Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:08 | |
![]() | Jusia: Grattis! Ja, jag väntar nog hellre lite längre om det innebär att jag hittar någon kompatibel partner | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:15 | |
![]() | Det är ingen väntan det är förberedelse | |
| Lillstölla | 2013-07-16 12:17 | |
![]() | Klart man ska vara kräsen Mollee! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:22 | |
![]() | Drifting: Det var ett bättre ordval, tack! Lillstölla: Ja, absolut. | |
| kiwiskal | 2013-07-16 12:40 | |
![]() | Kärleksfull, trogen och rolig lockar mig mer än något annat. Fast inte på ett överdrivet sätt, det tror jag inte någon tycker är sexigt ^^ | |
| Lillstölla | 2013-07-16 12:46 | |
![]() | Retar mig på att jag sitter o funderar på om han med stort H är en modern myt eller om han faktiskt existerar. Bor säkert i Timbuktu eller nåt sånt där lagom smidigt ställe i så fall :P | |
| kiwiskal | 2013-07-16 12:49 | |
![]() | Satt typ en kvart i solen, sen börjar det sticka och klia i huden....Torr som ett gammalt vedträ blir jag också. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:51 | |
![]() | Jag tror det handlar om att träffa någon man ligger på samma våglängd som. Den perfekta mannen är en myt, då alla har olika tycken och smart. Vad som passar mig, kanske inte alls passar en annan. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:52 | |
![]() | Smörj in dig kiwiskal! När jag sitter i solen smörjer jag hela tiden, både med solskyddsfaktor och vanlig hudkräm. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:58 | |
![]() | Jag har insikten att det finns ingen perfekt bil perfekt hus perfekt partner..det goda måste måste överväga det onda | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 12:59 | |
![]() | Det är en myt, Stölla.. | |
| Lillstölla | 2013-07-16 13:05 | |
![]() | Var väl det jag trodde Nulltj. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:14 | |
![]() | Haha, jag har gått och blivit bitter på äldre da'r ;) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:21 | |
![]() | Det kallas för insikt. det värsta med att vara kräsen, är ju att det blir svårt att hitta någon att dela livet med. Ibland saknar man ju närheten och värmen ett förhållande för med sig. Har man då svårt att hitta någon man känner kemi och genuina känslor för, så går man ju miste om vissa saker som ett förhållande för med sig. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:22 | |
![]() | Jag saknar att ligga på någons bröstkorg och bara känna mig intim och trygg med denna. Att dela ömsesidig kärlek och värme med sin partner, är något väldigt speciellt. Man ska vara rädd om varandra! | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:22 | |
![]() | Hellre det än att "dela" det med en som inte uppskattar det | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:25 | |
![]() | Absolut! | |
| Pubbe | 2013-07-16 13:26 | |
![]() | Man ska vara kräsen, men inte för kräsen, då finns risk att man målar upp en bild av hur en person ska vara, som faktiskt inte finns. Men där ute finns massor av underbara och passande människor, så sluta tro det är en utopi :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:28 | |
![]() | Jepp. Man ska vara kräsen, självklart kompromissa, men kräsen och inte göra våld på sig själv och sådant som är viktigt för en. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:32 | |
![]() | Jag har inga speciella krav egentligen. Jag har bara svårt för att känna verklig kemi och attraktion. Sedan är jag väääldigt rädd om mig själv, så jag är aktsam och försiktig gällande vem jag hänger mig till. Kräsen betyder inte alltid att man söker efter vissa egenskaper, det kan bara betyda att man har svårt att känna äkta och genuina känslor för det kön man attraheras av. Visst kan jag tycka om människor väldigt mycket och se det goda i dom, men jag har nog bara svårt för att bli attraherad av andra... Majoriteten av de jag personer som verkligen har känt mig attraherad av har faktiskt känt samma gentemot mig, och majoriteten av dessa har jag dessutom blivit tillsammans med, så Jag antar att jag går väldigt mycket på personkemi och våglängd. | |