Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillråttan | 2007-08-07 22:45 | |
![]() | Det är jättelänge sen jag upptäckte att folk har olika uppfattning om humor. Men jag är ju rätt gammal förstås. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:54 | |
![]() | Myran, det kunde jag iofs göra men musse vill ju också njuta av utsikten!! | |
| ÖverPräktig | 2007-08-07 23:09 | |
![]() | Musen kanske är nöjd med utsikten som bjuds där nere. Prins Charles ville ju som bekant vara en tam***g. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-08-08 12:57 | |
![]() | snuskhummer.... | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-08 20:21 | |
![]() | Tycker verkligen att det e dåligt att min dansmus inte behandlas lika seriöst som fisken;-( | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 20:37 | |
![]() | Att tuffe Mick och lilla Kickilickan saknar all tillstymmelse till humor är knappast någon nyhet. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-08-08 20:49 | |
![]() | Mm, men forky som brukar begränsa sina repliker till "asg", "håller med", "sjukt bra" och andra intetsägande kommentarer har ju verkligen ansträngt sig för det här lilla svaret...men du glömde den ack så obligatoriska smileyn som brukar utmärka dina små patetiska, insmickrande och politiskt korrekta inlägg...men verkligen kul att du uppskattar fjortishumor, fast inte ironi på något plan. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 20:56 | |
![]() | Visar du upp samma attityd IRL som du gör här på detta forum löper du eventuellt risk att åka på lite "dängilidäng" vid en busshållplats eller dylikt. Vem vet, det kanske redan har inträffat. Godnatt hårding! ;-) | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:05 | |
![]() | Men för fan Forky!!!!!! Menar du på fullaste allvar att man får skylla sig själv när man blir misshandlad av ett gäng på 6-8 pers bara för man har en personlig åsikt som inte du delar?? För övrigt hade inte ett ord yppas den gången!!!! Hade du inget annat svar än att trycka på det,,,SVAGT!!!!!! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:10 | |
![]() | Okej, det var dumt av mig. *Tar tillbaka* | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:14 | |
![]() | Nu undrar man bara hur det gick för Floaty. *Kolla, ingen smiley* | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:20 | |
![]() | Bra Forky! Du kanske har lite humor ändå;-) Starkt å erkänna när man går över gränsen,,,du e förlåten av både mej å micke;-) | |
| SheDeVille | 2007-08-08 21:22 | |
![]() | Bra att tråden är tillbaka på "rätt spår" efter den urspårning som skedde här ovan. Personliga påhopp o dyl är som alla förhoppningsvis vet inte tillåtet. Jag väntar också med spänning på hur Floatys besök på badhuset avlöpte. Så Betaguld - hur gick det? | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:25 | |
![]() | E det ingen som vill veta hur min bergsklättring gick med musse??;-( | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:33 | |
![]() | O yeah, I´m just dying to hear about. *host* ;-) | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-08 21:33 | |
![]() | IT! | |
| betaguld | 2007-08-08 23:28 | |
![]() | SheDeville och ni andra här kommer sista kapitlet i historien! Håll till godo: Husdjur är ju inte tillåtna på badhuset men med ett brett leende lyckas konststycket och de kritiskt granskande vitrockarna vid entrén hade inte en suck om vad som var i görningen - vi var inne! Till Mission Impossible-musik smög vi diskret till barnbassängen efter ombyte och dusch. Det var tidig morgon så hallen var ekande tom. Floaty sprattlade nervöst i min hand när jag tog upp henne ur mini-transportbehållaren och sedan gav henne den fulla friheten. Hon tackade mig med ett vattenstänk i ansiktet. :) Det var magiskt. Delfinhopp och undervattensrusningar om vart annat. Om några år lär hon fortfarande drömmande berätta om hennes fantastiska badresa till "tropikerna". Simdräkten av halvtransparent microfiber gjorde susen för klorkänsliga ögon. Med en svag förnimmelse av klor och en nyköpt mini-trampolin rikare, i akvariets sken, Betaguld & Floaty | |
| SheDeVille | 2007-08-08 23:42 | |
![]() | Snyft! Så vackert! Tack Betaguld och Floaty Snipp, snapp, snut -så var sagan slut. | |