efter rammlet fick jag gå hem med en massa skrubbsår över hela kroppen. | |
| Maybach | 2007-04-26 20:23 | |
![]() | Hur tänker man då man stoppar ned ditt finger i en påslagen mixer? | |
| betapetkunge | 2007-04-28 10:36 | |
![]() | det var den sista grädden jag hade dripknot och man kan ju inte bara slänga bort en hel massa grädde, lite glas får man väl tåla | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-28 10:44 | |
![]() | Såja, lite Johnny Rebel nu. | |
| ekorre70 | 2007-06-02 11:59 | |
![]() | Jag råkade ut för en riktigt plågsam olycka idag. Planen var att raka benen i dushen alltså tar jag fram raklödder, gelevariant, som stått orört ett tag och trycker till - resulterar i en sned hård stråle som lyckas träffa mitt i mitt öga. En inte alla behaglig och trevlig upplevelse, förstörde hela min dag så nu ligger jag här å har ont å tycker synd om mig. | |
| Aleksia | 2007-06-02 14:41 | |
![]() | Jag arbetade som delikatessbiträde ett par år under tiden som jag pluggade. Jag hade ett stadigt tag kring pålägget som skulle skäras och satte in "köttabiten" i handmaskinen. Jag sätter på klingan, vänder mig om mot kunden för att fråga hur många hekto han vill ha. Samtidigt vrider jag in handen i klingan! Hurra! Tummen och pekfingret fick sig en törn. Kan man lugnt säga. Två fina ärr har jag =) Kan tilläggas att en annan expedit fick ta över min kund och hans nerblodade pålägg, medan jag for till akuten! Häpp på er! | |
| Verdandi | 2007-06-02 20:22 | |
![]() | Vad skönt det är att läsa om människor som är nästan lika klumpiga som jag! En betydligt oblodigare klumpighet stod jag för tidigare i år när jag och några kompisar var och åkte skidor i Romme. Vi skulle ta en tvåsitslift, jag åkte sist tillsammans med en av vännerna. Vi hamnade lite på efterkälken och plötsligt fick jag ett ryck och skyndade mig förbi den där lilla grinden in på spåret för att sätta mig i liften. Problemet var bara att det inte var vår tur än, det stod redan några där och väntade. Jag trillade, killarna som redan stod där (och som båda hörde till mitt kompisgäng, tack gud för det!) föll handsöst och liftkillen kastade sig över oss alla tre för att trycka på nödstopp. Resultatet blev att Vi alla fyra låg i en stor hög, intrasslade i varandras ben, armar skidor och snowboards. Ingen skadade sig, som tur var, men mina kompisar skrattar fortfarande åt det! | |
| asgrymsnubbe - Ej medlem längre | 2007-06-03 02:24 | |
![]() | jag lekte doktor på mig själv för ett år sedan ungefär.. hade typ ett läkt skavsår vid hälen, som en utbuktning ungefär. hur som helst, störde mig på det och drog fram stora kniven (som jag hastigt hade gjort rent) och skar helt sonika bort utbuktningen. operationen gick så långt bra och plåster påsattes. jag var nöjd över min företagsamhet! två dagar senare fick jag åka till akuten med hela benet uppsvullet pga en infektion, kunde inte gå på fotstackarn ens. :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-03 03:12 | |
![]() | Apropå killen som bröt andra armen när han visade hur han bröt första... En kvinna i USA förlorade sin make som råkade ta tag i ett elstängsel, och när sedan släktingarna kom på besök demonstrerade hon förloppet och avled själv. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-03 03:25 | |
![]() | Brukar ofta hyvla mig i tummen av misstag när jag hyvlar ost. Brukar ofta få kokande vatten på händerna, antingen av att röra om pastan med en gaffel, medan det kokande vattnet bubblar, eller av att hälla kokande vatten i ett glas som jag håller med ena handen, och råka missa glaset, eller glömma bort att sluta hälla. När jag var lite mindre var jag ute och cyklade och testade att byta plats på händerna (cykla med armarna i kors). Råkade plötsligt rycka till med ena armen och svänga in i en lyktstolpe. Slutade lyckligt eftersom jag hade hjälm, och mamma bjöd på saft. :D | |
| Angeloflove | 2007-06-04 21:32 | |
![]() | När jag var yngre och cyklade hem från badet med mina två kompisar så lyckades vi med en rolig vurpa. Jag skulle cykla om grabbarna som höll på att fjanta sig lite. Den ena vinglar till och puttar till den andra som flyger av sin cykel två meter framåt, därefter vinglar vinglaren in i min cykel och vi rasar båda två o jag hamnar underst i högen. Efter denna lilla smäll rakt ner i marken fattas det en flisa på min ena framtand... Hihi. | |
| Nemi | 2007-06-04 22:04 | |
![]() | Jag var ungefär 12 år och satt och funderade på hur effektiv en häftapparat var, om den kunde ta sig igenom en nagel. Jag testade på tummen och... ja..den gick igenom. Det gjorde ju rätt jäkla ont och jag var sur på mig själv för att jag testade men jag var ju tvungen att få ut den ur tummen så jag gick till syrran (hon var då 7 år) och bad om hjälp och hon vägrade för att det såg så obehagligt ut ;) Inget blod förrän jag lyckades bända ut den. Sen hade jag två fina "häftklammerhål" i nageln till den växte ut. Så, ni behöver inte testa det - jag vet hur det går. ;) | |
| Angeloflove | 2007-06-04 22:13 | |
![]() | Hehe, låter snyggt. Kan ju bli en ny piercingtrend... ;) | |
| Prytte | 2007-06-04 22:20 | |
![]() | Jag lyckades med att cykla in i träd med cykel två gånger på ett halvår förut :P men sen är jag som jag är med :D | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-06-04 23:42 | |
![]() | Jag slog sönder en lampa på finlandfärjan med handen, Mindre smart. | |
| Pialina | 2007-06-05 00:15 | |
![]() | Har ögat återhämtat sig helt, ekorre70? SheDeVille, du berättade (för länge sedan, men jag har läst den här tråden först nu) om hur du pga pojkvännen hoppade i vattnet från båten när du var långt från bryggan och skämdes. En bekant berättade om hur han var i Hangö gästhamn en dag mitt i sommaren då den stora hamnen är smockfull av gästande båtar: En båt kommer in i hamnen och börjar närma sig bryggan. När det är flera meter kvar, börjar mannen som står vid rodret skrika högt, i översättning, "Hoppa redan för helvete!" Det fanns inte en chans att hon skulle ha nått bryggan, utan hon landade i vattnet långt från den. Massvis med människor såg det, men det var inte i första hand kvinnan som skämdes utan mannen. Kvinnan hade nämligen tröttnat på att varje kväll bli utskälld för att hon inte hoppar när de är flera meter ifrån bryggan. Alltså hoppade hon den här gången i Hangö helt sonika första gången han ropade, för att visa honom hur omöjliga hans krav var och för att en gång för alla få slut på det. Mannen lär ha hållit sig inne i båten hela kvällen och ända tills de åkte nästa dag... :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-05 00:41 | |
![]() | Den var skitkul!!! | |