Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-15 13:30 | |
![]() | Då ska du inte byta till euroshoppers hushållspapper/(toalettpa pper) de är billigt, men de är väldigt lite papper, dom har typ konstruerat nåt fluffigt papper med massa luft i så att de ska se ut o va mkt, men de är bullshit. | |
| getramses | 2007-11-15 13:40 | |
![]() | eller så kan man titta på kilopriset | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-15 13:45 | |
![]() | Eller så plockar man åt sig sin euroshopper burksvamp och sen skiter man i o ens titta åt euroshoppers erbjudanden. | |
| hungerstrejk | 2007-11-15 14:00 | |
![]() | Förstår mig inte på folk som köper dyrt toapapper. Sånt enormt slöseri. Vad bryr sig röven om det river lite? Man blir härdad. | |
| emmylicious | 2007-11-15 14:04 | |
![]() | Vi har köpt såna XXL-rullar från ÖB. Storpack för 99 kr. Köpte dom för 2 månader sen, har typ halva förpackningen kvar om inte mer fortfarande. Det är extra långa "blad" och rullarna har exta mycket papper. Så mycket så dom inte får plats i alla toalettpappershållare. | |
| temperance | 2007-11-15 14:32 | |
![]() | Min bakdel mår så bra och är så lycklig sedan jag började köpa Euroshoppers sketpapper med knottror. Vilken smart uppfinning! Tack euroshopper för att ni förgyller mina stunder på dass. | |
| Dyntig - Ej medlem längre | 2007-11-15 20:35 | |
![]() | Tonfisk och djupfrysta grönsaker från ES funkar. Annars käkar jag mest hummer och kaviar från stör, vet inte om ES har det på menyn. | |
| Helröret | 2007-11-15 20:53 | |
![]() | jag som bonde tycker man ska köpa svenskt!! | |
| Forticert | 2007-11-15 21:17 | |
![]() | Jag har köpt Euroshopper produkter några gånger och varje gång har jag blivit grymt besviken på kvalitén så nu bojkottar jag hela deras sortiment. | |
| ekorre70 | 2007-11-15 21:34 | |
![]() | Köpte tidigare vad som helst bara det smakade ok både dyrt eller billigt svenskt eller utlänskt . Har nu mer börjat handla mer svenskt för att stödja svensk produktion av jordbruksprodukter. Jag gissar att inom 50 år kommer vi att vara tvugna till att vara mer självförsörande än nu, och då är det bäst att det finns några bönder kvar. Det råder redan allmän brist på livsmedel i världen och sverige ligger långt från resten av världen.. | |
| Pim_ | 2007-11-15 22:54 | |
![]() | Undviker lågpris oftast jo, är säkert mest psykologiskt att det smakar sämre eller så har jag blåa smaklökar. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-11-15 23:01 | |
![]() | faktiskt är willys toapapper mkt mjukare och goare än m,ånga andra dyrare papper..:) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-15 23:15 | |
![]() | Sant, Molee! Willys egna varor ser faktiskt söta ut. Euroshopper däremot, de lyckas alltid göra sina förpackningar riktigt fula... Så visst kan man köpa nåt enstaka därifrån, men vill man ha snygga specerier i hyllan så... Äsch, va jag hycklar. I början på månaden brukar jag köpa allt efter smak och snygghet, i slutet av månaden är det Willys/Euroshopper/Extra som gäller... :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-15 23:31 | |
![]() | För att undvika att bidra till den negativa spiral av välfärdsunderminering som låga priser innebär, tydligt exemplifierad av USA:s lågpriskedjor som har så låga priser att personalen inte kan få tillräckligt hög lön för att ha råd att försörja en medelsvenssonfamilj även om de handlar allt de behöver med sin personalrabatt i det egna varuhuset, brukar jag handla det mesta till överpriser om jag har råd, för att det är bättre att ägna sig åt sådan välgörenhet, ty den kommer de driftiga till del, och pengarna används förmodligen bättre än om jag skulle skänkt motsvarande summa till "välgörenhet" som ju egentligen bara är ett annat namn för att dra ut på lidandet, ty den som har han skall få, men den som inte har, från honom skall tagas också det han har, eftersom den som förmår sätta sprätt på pengarna i större grad bidrar till samhällets utveckling vilket i längden är bättre för många fler, men egentligen är jag bara bortskämd och för lat för att orka bära med mig kassar från prisextra när jag har en ICA-butik precis runt hörnet. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-15 23:37 | |
![]() | Kunde inte sagt det bättre själv. | |
| zacco | 2007-11-16 00:04 | |
![]() | jag inbillar mig att euroshopper är billiga eftersom de bryter mot alla lagar som finns. | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-16 00:11 | |
![]() | De lär de göra, de flesta av deras prylar tillverkas säkert utomlands i skymundan där de kan fuska med regler och kontroller hur mkt som helst. Är de tillverkat i sverige så vet man till 99% att de är god kvalité och har gjorts på rätt sätt. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-16 00:28 | |
![]() | Personligen avskyr jag att gå på affärer som Willys - Lid´l. Vill köpa något sånär svenska varor. Och ska man jaga alla dessa lågprisvaror blir det dyrare i längden. Tid är också pengar. Satsar på kvalite. | |
| Brittson | 2007-11-16 10:49 | |
![]() | "Undviker du euroshopper/eldorado?? Eller håller du dig till de lite dyrare märkena ihopp om att de är mkt bättre för hälsan??" Inget av det, jag varken undviker euroshopper eller håller mig till de dyrare märkena! Vad skulle man då köpa? Eftersom jag är student är jag mycket tacksam för euroshopper, Ica's egna varor, Willys och liknande märken. Det är ju ofta samma sak med olika fina etiketter bara. Dock brukar jag undvika eldorado. De lyckas få sina produkter att se så otroligt äckliga ut på förpackningarna! | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-16 11:22 | |
![]() | Jo, Eldorado är fan bäst på att äckla. Skräckexempel: En kompis har en gg hittat en råttklo i en Eldorado-lasagne! | |