Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:13 | |
![]() | Stonehuggery... www.laserkliniken.se...mo val.aspx Här står hur lasern fungerar och varför det inte fungerar på blonda. | |
| tuta | 2008-04-14 22:14 | |
![]() | "äälskling, ja har en överaskning till deej" kul o se minen när de fluffar upp lite hår här o var. *fniss* | |
| stonehuggery | 2008-04-14 22:24 | |
![]() | jollen: en mycket vis man hör jag. det är så det ska vara! nannie: får ta mej en titt där då. men förhoppningsvis har dom kommit på nåt lagom tills jag blir old ^^ | |
| emmylicious | 2008-04-14 22:27 | |
![]() | jag har mörkt, på gränsen till svart hår på benen.. funderar starkt på att ta bort det permanent någon gång i framtiden när jag har råd. det växer dessutom snabbt =\ | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 22:33 | |
![]() | Mitt ex tog bort sina hår på benen med laser,,,smärtsamt,, men det är klart,,,ni vaxar ju å håller på så..Billigare att ta raksträckan hem,,,nära på gratis | |
| nattvakten - Ej medlem längre | 2008-04-15 08:40 | |
![]() | En lten kisstofs på hakan är väl aldrig fel :) | |
| nattvakten - Ej medlem längre | 2008-04-15 08:41 | |
![]() | "liten" | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 08:48 | |
![]() | Jag är inte heller förtjust i skäggtofsar men som uffetuffe sa så är det man själv som ska trivas, andra får ta en som man är. Däremot tycker jag att skäggstubb a la jollz är sexigt.. | |
| lellemor | 2008-04-15 09:26 | |
![]() | Är man blond med ljus hårväxt är det IPL som gäller. ett strå i taget med en nål.Där jag går kostar det 170 kr för 10 minuter.Laser och Ipl är lika smärtsamt. Och det är inte bara klimateriet som ger hår på kvinnor även hormonspiralen kan vara en bov i dramat. Skäggstubb på en karl kan vara sexigt,men har man sett honom ofta i behåring av nått slag så ser dom bra konstiga ut när dom rakar sig ren | |
| SirNose | 2008-04-15 10:31 | |
![]() | Det här med skägg är egentligen ganska enkelt. Antingen låter du bli att ha ett eller också försöker du att odla ett discoskägg med Teddy Pendergrass som (givetvis ouppnåeligt) ideal. images.amazon.com/im...ZZ ZZZ_.jpg | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 10:38 | |
![]() | ett jäkla tjat om skägg och inte skägg, det spelar inte så stor roll bara dom har rakat huvud!! Jag gillar när killarna har rakat sitt huvud, finns inget sexigare. .Fram för fler rakade huvuden!! Fast det klart, en så snygg snorbroms som Matss har är inte helt fel det heller, men då ska den sitta på rätt person.. ;) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-15 14:29 | |
![]() | åååh, 3-dagars skäggstubb...yummi | |
| Spader triss - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:16 | |
![]() | jag har 3-dagars skäggstubb! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:47 | |
![]() | jag tycker det är manligt med skägg bara det är välansat och för att svara nattvakten ..."kisstofs"...inte fel på rätt man och nattvakten tillhör det kriteriet ;) | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-04-18 20:32 | |
![]() | min personliga åsikt är att bockskägg är överjävligt fult. tangorabatt och andra smala välansade mustcher á errol flynn däremot... | |
| asboi | 2008-04-18 20:43 | |
![]() | jag kan ärligt säga att bockskägg är det första man lyckas odla fram som liten pilt. själv skaffade jag ett rese-bock-skägg när jag var i Bangladesh för ett tag sen, den var äcklig men ibland måste man göra även sånt som inte är så kul.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 20:45 | |
![]() | jag brukar vaxa benen på somrarna eftersom det är mer behändigt då man ofta går barbent och stubb inte är så trevligt... Har svart hår men när jag vaxat tar det ganska lång tid innan det kommer tillbaka.. skönt Jag gillar tre-dagars, inte för långt skägg och inte för välansat. Om killen har pillat i timmar för att få varje hårstrå perfekt ser det FÖR perfekt ut på något sätt | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 20:46 | |
![]() | mushar gillar jag dock inte...bara en mushe alltså | |
| asboi | 2008-04-18 20:47 | |
![]() | "Du tror att du ser snygg ut Hon tycker att du ser trött ut" haha älskar reklamer, visar västerländsk kultur på dess topp! | |
| salix - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:35 | |
![]() | För att kompensera håravfall?... | |