Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 147 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MästerMatt | 2007-04-30 15:08 | |
![]() | Svenska Akademien på Tallriken i Malmö ikväll ju, det är ju gratis så det missar man inte :) Har redan varit i Lund och kollat in svinfesten där, de börjar tidigt i parken. Nu fick jag åka hem och jobba lite, men ska väl ut snart igen. Glad Valborg/Valborgs/Sista april/Vappen/Wappen, eller vad ni nu säger. Kanske det finns fler smeknamn på denna helg? | |
| Lyreco | 2007-04-30 15:22 | |
![]() | Q: Ståplats på första parkett med korven i högsta hugg.. Hell yeah.. :) | |
| pilutta-dej | 2007-04-30 21:00 | |
![]() | Fy hundan, det var kallt!!! Nu drar jag mig tillbaka med en kopp te med rom. | |
| odin - Administratör | 2007-04-30 21:07 | |
![]() | Var och kollade elden i Vasaparken i Sthlm, mesigaste jag någonsin sätt. Tacka vet jag den i Norrköping! | |
| Tom Waits | 2007-04-30 22:12 | |
![]() | Fy fan vad jag hatar Valborg...och alla helger där folk umgås och där man inte är önskvärd. Jag har ingen att leka med. Jävligt synd om mig... | |
| Tom Waits | 2007-04-30 23:00 | |
![]() | Självömkan leder ingen vart..vad har ni själva hittat på ikväll då..nåt kul? | |
| Tom Waits | 2007-04-30 23:02 | |
![]() | Och det är inte så synd om mig egentligen. Ville bara umgås lite ikväll...men det är inte alltid så.. | |
| sarlina | 2007-05-01 01:09 | |
![]() | Käre vän, vill du möta den förödande, frätande, ofrivilliga ensamheten - gå ut en helg och "vill bara umgås lite" Tro mig, jag vet det!! Efter femtio år har jag lärt mig läxan - i den avsikten går jag aldrig, aldrig ut!!! | |
| två bakelser | 2007-05-01 10:44 | |
![]() | Usch vad sorgligt det låter. Själv käkade jag middag nere på bryggan tillsammans med en öl och somnade vid 22-snåret tillsammans med en bok. | |
| Labyrint | 2007-05-01 10:53 | |
![]() | Min absoluta favorithögtid, längtat som vanligt. Ingenstans i planen fanns dock en elak förkylning, feber, hosta, snörvlande och ont i huvud och öron. Tittade på lite forsränning, grillade med kompisar, gick runt i min älskade overall och bytte märken precis som planerat, men frågan är om inte den bästa stunden på hela dagen var när jag struntade i champagnegalopp och gick hem och sov några timmar... | |
| Tom Waits | 2007-05-01 10:59 | |
![]() | Det är OK nu. Kände mig ensam igår kväll bara och satt och drack vin för mig själv. Och blev deppig. Är dock inte så ensam egentligen, men dålig på att planera i förväg. Om jag hade gjort det så hade jag inte behövt vare sig vara ensam eller må dåligt på valborg. | |
| två bakelser | 2007-05-01 11:11 | |
![]() | Det räcker med att titta på den här bilden från dagen efter www.gp.se/gp/jsp/Cro...p; a=343004 så är man glad att man slapp vara där. | |
| Huvudtvätt | 2007-05-01 13:12 | |
![]() | eller de här bilderna från uppsala www2.unt.se/start/ kolla in bildspelet | |
| två bakelser | 2007-05-01 19:01 | |
![]() | Fy fasiken Huvudtvätt! Jag håller med farsan med barnvagnen i slottskogen " -Tråkigt att de lämnar skit efter sig så här. Konstigt eftersom alla ska vara miljömedvetna nuförtiden. Men det gäller kanske inte närmiljön. Och kanske inte när man är full..." Jag kanske borde demonstrerat idag ändå, för närmiljön och kännbara böter åt dem som inte kan sköta sig. | |
| pilutta-dej | 2007-05-01 19:04 | |
![]() | Men vad i helvete, jag brukar inte svära särkilt mycket, men här är det motiverat. OK, berusade, men nån jävla hjärna har väl åtmonstone några kvar. Jag syftar alltså på bilderna ovan, det är ju inte lite skräp. Jag kom till Smögen på midsommardagen en gång, och trodde att jag och min unge skulle kunna bada. Fantastiska klippor och glaskross, glaskross, glaskross. Skithäftigt. | |
| Elmis | 2007-05-01 19:15 | |
![]() | Kände inte igen en käft på stan (Uppsala) och allt kändes passé och deprimerande, känns som jag är klar med sånt där. Gick hem efter nån timme. Inte en droppe lyckades jag få i mig heller men alkoångan över staden gjorde mig säkert lite berusad... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-01 22:56 | |
![]() | Var på Hågestaön och tittade och lyssnade när manskören sjöng in våren, köpte fika av gymnastikklubben och flickorna hoppade i hopp-borgen. Varm eld, som dock brann ner fort.... | |
| smurvlan | 2007-05-02 08:51 | |
![]() | körsångare här =) | |
| Måns_E | 2007-05-02 23:06 | |
![]() | Jag stack ut och fiskade gös istället. | |