Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-03 23:19 | |
![]() | nä ni töser, nu ska jag nog hångla upp kudden en stund eller två. | |
numsan | 2011-04-03 23:22 | |
![]() | Gör så nulltj! Vi hörs av i veckan. Ser fram emot en fika i solen. Jag ska skicka en formell inbjudan så att du vet att du är välkommen. Kramen! Förresten hade Lills slott 189 rum.. Lagom många.. ;) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-03 23:24 | |
![]() | nums>> haha, gör det så jag inte missar ;) ja, men det var för vackert :P kram kram | |
Lill-IT | 2011-04-03 23:43 | |
![]() | Ska upp tidigt i morgon... natti raringar<3 | |
numsan | 2011-04-03 23:52 | |
![]() | Mmm.. ska också sova nu. Natti Lill, och gonatt alla andra med. =) | |
Tess 08 | 2011-04-03 23:53 | |
![]() | Tror jag ska släcka ner också... Tittar på TV en stund och sedan sova... har sovmorgon imorgon :D | |
annakarineli | 2011-04-04 00:30 | |
![]() | Någon kvar? ? | |
bobo flux | 2011-04-04 00:36 | |
![]() | Jag är kvar. Borde ha stängt ner här för längesen, men du vet hur det är... | |
annakarineli | 2011-04-04 00:38 | |
![]() | Jag vet hur det är... :) Haft en bra dag då? | |
bobo flux | 2011-04-04 00:40 | |
![]() | Jodå, med en himla bra avslutning :) Själv då? | |
annakarineli | 2011-04-04 00:42 | |
![]() | Det låter ju hur skönt som helst! Jag har legat och känt mig sjuk hela dagen, men ikväll är det bättre. Och så är jag självklart pigg efter att ha sovit för mycket under dagen... | |
bobo flux | 2011-04-04 00:52 | |
![]() | Ja, det brukar bli så. Men skönt att du kryat på dig :) | |
annakarineli | 2011-04-04 01:02 | |
![]() | Ja, jag hoppas att den där envisa "varannandagsförkylningen " försvinner nu! :) Nä, nu måste jag skärpa till mig lite här! Ett spel till, sen får det bli natta! Klockan ringer om några ynka timmar. Natti, natti Bobo! Sov så gott och dröm sköna drömmar när det är så dags! | |
Megaherz | 2011-04-04 07:23 | |
![]() | Gomorron! Längtar redan tills helgen!! | |
Tess 08 | 2011-04-04 08:32 | |
![]() | God morgon! Jag längtar inte helt till helgen, men det kan bero på att jag jobbar hela helgen... | |
Skugga | 2011-04-04 08:41 | |
![]() | Alltså, bara för att man tycker att någon "mobbar" så behöver man inte sjunka så lågt att man "mobbar" tillbaka? Jag tror att jag vet vad Rob menade och som vanligt ser jag bägge sidor. Ingen hade någon skyldighet att upplysa om träffen och skicka offentliga inbjudningar, särskilt eftersom det var en så informell träff som sedan utvecklades till en lite större träff helt oplanerat, men eftersom jag själv är en sådan som lätt hamnar utanför och blir den som ingen tänker på så förstår jag som sagt den andra synvinkeln också. Alla tolkar saker olika, men för mig skulle det svida oerhört om personer jag räknade som vänner (även "bara" forumvänner), träffades i min hemstad utan att tänka på att höra av sig till mig. Nu tog visst Hanna inte alls illa upp, men som sagt, jag förstår hur Rob tänker och jag håller som sagt inte med NÅGON av sidorna helt och hållet men tycker det är onödigt att hacka på någon bara för att man tycker att den hackar på någon annan. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 08:42 | |
![]() | Morrn | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 08:48 | |
![]() | Trubbel i paradiset? | |
Maja G | 2011-04-04 08:52 | |
![]() | Nu tycker jag vi lägger ner hela diskussionen om fikat. Det finns ganska många här i Jkpg som spelar Beta. Känner några väldigt väl, både IRL och här på Beta/fejjan och några känner jag inte alls. Gjorde jag felet att inte kontakta ALLA då till denna helt spontana träff?? Hanna har jag hejat på några ggr, är inte polare med henne IRL. Jättetrevlig tjej på alla sätt och vis och som jag uppfattar det hela så har hon inte tagit illa vid sig alls. HON fick mail om fikat av en annan betamedlem så helt utan vetskap var hon inte...Nu var hon inte ens i stan denna dag så.... Nu är Rob sur o ser inte mig som hans vän längre. OK, vill han inte det så vill han inte...Tycker det är synd att det blev så stor grej av detta iaf! Jag har iaf tappat suget:( | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 08:57 | |
![]() | Ganska ofta så blir det en höna av en fjäder när det är många inblandade.. | |