Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| soapan - Ej medlem längre | 2008-06-05 23:23 | |
![]() | Antagligen inte om du inte gör det. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-05 23:23 | |
![]() | Blev smått intresserad över dina egna tänder :) | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-05 23:26 | |
![]() | catfights är sött. men jag skulle föredra att ni oljar in er ordentligt och nakenbrottas istället | |
| patboone | 2008-06-05 23:46 | |
![]() | Låt oss vara glada över våra fina artister och ge dem pris i stället för ris. Här är nomineringarna för Årets... Messerschmidt ( -Besserwisser-heter-det-! -Ja-där-ser-du...!)- Alexander Bard, Henrik Schyffert, Tommy Körberg Missmariahtoyou ( Jag-bor-här-ovan-molnen-d it-ingen-kritik-humor-ell er-självdistans-når) - Carola, Kent, Arja Snoddas (Jag-kan-väl-egentligen-v arken-sjunga-spela-dansa- eller-skriva-men-med-lite -charm-och-mycket-presstö d-kommert-man-långt) - Håkan Hellström, Marit Bergman, Lill-Babs Littleclayderman (Pompös-uppblåst-klåpare) - Robert Wells, Tito Beltran SillyandPussy (Gravt-irriterande-glätti g-intighet) - Linda Bengtzing Träbock - Christer Sjögren, Roger Pontare Thore (Avgörande-insatser-för-f örfulningen-av-svenska-sp råket) - Magnus Uggla, Dogge Doggelito, Petter Juryns specialpris för oförtrutet och målmedvetet arbete i avsikt att förflacka och marginalisera svensk populärmusik - Christer Björkman, SVT, RadioRix Dessutom ville juryn instifta ytterligare ett specialpris för "särskilt enfaldiga göteborgare" men fann att nomineringarna blev för många. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-05 23:49 | |
![]() | *skrattar* | |
| Bad_Cash | 2008-06-05 23:50 | |
![]() | Man kanske kunde ha ett pris for fula De Boer-nasor ocksa? | |
| Gravitation - Ej medlem längre | 2008-06-05 23:54 | |
![]() | Ta det varligt, bror. Låglandsfolk är inte att leka med. | |
| Ceckes | 2008-06-06 00:47 | |
![]() | Jag tycker Janne Schaffer ser äcklig ut med sin tunga i mungipan de få gånger han nu är på tv nu för tiden. Hatar E-type för han har ju samma melodi på alla låtar o börjar bli för gammal o tråkig, han borde klippa sig o byta stil, sleten o väderbiten gammal ek påminner han om. Carola e superäcklig o verkar riktigt störd. Jag hatar Peter Wahlbeck o hans fula dialekt o jag hatar Robert Broberg med sina barnsliga konstiga låtar. Men Petter Settman e väl charmig? Rolig e han också. | |
| Ceckes | 2008-06-06 00:48 | |
![]() | Är förresten Janne Schaffer kanske död? Han har inte varit på tv på länge, men det har kanske gått repriser? Ja jag har ju inte brytt mig om att forska om han lever eller inte för han var ju inte my cup of tea så att säga | |
| Töjeksperten - Ej medlem längre | 2008-06-06 00:49 | |
![]() | Vidrigaste svenska artisten utan tvekan, Tommy Ledin. Hans "nya" låt inför VM 2006 i fotboll, "Vi e på gång" måste vara den i särkass äckligaste musikproduktionen som gjorts någonsin. Jag spydde varje gång den trängde in i mina stackars öron. | |
| patboone | 2008-06-06 04:34 | |
![]() | Ooops glömde ju... Pdiddyplaketten (etnicitet-garanterar-ald rig-rytm-i-blodet) - Dr Alban, E-type Och på tal om bonnighet...denna veckas försäljningsetta i... Göteborg (0 m.ö.h.) - Lasse Stefanz - Rallarsväng Malmö (0 m.ö.h.) - Usher - Here I stand Stockholm (0 m.ö.h.) - Duffy - Rockferry | |
| eid - Ej medlem längre | 2008-06-06 05:29 | |
![]() | Töjeksperten.. Jag håller med dig helt, även om han heter Tomas! Pallar inte med honom.. Sommaren är kort är den värsta låten som finns!! | |
| Snoosy | 2008-06-06 08:15 | |
![]() | bara för att man inte gilalr musiken, så behöver ju inte personen i sig vara något intetsägande. Håller inte med när det gäller Tomas Ledin. Ja, med låten ;) Men inte som person. Han var divig när han var yngre. Men ser honom inte annat än som en sympatisk man idag :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-06-06 09:00 | |
![]() | Mig veterligen är Janne Schaffer alive and tongue biting. | |
| mrwoo | 2008-06-06 10:05 | |
![]() | Roger Pontare, Nordman, Alexander Bard för att bara nämna några | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-06 10:22 | |
![]() | Men iom att man oftast inte känner artisten som person så är det helt ok att basera sina känslor på det man ser och hör. magnus Uggla kanske är en hyvens prick, men det jag ser av honom ger mig kalla kårar och sömnlösa nätter. | |
| Tokerfrans | 2008-06-06 10:23 | |
![]() | Slemmigare än Eric Gadd finns ju inte. Jösses vilken bögröst. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-06 10:25 | |
![]() | Vad är en bögröst Tokerfrans?? | |
| Tokerfrans | 2008-06-06 10:29 | |
![]() | Pipig | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-06 10:35 | |
![]() | OK då vet jag!! Det ultimata beviset på att man är bög är alltså pipig röst. Du gör mej förvirrad Tokerfrans. Min son är bög men han han värsta basrösten. Ljuger han för mej tror du?? | |