Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 465 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-03-08 22:46 | |
![]() | Jag heter Janet Johansson och bor i Göteborg. Är 56 år gammal och är resande byggare för alla Uno-x bensinstationer ute i landet (uno-x finns inte längre men jag gör det ändå). Jag gillar att vakna tidigt i ottan, att vissla och att åka hiss. Har en tatuering, svart/neongröna/neonrosa- randigt hår, och svartochvit prickiga ögon. Gillar att lyssna på Lill Babs & Technomusik. Min favoritartist är Kent. | |
| Aeronaut | 2008-03-09 00:08 | |
![]() | Jag är Beta Mongot. Jag bor i bunkern i Österåker. Jag gillar Betapet. När jag är på frigång äter jag alltid Sibylla grillkorv med extra stark senap som river i gommen. Jag har blivit duktig idetta spel eftersom det är det enda roliga här inne. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-09 00:22 | |
![]() | Och du verkar riktigt ha fattat vad detta går ut på...... ;-) | |
| Sombatic | 2008-03-09 00:22 | |
![]() | Jag heter Ann Andersson och bor i Paris. Jag är 86 år och konditor. Jag gillar fotboll och stormönstrade tapeter. jag har en 21 år gammal tatuering som jag älskar.Mina ögon är jeansblå och håret är är tomterött. Lyssnar helst på opera och min favoritartist är Nordman | |
| ullaminulla - Ej medlem längre | 2008-03-09 02:09 | |
![]() | Jag heter Birgitta Nilsson och är 122 år. Bor i Vasa och jobbar med boktryckeri. Jag gillar sport och dåligt väder. Har 4 härliga tatueringar. Mina ögon är för dagen bruna och så även håret. Älskar faktiskt visor och min favoritartist är Bellman<3 Gillar inte då dragspel och säckpipa>( | |
| systerrebell | 2008-03-09 07:14 | |
![]() | Jag heter Josefin Bergdahl och bor i Krokom. Jag är 63 år gammal och jobbar på ett verk med arsenik. Jag gillar ishockey, golf och flugfiske. Jag har inga barn, men funderar på att skaffa. Mitt hår är turkost och ögonen gråa. Lyssnar ofta på dansbandsmusik, men även No Doubt. | |
| systerrebell | 2008-03-09 07:14 | |
![]() | Jaha, och nu inser jag att jag missförstod hela grejen. Så går det när man jobbat natt och inte sovit nåt. :P | |
| emmylicious | 2008-03-09 09:05 | |
![]() | typ 4 pers som har skrivit tatueringar istället för barn nu. det sabbar hela storyn :P | |
| Jaap | 2008-03-09 09:48 | |
![]() | Jag heter Katarina Nyström och är 76 år. Jag bor i Stockholm. Jag är arbetar som murarmästare men skulle helst av allt bara städa vinsdförråd då detta är mitt stora intresse.Jag har inga barn, svarta ögon. Min favorikmusik är tekno men lyssnar då och då på Nordman. | |
| maska | 2008-03-09 11:09 | |
![]() | Jag heter Elisabeth Präntare, bor i Enköping. Jag är yrkesmilitär och närmar mig 58 år, och på fritiden sysselsätter jag mig allra helst med sport av alla slag. Jag har inga barn. Rött hår och urtvättade blå ögon. Jag gillar att lyssna på techno eller eurodisco, men det händer ibland att jag sätter på en skiva med Klapp och Klang;) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-09 11:59 | |
![]() | Jag heter Eugenia Saidy och kommer från Larsberg. Jag är 50 år gammal och har inga barn. Jag är maskiningenjör. På fritiden ägnar jag mig åt feminism samt massporter. Jag har grått hår och svarta ögon. Lyssnar på rnb och det som spelas på radio. Favoritartist är Dolly Parton. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-03-09 16:55 | |
