Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-30 13:15 | |
![]() | Jag stör mig på trångsynta idioter som kastar sten i glashus. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 16:33 | |
![]() | Retar mig på mina gamla obrukbara joggingskor. Hade velat springa i morgon. | |
Ceckes | 2008-10-30 16:36 | |
![]() | Jag trodde ^^ var en annan form av blinkning... Men det passar ju likabra med skrattande ögon. Ja ryssbrud, vilken dum fråga: Varför ljög Reinflint innan valet.. Tänkte på det nu. Men kan inte låta bli att reta mig på folk som sitter på höga hästar som har det ovettet och respektlösheten att ljuga på det viset.. Mer det jag ville ha sagt men formulerade mig lite tokigt. Och så retar jag mig på mig själv för att jag kan sitta timmar vid datorn utan att slita mig härifrån... dessutom sitter jag i morronrocken än.. men sov visserligen till efter lunch.. men ändå. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 16:42 | |
![]() | Jag retar mig på den kategori betapetare som verkar skriva i den där "snyggast på beta"-tråden jämt och ständigt för att själva bli nominerande. Retar mig också på mig själv för att jag är paranoid och ogin som tror att det förhåller sig så. Orka (jag alltså). | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:12 | |
![]() | Men jag kan nominera dig Sylvia, du är ju snyggare än många andra brudar ;) Jag retar mig på allt och alla, mest rättvist så! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:16 | |
![]() | He he, det var inte riktigt där skon klämde men tack iallafall! :) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:22 | |
![]() | fukkers! waz up punx? DOM och SMILEYS | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:22 | |
![]() | Cekes: nejnej, jag bara kör forumstilen, inget illa menat trashie: det passade ju in på mig, men PUSS GULLEGULL | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:25 | |
![]() | Ryssbrud, fixar en gammal otränad kärring som jag att hårdstarta med Bikram Yoga? Eller kommer jag få ställa mig i ett hör och kräkas? :/ | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:25 | |
![]() | jag retar mig inte på "dom" och "smileys", för att förtydliga. Jag retar mig dock på personer, som anser att man i trådar som dessa, ska skriva och presentera sina åsikter på samma sätt som i en vetenskaplig avhandling. SLAPPNA AV. p.s. särskrivningar har jag dock lite svårt för.=) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:27 | |
![]() | Jag har dessutom systemet fullt av nikotin, det kan aldrig vara bra... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:27 | |
![]() | Jag kan reta mig på smileys om de överdoseras. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:28 | |
![]() | sylvia: du klarar det, tänk på att dricka massa vatten o ta extra vitaminer innan, samt inte äta 2tim innan iaf och då helst inte kött eller "svår mat" som lök o sånt | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:29 | |
![]() | sylvia jag rökte ända tills i förrgår rökte före o efter yogan inga problem man slutar när det är dags kolla info www.bym.se | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:30 | |
![]() | Sylvia, jag tycker du ska testa sådana där saker man har på sig när man softar, elektroniska grejer, typ "Pads". Dessa tränar ju åt en själv så man slipper göra nåt. Inte för att Du ser ut att behöva träna dock. Utan för att du sedan kan berätta för mig om det funkar el inte. Irriterar mig på att Yonderboy's tråd "vilket är värst" stängdes. Klantigt dock av Sylvia och Yonderboy att börja U-tube-länka när mouche ville låsa tråden. Särskilt Yonderboy's länkning var ju lite väl OFF. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:32 | |
![]() | Ok, tacktack! Man kan testa det i 10 dagar för runt 300 kr här på söder. Jag är vettskrämd. :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:34 | |
![]() | sylvia: ja, det är han med turbanen? Bli inte rädd, första gången vill man i regel dö sen älskar du det | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:35 | |
![]() | ..ungefär som sex (ja, jag var tvungen, annars hade nån annan sagt det) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:36 | |
![]() | Ha ha! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-30 17:37 | |
![]() | Män med turbaner i ett upphettat rum skrämmer mig generellt, ja. | |