Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 004

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Trollsimpa2007-11-10 00:13
Antal inlägg: 10

att jag alltid rör vid min näspiercing med läppen, det ser ut som ticks. självframkallad ticks.

superarne2007-11-10 05:02
Antal inlägg: 34

Dör ofta på cw.. så illa av mig, jag vet att jag ska flasha - gåfram - gömma mig på en bra poss.. men dem kommer så fort och allt blir vitt..

Hallonbaby - Ej medlem längre2007-11-10 15:17
Antal inlägg: 16

att jag är så satans negativ och gnällig av mig

caandy - Ej medlem längre2007-11-10 20:52
Antal inlägg: 118

Jag stör mig på min korta stubin och mitt bristande tålamod med korkade människor. Och att jag kan vara en sådan bessewisser. Och att jag är impulsivt lagd- i vissa situationer är det bra, men för det mesta är det bara dåligt. Dessutom blir jag irriterad för att jag säger: "mmm" & "mhmm" hela tiden! En annan sak som jag stör mig på med mitt sätt att vara, är min perfektionism...

SheDeVille2007-11-10 21:52
Antal inlägg: 2243

Att jag är så mesigt snäll ibland.

Silverin - Ej medlem längre2007-11-11 09:13
Antal inlägg: 1760

Att jag anammat en livssyn där jag tycker andra människor är rätt trista i längden. Inte för att jag själv e så mycket bättre, men det är ju jag det...

Ruatha2007-11-11 22:35
Antal inlägg: 95

Hmm, många bra förslag här och man känner ju igen en del i sig själv..

-Besserwisser, japp.
-Lat, japp.

Sen att jag vill vara omtyckt, gör ju att jag inte alltid säger rakt ut att "du är ju dum", när nån är dum...och liknande, brist på rak ärlighet alltså.. jobbar på det!

Sen är jag överlag rätt nöjd med mig själv, jag är ju min bästa kompis! Finns alltid där för mig själv när jag behöver nån som tröstar mig och så, plockar fram choklad, kokar te och bäddar ner mig i soffan! Jag gillar mig! kram på mig själv!

-JK-2007-11-12 12:41
Antal inlägg: 409

Blir aldrig irriterad på mig själv. *funderar* Nej, men på andra kan jag bli smått irriterad. Men det krävs en lång nötning innan stubinen sas brunnit ut och då övergår det rent av till oförsonlighet. Jag är rätt tålig mao.

yayasout - Ej medlem längre2007-12-01 23:22
Antal inlägg: 1408

oj. här kan det hända att man får hålla igång ett tag så jag gör en top 3 på mina värsta egenskaper.
1. att jag har extremt svårt att tala om mina känslor och istället skämtar bort allvaret.
2. dåligt självförtroende, som jag också gärna skämtar bort.
3. och det sista som mycket väl kan vara en bieffekt av ovanstående. att jag alltid får beslutsångest.

_sirbosch - Ej medlem längre2007-12-02 00:04
Antal inlägg: 165

Att jag alltid vill verka smartast och inte klarar av andras framgångar när man själv gjort sämre ifrån sig.
Att jag ofta försöker göra mig till alternativt inte synas alls.
Att jag alltid felprioriterar saker trots att jag vet vad som ska göras.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?