Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:36 | |
![]() | Jag är inne på samma spår som du; är inte kräsen av typen lång-kravlista-och-måste- se-ut-på-ett-visst-sätt-o ch-gilla-samma-saker-som- jag...men jag har lärt mig såpass mycket om mig själv att jag vet vad jag inte klarar av, vilka egenskaper som kräver för mycket kompromissande och urlakande av mig själv. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:37 | |
![]() | Exakt! Det handlar mer om själslig attraktion, snarare än fysisk. Man vet vad man behöver för att må bra i sig själv och med andra. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:39 | |
![]() | Precis :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:43 | |
![]() | att vi alla här hemma vänder på dygnet, godmorgon på er | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:44 | |
![]() | Håller med...klart utseendet spelar stor roll,men om du pratar med personen i fråga och (i mitt fall) hon svänger på håret som i en hårshampo reklam å svarar fred på jorden på allt..då sitter jag hellre själv | |
| Lillstölla | 2013-07-16 13:46 | |
![]() | Retar mig på att folk i ens närhet drar likhetstecken mellan kräsen och krav och tycker man är för petig. Som Molle o Nulltj sagt, handlar inte om en kravlista. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:47 | |
![]() | jag tycker man ska vara kräsen och det är inte fel | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:50 | |
![]() | att kranvattnet är äckligare en någonsin,knappt duger det till kaffe,ska åka till en kallkälla senare i dag och hämta en dunk kemikaliefritt vatten | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:55 | |
![]() | "Håller med...klart utseendet spelar stor roll,men om du pratar med personen i fråga och (i mitt fall) hon svänger på håret som i en hårshampo reklam å svarar fred på jorden på allt..då sitter jag hellre själv" Haha, word! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:58 | |
![]() | För mig går utseendet hand i hand med insidan. Jag har också vissa drag som jag dras till rent fysiskt. Men ofta så handlar det mer om karisma och kemi för min del. Om jag tittar på de personer som jag har varit tillsammans med så här efteråt, kan jag inte känna att majoriteten av dessa ser särskilt bra ut ö.h.t, men jag kan ändå (i vissa fall får jag verkligen anstränga mig ;-D) förstår varför jag drogs till just dessa personer. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:58 | |
![]() | undrar om dom finns på riktigt,hårchamposvengand efredpåjorden tjejer? | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-16 13:59 | |
![]() | Utseende spelar faktiskt inte roll! Älskar man varandra o är attraherad av varandra så är det viktigaste, o självklart personlighet, o man ska kunna lita på varandra, kunna låta en få sin frihet o så vidare! då håller förhållandet länge! | |
| kiwiskal | 2013-07-16 14:00 | |
![]() | Skriver under på era ord om "krav" och kräsenhet. Retar mig på fucking trädgårdsmaskiner som låter i flera timmar. Dö. | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:00 | |
![]() | Man gör inte slut på grund av utseende, hamnar din partner på olycka, o har skador i ansikte, gör du slut för det? nej tror jag inte, så utseende har inget med att göra, är trött på att folk måste tänka på utseende för att kunna vara kär, man ska vara kär i personen för den är inte för utseendets skull! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:01 | |
![]() | Något som jag dras till är intelligens och humor - speciellt dessa i kombination med varandra! Om en kille har bra humor, kan jag falla pladask faktiskt. Humorn betyder mycket. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:03 | |
![]() | håller med dig kiwi,i går kom det hit någon sommarjobbare med röjsåg och höll på och nötte i flera timmar så bedrövligt onödigt att dyka upp med en röjsåg mitt ute i ingenstans trodde han var en hägring först | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:03 | |
![]() | Jusia: Jag tror att om man verkligen älskar någon, spelar brännskador och annat ingen roll alls! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:03 | |
![]() | Den ultimata kvinnan: youtu.be/lj3iNxZ8Dww | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:04 | |
![]() | nulltj, jag började kolla... men vågar inte titta klart. Känns som att jag behöver en skämskudde isf | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-16 14:05 | |
![]() | Haha, räcker inte med en... | |