![]() | Jag heter Elisabeth Nabray och är 82 år. Jag bor i Stockholm och är snickare. På min fritid så sysslar jag med idioter. Har två barn och vill gärna ha flera. Mitt hår är svart och mina ögon så mörkt blå att dom nästan ser svarta ut. Jag gillar jazz och en av mina favoritartister är Magnus Uggla. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-03-09 17:52 | |
![]() | Hej. Jag heter Nora och har tillfälligt glömt bort vad jag heter i efternamn. Jag bor i Sundsvall och är 56 år. Jobbar som politiker inom socialdemokratin och är intresserad av fascism, tuttförstoringar, våld, miljöförstöring och sånt. Har 2 barn. Min ögonfärg är ljusgul. Gillar att lyssna på rasistisk och sexistisk musik oavsett genre, och min favoritartist är han den där som sjunger "Do what you´re told". | |
| brava | 2008-03-09 19:17 | |
![]() | Jag heter Petra Magnusson och har fobi mot att bo nånstans. Jag är 67 år och jobbar som sopåkare. Mina främsta intressen är att shoppa och fixa med mitt utseende. Jag har 8 barn (eller 2 beroende på hur man räknar). Hårfärgen är ljusblå och ögonfärgen är lite beigeaktig. Jag älskar countrymusik och nu lyssnar jag på The Doors | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2008-03-09 19:54 | |
![]() | Jag heter Emma Olsson och kommer från Göteborg. Jag är snart 59 år och jobbar som lastbils- och taxichaufför. Jag är intresserad av dammsugare och tycker politik är det roligaste som finns! Jag har inga barn. Är svarthårig med lite silverglitter i ett vackert blommönster. Jag har blå ögon. Jag älskar att lyssna på dansband och tycker att Adam Tensta är bäst. | |
| Morzan B | 2008-03-09 22:16 | |
![]() | Förnamn:Maria Efternamn: Karlsson Hemstad: Minns ej Ålder: 64 Yrke: brandman/kvinna Intressen: Elak åt småbarn Barn: 2 stora ,1 liten Hårfärg: vinröd Ögonfärg: svart Musiksmak: Jazz o dansband Favoritartist: Nordman | |
| Tinna | 2008-03-09 22:32 | |
![]() | Hehe.. Nu ska vi se.. Anna Elias här.. Kommer från ehm.. (var ett jävligt bra tag sen jag åkte buss..) Snart 61, vet inte riktigt vad jag jobbar med.. ;P Jag gillar att städa och jag har en unge på 6mån.. ;) Hårfärgen är svart och ögonfärgen jeansfärgad.. Det ni. ;) Musiksmaken är helt klart dansband och favoritartisten Björn Gustafsson. ;) | |
| annapee | 2008-03-09 22:52 | |
![]() | Jag heter Eva Rolfsson och bor i Las Palmas. Jag är 58 år och är professor i matematik. Mina intressen är att stryka och städning. Jag har inga barn, eftersom alla andra har det. Jag har vitt hår med svarta prickar och ljusgråa ögon. Jag lyssnar helt på House och Dansband, och min idol är Winnerbäck. | |
| Vigdir | 2008-03-09 23:29 | |
![]() | Hej på er! Jag heter Gunnel Forsberg och bor, om jag minns rätt, på torget i stan. Jag har nyss flytt 70, och är diversearbetare, byggde hus i Amerikat som ung. Mina intressen är golf, trädgårdsskötsel och joggning, men allra främst papperssortering. Inga barn, men funderar ibland på att vara riktigt djärv och skaffa ett litet, litet ett. Jag har grått hår, med lila inslag och röda ögon (bedårande vacker är jag). Min favoritmusik är dansband och schlager, men min favoritartist är Knut Agnred. | |
| Vigdir | 2008-03-09 23:31 | |
![]() | PS Le-Lou: Jodå, Uno-X finns visst kvar, jag passerar en sådan mack dagligen. | |