Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:40 | |
![]() | Apbur: Jag har inga fördomar om dem. Jag tycker att dem är söta, jag är mycket för den yppiga bettyboop- stilen. Det var skrivet utefter den allmänna beskrivningen av våp! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:41 | |
![]() | Döma? Jag har inte uttryckt något annat än att det är fult med opererade utseenden samt att det är tragiskt att folk försöker skapa sig genvägar till bättre självkänsla. Som micro påpekar är det ofta dömt att misslyckas. När man korrigerat en sak kommer behovet av att korrigera nästa. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:42 | |
![]() | Jag har fördomar emot ögonskugga. Det erkänner jag utan förevändningar. Jag finner ögonskugga direkt stötande och kan inte se en person med ögonskugga i ögonen. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:42 | |
![]() | Kolbjörn: Du kräver alltså Kejsarens nya kläder? Man ska beundra de som har råd att operera sig (för fortfarande har inte alla råd) och låtsas att det är fint oavsett hur det ser ut? | |
| bingmo | 2010-06-16 16:43 | |
![]() | varför inte? Om man nu tror att man har bättre smak än vår herre? så kan man väl operera om allt så man blir helt i plast o silikon | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:43 | |
![]() | Ja ibland kommer behovet av att korrigera annat. Men det är som sagt bara en yta, varför är det så allvarligt? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:43 | |
![]() | Nouba, det blir lite skevt när du anklagar folk för fördomsfullhet samtidigt som du själv förmedlar fördomar ("allmänna beskrvningar"). Men det vet du såklart, ditt huvudsyfte tycks ju vara att provocera till höger och vänster. | |
| bingmo | 2010-06-16 16:44 | |
![]() | om man har råd förståss man kanske kan få bidrag av staten så det inte blir så många fula människor här i landet som man tvngas att stå ut med | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:44 | |
![]() | Nouba, det handlar inte om "bara yta", inser man inte det har man nog dessvärre mest varmluft mellan öronen. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:45 | |
![]() | Sylvia: Inte alls, jag tog upp den vedertagna beskrivningen av 2000-talets "våp". Du får gärna försöka provocera mig bäst du vill med dina sneda vridningar, det intresserar mig föga. Men lycka till! | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:46 | |
![]() | Sylvia: Lätt för dig att säga som själv beskriver dig som nöjd/ till freds med ditt yttre. Det var väl tur att du inte har en jättesnok eller liknande, då hade du nog tyckt annorlunda ska du se;) | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:46 | |
![]() | Finns ju några här på betapet som verkligen skulle behöva operera sina fejs, jag mår dåligt varje dag ger ser deras skeva nunor. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 16:47 | |
![]() | Vuxenmobbing i form av en grupp som medelst instrumentella argument försöker förhäva sig gentemot en annan grupp. Kanske liknar det isåfall mer nåt sorts allmänt förtryck såsom rasism och sexism, ber allra ödmjukast om ursäkt för att jag sårade dina känslor genom att kalla det mobbing. apbur, det är du som ska ha det. Jag säger inte att det är dåligt att vara fåfäng, inte alls. Tycker bara att det är ett hyckleri att föra fram åsikter om hur korkade och dumma folk är som opererar sig med fåfänga som argument, samtidigt som man själv är så jävla orolig vad folk ska tycka. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:48 | |
![]() | Just detta som är orsaken till dagens borgliga styre, en befolkning vars intresse i mänskligheten slutar vid sin egen nästipp, intressant! | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:49 | |
![]() | Skulle behöva en totalrenovering från topp till tå! Men det blir för dyrt så jag skiter i det. Måste gilla läget bara :-/ | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:50 | |
![]() | Bitte: Jag tycker inte ens att alla skönhetsoperationer är patetiska. Är mer nyanserad än det kan verka här. Det du tar upp känns självklart att man ska få hjälp med. Däremot håller jag inte med dig om det andra du skrev. Tänk på alla som haft bröstcancer och går runt med ett eller inga bröst. Det finns faktiskt folk som vill leva så också. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:53 | |
![]() | Nouba du borde satsa på politiken och slå borgarna, jag har följt dina intelligenta inlägg i olika trådar. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 16:53 | |
![]() | Jaha så det som förändras i ens utseende vartefter är helt ok att må dåligt över och fixa, men det man föds med ska man bara acceptera. intressant! | |
| micro113 | 2010-06-16 16:53 | |
![]() | -NOUBA- Kan det vara så att det som för dig bara är yta, som ett klädplagg ungefär står för något djupare och mer fundamentalt för andra? Du använder ganska ofta uttrycket "ful". Själv har jag svårt att se fula människor. Jag tror jag har träffat en människa som jag har kunnat kalla ful - och han är var ful på ett sätt (kan inte beskriva honom i detalj) som gjorde honom så oerhört manlig - och därmed en av de attraktivaste jag träffat. Jag har ännu inte träffat någon "ful" människa som inte varit nöjd med sitt utseende, de enda jag träffat som velat operera sig eller har operera sig är de som rent objektivt redan varit vackra och som ser ner på oss "fula" som är just nöjda med oss själva. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 16:54 | |
![]() | Larvbrud, nä tycker bara det är lite sorgligt när folk kommenterar andras utseende negativt samtidigt som de framställer sig själva som upplysta och icke-utseendefixerade. Hyckleri. | |