Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-03-13 14:49 | |
![]() | Fy fan, det finns någ inget som retar mig så mycket som snikna och snåla människor - missunsamheten är så ful och lyser ofta igenom på alla områden i livet. Vi var ett gäng som åkte och hälsade på en kompis i Gbg för några år sedan. Efter några dar behövde vi tvätta, han bidrog med tvättmedel (en halv deciliter, kanske?) och sade efteråt: "Nu skulle jag kunna be er om de 4 kronor, ungefär, som det här tvättmedlet kostat - men det gör jag inte!" Så storsint av honom. Han skojade inte, är det värsta. | |
| mrperfect | 2011-03-13 14:58 | |
![]() | Eftersom ni lockade mig att läsa i den här tråden så får ni betala strömmen till datorn i 10 minuter, dvs 300 W = 30 öre i timmen i en sjättedels timme, alltså 5 öre, kontonumret erhåller ni i PM :P | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-03-13 15:00 | |
![]() | :D Haha | |
| mrperfect | 2011-03-13 15:03 | |
![]() | gå å skrivuppsats nu kverulanten, annars får du böta TIO öre :D | |
| elgen5 | 2011-03-13 15:21 | |
![]() | en fd kompis som kunde ringa i timmar på andras mobiler om man råka glömma den där, för att slippa få räkningen själv. fast det e ju inte bara snålhet, det e fräckt, dålig vänskap och noll respekt. | |
| Yukon3 | 2011-03-13 15:31 | |
![]() | jag ska inte bara ha 5 öre för strömmen, ska oxå ha ersättning för förlorad tid som jag kunde använt till att samla tomburkar etc etc :) jag återkommer med en uträkning på hur många burkar jag troligtvis hade hittat under denna tidsperiod | |
| malman | 2011-03-13 19:44 | |
![]() | killens bror är det snålaste jag vet.. bla så har han en ljuskrona med 5 glödlampor i. men han har skruvat ur 4 av dom för att det ska dra mindre ström hihi. och det är bara en sak av alla ideer han har, | |