Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 104 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-11-19 20:26 | |
![]() | ttiittii, jag tippar på att hon har sin första ägglossning... Rätt ålder och typiskt beteende... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-19 20:29 | |
![]() | Tvålis du är ett geni,vist har hon det,haha det hade jag inte en tanke på,nu har hon gått lös på avloppet,ja det blir kul det här att få storstädat en gång i månaden | |
| La bruja | 2011-11-19 22:58 | |
![]() | Jag tycker det låter som hon har tagit extacy för första gången och råkar vara hemma istället för på klubb. Kan man inte dansa ur det ur kroppen så är väl städ rage ett alternativ så bra som något. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-19 23:06 | |
![]() | hoho,ja den var bra | |
| swampen | 2011-11-20 15:43 | |
![]() | tjohoo!!!fick vårat andra barn för en vecka sedan och det känns otroligt roligt..och spännande..med tanke på att vårat första är åtta år...så det är som att börja på nytt.Men nu blir det inga fler två får räcka..men de e bra mysiga när de är nyfödda och fort går det och man vill inte missa något. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-20 17:12 | |
![]() | Grattis till lilla nya värds medborgaren | |
| Megaherz | 2011-11-20 17:18 | |
![]() | Städar man gärna när man har ägglossning ? ;o Borde ta ur p-staven så det blir ordning och reda i mitt rum | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-20 17:24 | |
![]() | Mega,det är så för ganska många,jag känner en kvinna som längtade efter ägglossningen,för hon ar så dålig på att städa,men då blev det fart på henne,min dott e likadan förmodligen | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-27 07:54 | |
![]() | sonen böt skola i höstas,från en skola där det gick barn som hadde det gott ställt där kläder var a och o,det var omöjligt att gå dit med någonting från typ HM,det gick över alla gränser,på sen hösten började han på en skola där dom barnen går vars föräldrar kanske mycket lever på bidrag,på dena skola är det viktigt att man har en cyckel,och kläder är någonting man har på kroppen för att inte frysa,han har fattat det nu,men han har lite svårt att släppa det,på denna skola står inte barnen i små grupper och diskuterar kläder på denna skola spelar dom fotboll och leker,han har börjat leka igen det tycker jag är fantastiskt roligt,förra veckan var en skjorta från yunkyard för 700 viktigast i livet,nu är det inte så längre, önskar att hans uppvaknande hade fått beskådats av fler,det har varit så himla kul att följa | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-03-27 14:46 | |
![]() | Det låter som om din son kommer att få det mycket bättre på alla sätt och vis i nya skolan. De verkar ha en sund inställning där. | |
| Amberville | 2012-03-28 22:28 | |
![]() | Finns det några 40+ bebismammor här ? skulle gärna höra lite plus och minus med det. Funderar sjäv på att det vore kul med en liten "sladdare" | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-28 22:36 | |
![]() | 12,ja det är mycket bättre på alla sätt i nya skolan,Amberville,jag var 40 när jag fick sista barnet bara +med det men skaffa 2 åren efter varandra,ett minus kan vara dumma människors avundsjuka åsikter som typ:hur kan du skaffa barn när älsta är så gammal,bla bla bla,fantastiskt att bli mamma vid 40 helt underbart faktiskt | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-03-28 22:38 | |
![]() | Trodde du förlorat dig i klädbutikernas förlovade land ttiittii, välkommen hit igen. Vi missade tre sist trådar igår........... hmmm, vi har legat av oss | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-28 22:41 | |
![]() | jag var länge på stan men var hem snabbt och kastade i hop käk ,och sen i väg igen,mäh har vi missat 3 va ,ja vi har legat av oss värkligen | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-03-28 22:51 | |
![]() | Minus är att det är större risker med graviditet och förlossning och att man kanske måste ta svåra beslut om man tar fostervattensprov. Man har hunnit förträngt hur jobbigt det faktiskt kan vara med nattvak och perioder med barnskrik den första tiden. Plus är att det är det bästa som finns att få ett barn. Meningen med livet och glädjen som gör livet värt att leva! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-29 08:00 | |
![]() | varför utgår du från nattvak?mina barn har sovit på nätterna | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-03-29 10:58 | |
![]() | Nu, var det så Ttitti att det här är MINA plus och minus! Du kan skriva dina egna plus och minus och behöver inte lägga dig i mina erfarenheter som jag delade med mig av till Amberville. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-29 11:15 | |
![]() | du skrev inget namn först och då brukar inlägget vara till alla | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-03-29 11:19 | |
![]() | Ja, fast man kan ju kolla in om det var ett svar till någon oxå, och inlägget är ju på samma sida t om. Så jag såg ingen anledning att vara övertydlig med det. Det skadar inte att tänka lite innan man skriver ibland. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-29 11:39 | |
![]() | 125,ja du får jobba på det | |