Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
soapan - Ej medlem längre | 2008-09-25 21:11 | |
![]() | Jag retar mig på att jag inte har lärt mig att finslipa min argumentations teknik oralt. | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 22:02 | |
![]() | Människor här på Beta som inte kan begripa varför någon motspelare väljer att "passa" ihjäl en match. | |
bove | 2008-09-25 22:04 | |
![]() | Folk som ringer en samtidigt som dom äter så man inte hör vad dom säger. | |
swingmatism | 2008-09-25 22:06 | |
![]() | Folk som ringer en samtidigt som dom skiter så att man inte hör vad de säger är nästan värre. | |
ElsieKvist | 2008-09-25 22:08 | |
![]() | jag stör mig på människor som luktar hårbotten och smaskar när dom äter. (såvida det inte rör sig om någon som inte KAN tvätta sitt eget hår eller tugga med stängd mun, då tycker jag det är jobbigt men acceptabelt.) har man inga fysiska hinder för att äta som folk borde det vara straffbart att smaska, sörpla och söla. en annan sak som gör mig irriterad är tjocka föräldrar som köper massvis med godis till sina redan tjocka barn. | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-09-25 22:22 | |
![]() | Förutom att jag bli irriterad på förut nämnda reklam, så kom jag på några saker till: Folk, företrädelsevis äldre människor, som envisas med att betala 218 kr i myntmojängen i affären :( Jag kan även känna att en hel dagisklass på tåget som luktar bävernylon och stelnat snor också är lite irriterande. En sista sak jag kommer att tänka på, är folk som blir intervjuade i tv, och som är skittorra i munnen och liksom smackar fram orden blir lite äckligt. Om jag är på gott humör så ler jag åt det - men om jag har blodsockerfall så blir det lite "Falling down" känsla. Eftersom jag trots allt kom på allt det här - så är det antagligen dags att höja blodsockret! | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2008-09-25 22:22 | |
![]() | Tja, det mesta. Vädret, skattetrycket, mina grannar, min onda rygg, tanten nere på Konsum (och Ica). Jag återkommer, snart. | |
DennisPlz | 2008-09-25 22:28 | |
![]() | Elsie: En personlig favorit är föräldrar som pumpar sina barn med läsk & godis (alla dagar i veckan, de blir ju så glada!), för att sen beklaga sig på att det är sånt liv på dem, sitter aldrig still och stör hela tiden. "Var får de all energi? Jag blir trött bara av att se på dem!" Ja, verkligen ett mysterium. Var får de all energi ifrån? Måste vara solen igen. | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-25 22:40 | |
![]() | Eller Satan kanske. Bara för att plågas. | |
Zizzi | 2008-09-26 00:11 | |
![]() | Jag kan irritera mig på att folk har så bråttom ut ur spelrummen. Vissa skriver "tfm" redan innan alla brickor är utlagda? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:14 | |
![]() | Jag klarar inte av när människor sätter sig brevid mig på t.e.x. ett flygplan/tåg/buss och tar upp en BANAN, som de börjar smaska lite långsamt på. Liksom centrifugerar runt alltihop och sedan svarar i telefon eller pratar med någon i närheten - när de ska prata hör man hur hela banansörjan fastnat i gommen och det låter som om det fått en mastodontförkylning. USCH! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:14 | |
![]() | Zizzi, det händer bara när de är på väg att förlora. Det känns mindre plågsamt att vara den som drar först. | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:20 | |
![]() | jag kan bli lite småless på alla svenska turister i gamla stan/ stockholm, de känns verkligen bortkomna.. alla hänger på drottninggatan eller västerlånggatan och ser ut som ufo:n! :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:31 | |
![]() | Jag blir lite less på alla popsnören på Södermalm. | |
Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:32 | |
![]() | Sådana där små klistermärken på äpplen, om de är svåra att få bort. | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:32 | |
![]() | du får börja hänga i gamla stan istället.. här finns inga såna! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:33 | |
![]() | Nej, där finns väl bara stekare och kulturtanter. | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:34 | |
![]() | nä, jag är inget av ovanstående.. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-26 00:37 | |
![]() | Nej, du är sol-och-vårare... | |