Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 520 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Youth Bale - Ej medlem längre | 2007-09-01 13:56 | |
![]() | Före andra världskriget var det många karikatyrer på judar och vad som hände under andra världskriget med många judar - det är något som är fruktansvärt som aldrig får hända igen! betänk - en frihetsgudinna på golanhöjden. | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 13:59 | |
![]() | Dubbelmoralen bland vissa övervakare är mer skrämmande än att Hitler skulle resa sej från det döda med en atombomb i famnen. | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:06 | |
![]() | Det var ett bra exempel på hur det fungerar med att man drar slutsatser snabbt, Bärsärk. Om man läser mitt inlägg så skriver jag att jag tycker att det är att balansera på slak lina både att skoja om muslimer och judar. Jag skriver också att jag tycker att man kan få skämta om religioner - så judendomen kan man också skämta om men inte med folkslaget/folkgruppen judar. Att vända sig mot en folkgrupp kan nämligen innebära ett lagbrott som kallas hets mot folkgrupp. En jude behöver inte bekänna sig till judendomen, liksom en iranier eller irakier inte behöver vara muslim! Ett bord har fyra ben. En hund har också fyra ben. Alltså är ett bord en hund enligt en del som drar slutsatser oerhört snabbt. Den som tänker efter lite skulle naturligtvis inte omedelbart dra en sådan slutsats. | |
Forky - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:09 | |
![]() | Inte ens ett runt bord är en rondellhund. Så dä så! ;-P | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:10 | |
![]() | Okej ska jag recitera brevet du skrev till mej där du kallar mej rasist efter att jag gett mej på alla religioner på en gång? Varför kan man inte skämta med folkgruppen judar?? Man kan ju skämta om danskar och norrmän, men du tänker väl inte längre än näsan räcker utan du utnyttjar hellre din maktställning till att hävda dej. Nu blir jag väl IP-ban , så ni andra kan väl ha det så trevlig. | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:11 | |
![]() | Den va bra Forky! | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:16 | |
![]() | Jag har nog spelat över 3000 betapetmatcher så det så. | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:22 | |
![]() | Naturligtvis beror det på lite grann vad man skriver i de sk skämten som avgör om det kan vara olämpligt eller inte. Är det fördömande eller nedlåtande så är det inte ok. (Tar bort ett inlägg som innebär påhopp på en enskild medlem och som inte tillför diskussionen något.) | |
Forky - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:25 | |
![]() | Då får du nog ta bort svaret också. Annars blir diskussionen lätt förvirrad. ;-P | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:28 | |
![]() | Okej det är din och mouches nivå som gäller på allting, jag är så jävla less på att ni ska bestämma vad som är roligt och inte. Är ni åsiktspolisen? Jag har fått många inlägg borttagna och konton bannade för saker som är väldigt harmlösa i förhållande till din gradering av vilka man får skämta om, men jag vet att ni vill ha bort mej och vissa andra och ni har lyckats med vissa bland annat blev en kompis ip-bannad för fusk även om han dykt upp irl och spelat väldigt bra. Alla som inte sprider blommor och kärlek runt sej hela tiden blir kvästa av er småpåvar. | |
Forky - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:30 | |
![]() | Jag kan hålla med om att det är lite väl lågt i tak på detta forum. | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:37 | |
![]() | Det handlar inte om VAD som är roligt för den ene eller andre utan det handlar om det är förnedrande eller förolämpande etc eller inte. Jag har jobbat med opinionsbildning och information kring främlingsfientlighet och rasism i många år och har en professionell bakgrund att luta mig mot. Därmed inte sagt att jag alltid har rätt, det finns ju alltid en bit av subjektivitet även om man försöker vara objektiv. Ibland fattar man rätt beslut - ibland inte. Det bästa är när det gäller personliga tvister att ta dem privat. Det är möjligt att bemöta på ett helt annat sätt då än att göra det i ett forum eftersom vi har en princip att inte diskutera enskilda medlemmar i forum | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:41 | |
![]() | Nu handlade det om rondellhundarna etc så ev klagomål - starta en ny tråd eller hitta en gammal i ämnet . För personliga tvister etc - kontakta betapet@abuse.com eller kontakta en övervakare. Åter till ämnet! | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:44 | |
![]() | Jag vet väl att om jag skickar ett klagomål till er så ignorerar ni det bara därför måste jag dra ut det i det öppna. Ni har missbrukat er maktställning länge nu, jag vet att MÅNGA håller med mej. Hur kan jag vara rasist när jag ger mej på alla religioner men inte du när du skiljer på två olika religioner? | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:44 | |
![]() | Jag tänker inte skicka några meddelande till eran papperskorg, skulle bara var slöseri på min tid. | |
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:50 | |
![]() | Bärsärk, någon sa om kravallerna i din hemstad att om man slåss mot samhället förlorar man alltid. Jag tycker föstås också dom är maktgalna och jag föraktar dom, men jag har slutat säga det högt av praktiska bekvämlighetsskäl. orkar inte bli avstängd mer. *ler* | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:52 | |
![]() | Jag nominerar Bror Mu som ny admin/piskhållare. | |
Dyslekso | 2007-09-01 14:55 | |
![]() | Haha...ja, vad skulle då krävas för att bli avstängd? | |
SheDeVille | 2007-09-01 14:55 | |
![]() | Åter till ämnet i tråden - av respekt för trådskaparen och de som hållt sig till ämnet. | |
-BÄRSÄRK- - Ej medlem längre | 2007-09-01 14:58 | |
![]() | Det har med ämnet att göra eftersom det handlar om yttrandefrihet!. | |