Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| femininum | 2008-02-05 18:56 | |
![]() | Stephen kings romaner är aldrig dåliga köp Jesper! Klänningen som jag tänkte jag kunde ha om jag drog in magen ordentligt, funkade inte i längden. | |
| le-lou | 2008-02-05 22:46 | |
![]() | samma här femin, köpte en svart klänning från tradera som jag envist och patetiskt fick för mig att jag skulle kunna klämma ner mig i. Kostade en liten slant, jag var lyrisk när paktetet kom men gömde det för sambon, enbart för att surprisa dagen efter. Stod som en sönderstressad julgris framför spegeln morgonen därpå och fick till slut se mig besegrad. Den åkte längst in i garderoben. Saken är också att den var lite unik och speciell till modellen, så det var skittrist att se att den krympt på vägen från Stockholm hit. Så det var mitt sämsta köp, kanske inte rent ekonomiskt men..känslomässigt, puh vilken pärs :P | |
| badabong - Ej medlem längre | 2008-02-06 00:04 | |
![]() | >> en jävligt fin och dyr midiklav, var visst mer intresserad av att göra musik i tonåren - stor surprise, men den står som ett fint minne i hörnet >> tennisutrustning som passar bra när man entrar arenan i wimbledon - servade bättre när jag var 12... babolat väska med plats för nio racketar säljes mm >> ett kök som dåvarande exet aldrig pyntade sin del på utan fick njuta av vinsten vid försäljning till följd av värdeökningen, ren och skär waste >> rakbladsjävlarna som kom i brevlådan titt som tätt, har ett helt livslager samt inte så mycket skägg hör av er om ni har ett passande handtag >> förmodligen mina nya nike+ grejer samt ipod för ett antal tusenlappar då man skulle börja jogga lite, får se om det håller i sig över en månad | |
| y not | 2008-02-06 07:59 | |
![]() | jag köppte TomasLeonards spruckna kondom efter honom. Nu känner jag mej väldigt missnöjd med det köpet. Tjejen jag försökte byta till mig en keff MC av nobbade, inte ens en diskmaskin som diskade dåligt kunde jag byta den mot. Vad skall jag göra med den. Den var alldeles för dur att bara slänga bort. | |
| merqria | 2008-02-06 09:42 | |
![]() | JAg tycker attt lökhackihacken är briljant! Ett av mina sämre inköp är kanske just tu......re, har ett golv-till-tak-skåp fullt, och detssutom en stor säck på vinden. Jag använder inte ens hälften av grejerna, dessutom köpte jag mer nu sist. Inte mina ljusaste stunder.. Men det jag använder är i allafall bra, det är ju alltid en liten tröst. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-07 22:18 | |
![]() | *S* känner igen det där Merqria! Jag hade också massor TW men sålde det genom annons. Fick "bara" 1000:- för en hel bananlåda men det var det värt, för jag fick mer plats i skåpet. Ändrar mig nog lite om mitt sämsta köp: Det måste ju vara schäfern jag åkte ändå till Örebro och köpte och som efter 5 veckor kläckte ur sig 8 valpar av obestämd ras!!! Ändå hade jag frågat ägaren 3 ggr om så kunde vara fallet, men han nekade naturligtvis. Fast å andra sidan är det den enda hund jag gått 28 000+ på =) | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-02-08 14:15 | |
![]() | Jag köpte en systemkamera innan jag upptäckte att jag var värdelös på att fota. Bytte bort den senare för att slippa bli påmind om hur kass jag var. | |
| Cover Me | 2010-10-19 20:18 | |
![]() | Mitt sämsta köp ever är dammsugarhelvetet och den måste jag hata flera gånger i veckan... :( Det är en sån där Electrolux Silencer - fyra gånger tystare än normala dammsugare och tre gånger dyrare. Det absolut enda som är positivt med den är att den har så lång sladd att den inte behöver flyttas utan räcker runt i hela lägenheten och en bit utanför också om man så vill. Sen är det slut på superlativ. Att dra den med sig är i det närmaste omöjligt - den går alltid sin egen väg (dvs in i fotknölar - aj!! hyllor och väggar), den är totalt värdelös att suga upp skräp (katthår...) på mattor, dammsugarpåsen är i storlek som en PimPim-påse, dammsugarfoten går inte att byta till en sån där smart en = ett elände då det sämsta med hela apparaten är att det alltid blir värsta vacuumet mellan golv och dammsugarmunstycket vilket, i sin tur, betyder att man måste släppa på en "ventil" på handtaget. Och då låter aset i princip lika mycket som vilken skitdammsugare som helst..! | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:20 | |
