Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-13 23:34 | |
![]() | Jag försöker åtminstonde. | |
| JefautjOuer | 2010-05-13 23:45 | |
![]() | Han verkade ju omvänd i alla fall. Men jag hade aldrig stått ut med att den jag levde ändrade sig först när någon annan sa till. Men vad vet man... Människor verkar ha så otroligt olika förmåga att förstå och hantera sin vardagsekonomi. Det ser åtminstone jag i bekantskapskresten också. Det finns de som tjänar bra men aldrig har pengar över och de som tjänar mindre och sparar ändå. Money makes the world go round. Suck. | |
| Lillstölla | 2010-05-13 23:58 | |
![]() | Anneli, bra att du försöker! Jag ska bättra mig, men haft en superkass dag så beror väl på det! Moppen kanske är kändis när han är 79 efter ytterligare 30 års slit i sitt band. Kommer hamna i Guinness för långsamast avancerande kändis någonsin:P JefautjOuer: Ja jag har varit galen på honom som inte tog in vad jag sa men lyssnade så fort någon annan sa det. Oerhört frustrerande! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-14 00:13 | |
![]() | Charlie och Mattias äger verkligen! såna verkliga hedersknyfflar.. | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-05-14 09:00 | |
![]() | Det blir svårt att ersätta Charlie och Mattias, man har försökt tidigare med mindre lyckat resultat. Det är nog inte helt lätt att agera "lyxfällare", dels ska det finnas en liten, liten gnutta sarkasm blandat med sylvassa kommentarer, dels ska det finnas en öppenhet och värme som lyser igenom och är påtaglig för att tittarna ska känna sympati och vilja se nästa avsnitt. Men ingen ska förstås dömas på förhand, det nya programledarparet har rätt till en ärlig chans och sedan kommer vi här på Betapet med storsläggan... | |
| Sussmimmi | 2010-05-14 09:04 | |
![]() | De är så pinsamma ..... man skäms hur folk beter sig.... Men Charlie och Mattias är super | |
| lillakia | 2010-05-14 16:03 | |
![]() | Jag gillar också programmet, det är intressant och ibland också en gnutta lärorikt. men vad jag inte riktigt kan ta till mig är hur barnfamiljer kan exponera sin ansvarslöshet i media på det viset, det påverkar ju faktiskt barnen! men det finns det flera program som gör till exempel Nannyjouren (både svenskt och amerikanskt naturligtvis..) Finner inte riktigt ord för det..... | |
| Lillstölla | 2010-05-14 17:14 | |
![]() | Kommer inte bli samma sak utan Charlie och Mathias!! Slutade i princip att kolla när det var andra programledare, kändes inte som att de programledarna var lika seriösa! | |
| Midna79 | 2010-05-14 17:57 | |
![]() | Jag har oerhört svårt att förstå hur människor kan fortsätta handla när pengarna är slut, i alla fall när det rör sig om vuxna människor. | |
| bulll | 2010-05-14 23:07 | |
![]() | Har inte läst igenom hela tråden, men det som jag tycker genomsyrar programmet är att deltagarna MÅSTE HA allting just NU. Man kan inte ha en tjock-tv - vad skulle folk säga, och L´Easy säljer ju en billigt för bara 700 i månaden. Ny mobil varje halvår - jamen självklart. Dyr ny bil - yes, of course. Det här med att vänta och spara ihop pengar finns överhuvudtaget inte på världskartan. Det blir jag förvånad över. | |
| -Torskmacka | 2010-05-14 23:13 | |
![]() | håller med bull... om vi inte hade hyrt, "köpt loss", eller leasat så mycket i världen hade det inte funnits någon finanskris. :) så enkelt är det. | |
| Tinna | 2010-06-09 20:23 | |
![]() | Det är dumt att "skita" i sina räkningar.. :O | |
| felstavad | 2010-06-09 20:33 | |
![]() | Underhållande och roligt program. Men jag kan inte förstå hur folk kan strunta i att betala och ta sms lån. Man ska inte handla sånt man inte har råd med.... | |
| Pocaloca | 2010-06-09 20:39 | |
![]() | som sagt....det är nog inte så himla vanligt med ensamstående som har just lyx problem =) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-06-09 21:22 | |
![]() | Äh,jag tror inte att dom som ställer upp i Lyxfällan har några egentliga ekonomiska problem. Dom är bara linslusar som vill synas i tv..en tjej deltog även i Singin Bee! | |
| Lillstölla | 2010-06-09 21:48 | |
![]() | Hehe ja men hon kanske deltog i singing bee för att vinna pengar så hon kunde betala sina skulder..... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-06-09 22:05 | |
![]() | Ha ha ja men då borde hon informerat Charlie och Mathias om att hon är duktig och extraknäcker..... | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-10-21 21:51 | |
![]() | Någon som såg dagens avsnitt? Sitter här och gapar och vet inte om jag ska gapskratta eller gråta! Finns såna människor på riktigt?? | |
| Fröken Sol | 2010-10-21 22:02 | |
![]() | Ja, jag gapar jag också... Trodde länge, eller rättare sagt, VILLE tro att tjejen spelade våpig, men efter att ha sett hela nu så undrar jag.. Fast, måtte hon klara sig nu så hon inte faller dit igen - förstår inte hur det kan gå så himla långt... | |
| nettan23 | 2010-10-21 22:09 | |
![]() | Tycker hon var en frisk fläkt och positiv som få Smart att skuldsätta sig? Nej! Men hon vågar iaf tro på sig själv, Go girl! Gillar programmet annars oxå | |