Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Obstinat- | 2012-02-16 22:37 | |
![]() | Kanal5play funkar inte? Jävla skit. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-16 22:48 | |
![]() | Retar mig lite på att obstinat tog bort sin fina bild. Retar mig dock mer på att jag är hungrig. jag är för gammal för att äta vid den här tiden på dygnet. Hallå, ytterligare en bilring. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 22:53 | |
![]() | Att jag fastnade på Widersteds blogg. Den är rätt underhållande. Fan. "Ahhh, jag orkar inte! Alla vill ha mig som vanligt, och därför måste jag åka till byn Göteborg imorgon för att medverka i ett tv-program! My goood... Vart ligger göteborg btw? Så liten by och alla som bor där är elaka mot oss stockholmare :( Kanske för dom är sossar?? Ska som sagt sparka min manager som tror han kan behandla mig hur som hellst! Gillar inte göteborg pga att dom är riktigt rasistiska mot oss stockholmare!" | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:03 | |
![]() | Retar mig på att någon orkar läsa bloggar. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:08 | |
![]() | har alldeles för många böcker så jag vet inte vilken jag ska välja. störigt | |
nystan1 | 2012-02-16 23:11 | |
![]() | Tänk så gött om man bara kunde gå raka vägen i säng när man är trött, och slapp sånt skräp som tandborstning och ansiktsvård (vård??).. Men mest retar jag mig nog på den som uppfann tandtråd. Tandtrådning är nog det tråkigaste som finns. Näst efter diskning. | |
kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:12 | |
![]() | Alltså ja, orka bloggar och skandaltidningar. Som inbiten tehatare har jag varit tvungen att falla till föga (retsamt). Apotekets gröna te med tranbär och gojibär var en njutning att dricka! | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:16 | |
![]() | Jag kan välja åt dig, challe. Har själv ett trettital böcker som blänger på mig från sina högar på soffbordet och som ger mig dåligt samvete för att jag inte hinner läsa dem. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:18 | |
![]() | Jag förstår inte heller hur man kan med att läsa något så oändligt obegåvat som det Deli länkade, men jag retar mig på kategoriskt blogghat. Det finns fantastiska bloggar långt från fjortisgenren. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:27 | |
![]() | Det är skönt med lite obegåvad distans från seriösare saker. Lite som det Pubbe skrev om Lyxfällan också. Feelgood eller självförhävelse. Det sysslar väl de flesta med på sitt sätt. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:28 | |
![]() | Lite tågolycke-feeling också. | |
bobo flux | 2012-02-16 23:29 | |
![]() | Spindelharpan...Rogntudju uuuu! profile.ak.fbcdn.net...55 09_n.jpg | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:31 | |
![]() | Mm förstår tänket men inte hur man orkar hålla intresset vid liv. Jag blir bara trött när jag läser det där, det är så gammalt och uppgjort. Typ lika roligt som 2 and 1/2 men. | |
marmeladov22 | 2012-02-16 23:32 | |
![]() | måste sova och väntan tråkigt utväxt oxå tråkigt | |
tipitina | 2012-02-16 23:34 | |
![]() | Min förmåga att skjuta upp allt till sista stund vilket gjorde mig tusen spänn fattigare. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:35 | |
![]() | Det finns säkert en guldgruva bland bloggarna men jag söker inte upp den informationen, bloggar är inte en del av mitt medvetande öht. Jag är fel generation för den kulturen. | |
marmeladov22 | 2012-02-16 23:38 | |
![]() | måste sova nu ju och glad åt fina komplimanger som värmer själen, från guldgruvorna i livet | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:38 | |
![]() | Det fanns en skitrolig tjej som bloggade under namnet "detvarintejagdetvarsossa rna", minns inte hur jag ramlade över henne men det är den enda bloggare jag har intresserat mig för. Hon försvann sen. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:43 | |
![]() | Det är nog bättre ju färre bloggar man läser iofs, tycker inte om när läsandet blir ett evighetsprojekt. Jag läste ganska många (visserligen mkt bra) bloggar ett tag, men började känna att jag konsumerade enormt mkt mer kreativitet än jag själv producerade. Inte bra. Men det finns fortf guldkorn jag måste backtracka då och då. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-16 23:45 | |
![]() | Retar mig kanske inte så mycket som jag tycker synd om folk som konstant sticker in ignorerade one liners i diskussioner. Att de orkar hålla på. | |