Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-07-11 23:22 | |
![]() | Att jag ska upp kl 6 och inte är det minsta trött. | |
| apbur | 2013-07-11 23:24 | |
![]() | Folk oroar sig generellt för mycket när det gäller sömn. | |
| bobo flux | 2013-07-11 23:29 | |
![]() | Soljäveln som förvandlade bobo till en kolbränd tändstickspojke ute i skärgården. | |
| blue_moon | 2013-07-11 23:32 | |
![]() | Håller med. Jag är inget undantag. När jag har en tid att passa nästa morgon sover jag oftast oroligt. När jag under ett par kortare perioder jobbade dag och hade kvällspass med påföljande morgonpass (C-tur + A-tur) hände det ibland att jag bara fick 4 timmars sömn. Men det gick ändå. | |
| kattbröd | 2013-07-12 07:02 | |
![]() | Folk som skriver "hh" i början av matchen, istället för "hej". Varför kan man inte kosta på den ytterligare knapptryckningen det kostar att skriva ordet "hej" istället för "hh"? Man måste ju vara totalt hjärndöd om man tror att man "sparar" tid på det sättet. Dessutom är "hh" mest känt som en förkortning för "heil hitler". Ganska dumt att använda den förkortningen också av det skälet. Nu på morgonen spelade jag mot någon person. Jag inleder med att skriva "Hej! :)". Efter fem minuter skriver den andre "hh". Jag svarar: "oj, hh, vad betyder det?" -- inget svar --- jag skriver "enligt wikipedia något ganska otrevligt" -- fortfarande inget svar -- jag skriver "himla märkligt, detta" --- inget svar. Jävla idioti. Kräver inte att man ska sitta och "småprata" under matchen, men man kan i alla fall vara TREVLIG. och med TREVLIG menar jag att man skriver "HEJ" och inte "HH" i början av matchen. HELVETE. | |
| Miss_jk | 2013-07-12 08:38 | |
![]() | Att jag fan alltid blir sjuk på semestern. Sista arbetsdagen idag och känner att febern kryper sig på. Helt otroligt. Slår aldrig fel liksom. :( | |
| Bitte - Administratör | 2013-07-12 09:05 | |
![]() | www.aftonbladet.se/w...71 16886.ab Vi pratar 2013 och det är verkligen INTE ok att som manlig idrottsledare att sitta och ironisera över kvinnliga idrottare / vårt damfotbollslag. Detta retar mig Bitte | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-12 12:12 | |
![]() | Min mushand domnar bort men jag tänker fanimej ointe operera nån djävla karpaltunnel. Bitte, det är riktigt svinigt med den sexistiska mobbningen och vilka underbara förebilder för skolungar, va. Så här skriver Jack Vreeswijk (son till Cornelis): "När man ser vissa twitterinlägg som en del "män" skickat till Svenska damlandslaget i fotboll så är det med stor skam i kroppen jag kan konstatera att dessa "män" bör träffa sin mamma lite oftare... Man får skämmas..." | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-12 12:24 | |
![]() | Retar mig på fjäsk och falskt smicker. Det är så uppenbart när du (nej, inte någon här ovanför) gulligullar och svansar men tisslar och tasslar i smyg. Jag kan verkligen inte lita på någon som försöker hålla sig väl med alla. Både ärlig uppskattning och kritik är välkommet men inte ryggradslöst daltande. | |
| Minta | 2013-07-12 12:26 | |
![]() | Jag har ont i axlarna av datoranvändning. Nu är höger axel lugn, men nu är vänster axel handikappad. Kan knappt lyfta armen över huvudet. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-12 12:36 | |
![]() | Aj Minta, vad jobbigt. Jag har haft stora problem med axlarna och värk i överarmarna. Har en problematisk kropp över huvud taget. Sjukgymnasten hjälpte mig med enklare övningar i början, sen blev det simning och vattengympa och tro det eller ej men nu lyfter jag tyngder. Att med min status få bort stelhet och broskskrammel i axlar och nacke är ett under. Varför jag gav mig fan på att göra något åt axlarna är att jag behöver dem och armstyrkan så väl, då benen är skadade och inte kan göra så mycket grovarbete. Säkert kan sjukgymnasten hjälpa dig på något sätt, mer eller mindre. Daglig uppmjukning, stretching och lättare gymnastik är alltid bra. | |
| Sote | 2013-07-12 12:56 | |
![]() | Bitte-Håller med. Jag blev så jävla förbannad att jag sulade iväg ett ilsket mail till skånela där han idioten stockenberg är tränare för herrarnas a -lag. Dom har inte svarat. Hoppas han blir av med jobbet. | |
| Minta | 2013-07-12 13:00 | |
![]() | Tack för rådet pink ribbon, jag ska ta mig i kragen och uppsöka sjukgymnast. Som det är nu minskar mitt rörelsemönster mer och mer. Bra att veta att det kan bli bättre, det trodde jag nästan inte utan tänkte att det var kört. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-12 13:07 | |
![]() | Det är sällan kört <3 Men jag tror jag dör. Maken behöver stödstrumpor och de senaste är som svarta stayups och slutar en bit ovanför knäet. Det blir lite varmt och han gick med dem och bara kalsonger. Dessutom har han min rosa hink och plockar bär i. Naturligtvis fick vi besök. Jag stryper dem om de sprider ut att min man är transa elelr nåt. | |
| Sote | 2013-07-12 13:12 | |
![]() | Pink- herregud!! Du lämnade en otäck bild på min närhinna nu........ha ha ha ha .... | |
| Minta | 2013-07-12 13:25 | |
![]() | Vilken syn. | |
| Minta | 2013-07-12 13:28 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kan bestämma om jag ska säga upp min prenumeration på GP. Jag började med att säga upp den på vardagar. Jag har nästan aldrig tid eller lust att läsa den men det känns ändå lite blandat. Vet dock inte om det är värt 350/mån att ha något att bläddra i och för känslan att få en tidning i brevlådan. | |
| Kelvoton | 2013-07-12 14:28 | |
![]() | Att två alternativ som jag försökt få upp som visningsbild på mig själv här inte blir godkända :/ rakt framifrån på ena åtminstone. Andra kan ha bilder på katter! | |
| blue_moon | 2013-07-12 14:31 | |
![]() | Lite väl dyrt tycker jag, som haft Sydsvenskan i många år men sa upp tidningen när jag gick i pension. Har sen dess nappat på enstaka kortvariga erbjudanden, men måste erkänna för mig själv att jag bara bläddrar och skummar och ibland knappt ens det. Sen finns ju gratistidningar som City och Metro. Vill jag läsa GP, DN, SVD eller Sydsvenskan kan jag gå till biblioteket, eller som här i Lund gå in på bibliotekets hemsida och logga in på Library Press Display med mitt lånekortsnummer och läsa papperstidningarna digitalt. | |
| blue_moon | 2013-07-12 14:34 | |
![]() | Kelvoton: Min kattbild är från 2006. På den tiden fick man ha valfri profilbild. :) | |