Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 13:45 | |
![]() | jag tror allt fixar sig med mer motion och rörelse,och att inte äta för mycket | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 13:47 | |
![]() | ttittii, jag tror också att röra sig är toppen... vi är ju skapta för att röra oss, och om man är hyperaktiv, så är det väldigt viktigt att få utlopp för detta genom motion (det kan vara alltifrån dans till tennis, beroende på vad man tycker är roligt). Får man inte upplopp för sin överskottsenergi, är det nog lätt hänt att man bygger upp en inre rastlöshet och oro tror jag... | |
| poppy red | 2013-07-10 13:54 | |
![]() | Tack hfranke, precis vad jag tänkte men vågade inte riktigt skriva.. råd från en frälst brukar inte gå hem :) äter själv åt det hållet men tycker alla får göra som de vill. Men faktiskt så är det ganska effektivt mot sura magar. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-10 14:21 | |
![]() | Motion är jätteviktigt men alla sjukdomar försvinner tyvärr inte med det. Att snacks och snask är förödande är jag övertygad om. LCHF är säkert bra för alla som klarar att få i sig så mycket fett och animaliska produkter (stackars djuren:( ). Överkänslighet mot mjölkprodukter gör det ju lite svårare också. Själv har jag en lever och galla som reagerar mot större mängder fett och allt som innehåller morfin. Jag mår skitdåligt och spyr som en räv. Smörgåstårta eller en skvätt cocilliana är tortyr. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 14:40 | |
![]() | pink,ta bort gallblåsan då så slipper du dom problemen,äh smörgåstårta för fett men hostmedicin kan vara bra då man tokhostat en hel natt,hade problem själv med gallan men innan dom fattade vad det var så tog det lite tid själv trodde jag att jag skulle dö i smärta,2 gallstenar stora som ärtor hur kunde dom göra så satans ont!?ja nu är dom borta och problemen med dom | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-10 14:51 | |
![]() | Tror du det? ja, jag ska fråga doktorn igen. Jag brukar få smärtlindrande och sånt utan morfin i. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 15:01 | |
![]() | jag hade helvettes ont i gallan,dagen efter att den var bort tagen gick jag upp och åt ett ägg och ett ägg till ingen värk,dagen efter det åt jag en halv gurka ingen värk dom tog bort hela gallblåsan och stenar,nu har jag verk i gallgångarna kanske 2 ggr om året ,men inte så ont så jag behöver ta en dicklofenack mest blir jag rädd och tänker ska det börja nu igen.men det gör det inte,om gallan är ett hinder för dig då tycker jag du ska ta bort gallan | |
| Matthias M | 2013-07-10 15:02 | |
![]() | Mig själv (som vanligt) :( och att den här veckan går så jävla långsamt bara för att det är sista veckan innan semestern | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 17:20 | |
![]() | fåglar,retar mig på att dom äter upp mina körsbär,retar mig på att mina katter inte jagar bort fåglarna | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 19:06 | |
![]() | att jag letade igenom 69 sidor pantbanks auktioner och bara hittade en sak jag ville ha | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-10 21:19 | |
![]() | Jaha, försvann Mollees tråd nu? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 21:21 | |
![]() | Nä, den är kvar | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-10 21:23 | |
![]() | Haha, missade det! | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-10 22:19 | |
![]() | 2 missade straffar :(( | |
| bobo flux | 2013-07-10 22:24 | |
![]() | Att Sverige missade två straffar. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 22:30 | |
![]() | Att det var små kryp i mina jordgubbar, och jag märker det idag efter att ha ätit hälften | |
| Matthias M | 2013-07-10 22:36 | |
![]() | Jag förstår att du blir irriterad mollee så egentligen borde du gå tillbaka till affären där du köpte dom å säga att du betalde för jordgubbar å inte små kryp. Sen kräver du nya jordgubbar eller pengarna tillbaka :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 22:38 | |
![]() | Äh, det kan bli så ibland när man köper lokalt. Det låg även maskros i paketet :-D | |
| Matthias M | 2013-07-10 22:40 | |
![]() | Haha jo sånt hör väl till ;) haha så du fick en blomma åxå :) bara att ställa i en vas med vatten ;) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 22:44 | |
![]() | Ja, blommor tycker jag om! | |