![]() | Köpte "art woman and society" när jag pluggade konstvetenskap - fy fan vad illa den är. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:23 | |
![]() | en päls för 17 000 kr som blev nersprayad efter en timme på stan:( | |
| nystan1 | 2010-10-19 20:26 | |
![]() | Tecknade gymkort i 12 månader för 399:-/mån. Gick dit en enda gång, och det var inte för att träna, utan för att avsluta medlemsskapet. Skäms.. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:30 | |
![]() | Kläder är jag värdelös på att köpa. Jag har köpt massvis av sjukt fula grejer eller fina som inte är jag, som jag helt enkelt aldrig har använt. Jag avskyr att shoppa kläder och har märkt att min räddning heter H&M och internet där. Annars så var det en Nissan Micra för tusen år sedan som jag köpte av en polare. Man ska inte köpa bilar av polare.... Dumt... Sen köpte jag en manick som skulle göra så att man kunde se på TV via datorn för ca 6 år sedan... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:35 | |
![]() | och en sånt där klassiskt systemkamera eller digitalkamera köp. | |
| cokki | 2010-10-19 20:43 | |
![]() | Tyvärr för ofta. Är en sån där som kastar mig över röda lappar och reor. Behöver nog terapeut för det | |
| Malreek | 2010-10-19 20:43 | |
![]() | Kul och läsa vad alla har gjort och köpt =) Själv känns det som man har gjort hälften redan.... I livet gör man MÅNGA dåliga köp, talar för egen femma först och främst. Köpte en kamera med, fast videokamera som jag har filmat med 3-4 gånger för 7,5k haha xD, En router för 1,3k som jag hade i 2 veckor*suck* | |
| Syntax-Fe | 2010-10-19 20:43 | |
![]() | Telemarksskidor med råttfällebindningar att ha första gången jag åkte utför (i Järvsöbacken). Det var ju skitsvårt och jag var blåslagen och sängliggande i en vecka efter alla vurpor. Sen har dom stått i förråddet och sett hånfulla ut! | |
| wildman | 2010-10-19 20:50 | |
![]() | Köpte en begagnad Saab 9-5 som på mindre ett år rasade motorn - bytte turbo och renoverade växellådan. Sen sålde jag den med kraftig förlust. Det var ingen höjdare... Inte för att bilar någonsin är bra köp, men denna var riktigt illa. Men jag älskade den i övrigt. Klen tröst dock. | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:50 | |
![]() | Två otroligt dåliga köp Köp ett En BMX för 35oo som jag inte ens vill ha :-) Köpte bara för den var "cool" prova den bara en gång XD Köp två en dator när jag redan hade en bra laptop :-) Felet på Hp datan var att en drivrutin till skärmen hade stängt av sig så kunde inte se vad som skedde på skärmen (Det går att ordna ganska fort om man bara har orken till det :-) Och det hade inte jag så jag köpte en ny för 8oookr | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:58 | |
![]() | En Volvo utan däck är ett av mina sämsta tjack. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2010-10-19 20:59 | |
![]() | kommer inte på något så hemskt dåligt jag själv gjort men mamma gjort ett rätt roligt och spontant inköp. vi var i afrika och det var kanske femtio grader varmt (alltså inte time för skinnkläder) och vi hittade en skinnbutik. jippie, tyckte mamma och gick in i affären, blev bästis med butiksägaren och köpte en..GUL SKINNJACKA för några tusen, som hon såklart aldrig använt. japp, önskar det var jag som gjort detta mycket snygga fulfelköp. haha. hej. ps, det ser ut som en regnjacka. | |