Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 193 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-17 00:22 | |
![]() | Vad är det med Indien...... det som händer är ju fruktansvärt..... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-17 00:37 | |
![]() | bedrövligt eller värre endå | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-17 00:38 | |
![]() | Känns som en småsak att reta sig på att det känns som om jag har olja i mina ögon......... | |
| kiwiskal | 2013-07-17 00:40 | |
![]() | Fler sjuka länder: www.svt.se/nyheter/v...ta lar-i-fn www.svt.se/nyheter/v...r- fangelse Kanske starta en ny tråd "dagens sjuka religion/sekt/militär/gru pp..." | |
| kiwiskal | 2013-07-17 00:41 | |
![]() | Öh, alltså menar Pakistan då.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-17 00:47 | |
![]() | retar mig på att en familj jag tycker mycket om,inte mår bra pga en stor idiot som är så störd så det finns inte | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-17 00:47 | |
![]() | Retar mig inte på att jag bor i Sverige | |
| kiwiskal | 2013-07-17 01:01 | |
![]() | Nä, inte jag heller | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-17 01:15 | |
![]() | Inte jag heller! Retar mig dock lite på insomnia | |
| poppy red | 2013-07-17 03:30 | |
![]() | Men det var väl själva fan vad det gapas utanför. Käften! | |
| kiwiskal | 2013-07-17 03:53 | |
![]() | "Uffe Stridsberg · Toppkommentator · Ortviken, Västernorrlands Län, Sweden Hur kan man jämföra damfotboll över huvud taget med herr-dito? Än värre blir det när det vissa anser att Schelin är bättre än Elmander, fy fan vad okunnigt och dumt. Även om man bortser från fysiken så är speluppfattning och teknik usel, sämre än pojkar-15. Tre av tio passningar går hem, Men det skiter såklart PK-maffian i... Sedan har jag inga problem med att folk uppskattar damfotboll, gillar någon att se färg som torkar så är det upp till den personen. Men lägg av med att kalla mig för sexist bara för jag uppskattar "riktig" fotboll..." "Sergej Miroslaw Att vinna mot Italiens B-lag är ingen större bedrift. Damfotbollen visar fortfarande riktigt låg kvalité och något måste göras. Man ser ju verkligen hur de inte kan hantera den för stora bollen. Och att målvakterna inte har en chans i det stora målet. Kvinnorna har inte den rätta fysiken för att spela samma fotboll som männen. Ändra målen bollen och kanske planen så kanske damfotbollen skulle bli lite underhållande. Men som det ser ut nu så är det bara skrattretande. Asslani va snygg iaf." Nån som är sugen på ägg? Inte? | |
| kiwiskal | 2013-07-17 04:11 | |
![]() | Men best in show är fortfarande: "Du twittrade om Josefine Öqvist utseende också, är det relevant? – Om det är relevant? Ja, hon ser ju väldigt bra ut. Hon har ju varit med i Café och hon har varit med i... Ja, hon ser jättebra ut, säger han och fortsätter: – Är det jättekonstigt? Annars om jag säger att någon människa är jätteful och ser ut som en skata liksom. Det här tycker jag bara är en positiv grej mot henne, är det inte det?"" Det här var lite konstigt också "– När man skriver det i sociala medier så får det en helt annan betydelse än det får om du och jag sitter över en middag och drar ett skämt. När man trycker ut det så här i sociala medier så får det en helt annan dimension och det är inte okej att skriva så där, det är det inte" Asså jag tycker inte ens hans "skämt" hade varit kul på en middag, men man kanske måste ha ett visst antal hjärnceller eller en viss kvinnosyn för att förstå. nyheter24.se/sport/f...ro lig-grej | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-17 07:18 | |
![]() | Att jag sov dåligt i natt jaja,det var för ljust i sovrummet :( | |
| annakarineli | 2013-07-17 07:51 | |
![]() | Att jag vaknar till ljudet av en motorsåg vid sjusnåret för tredje dagen i rad! Låter som att någon kör stolle med den, men är väl bara någon som går runt och trimmar buskarna i området. Men VARFÖR inte göra klart på en dag utan ha detta som morgonsyssla? Brukar inte störas så himla lätt, men det här är att likna vid psykisk terror! | |
| Bitte - Administratör | 2013-07-17 10:39 | |
![]() | Att det är svårt att hålla sig från hårfärgen , Bitte | |
| numsan | 2013-07-17 10:59 | |
![]() | Jag slits lite mellan att reta mig och att glädja mig för att det verkar som att det mesta är sig likt här när man loggar in för första gången på över ett år. Dock retar det mig lite att vissa personer tycks ha försvunnit, men å andra sidan är jag väl verkligen inte rätt människa att reta sig på det. =) Hej på er förresten. Jag har saknat många av er. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-17 16:29 | |
![]() | Grabbar, ibland alltså... Tre killar står i badtunnan, där pumpslangen just lossnat nertill med fontän som följd, och ropar ner till mig i pumphuset (där jag försöker få tag i strömbrytaren till pumpen så den inte börjar suga luft): "Kan vi hjälpa till, vi är ju ändå tre grabbar här, du kanske behöver hjälp därnere?!" Ni kan börja med att kliva ur tunnan så ni inte står på slangfästet? | |
| kajix | 2013-07-17 16:40 | |
![]() | jag retar mig på dem som skrattar åt miss South Carolina. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-17 16:51 | |
![]() | Retar mig lite på att jubelidoten i tidigare inlägg hade ett rätt i sina kommentarer angående damfotboll. Målen är för stora; kvinnliga målvakter är säkert 2dm kortare i snitt än en herrdito. Då kvinnor saknar 25 eller 30 procent i muskelmassa mot en snubbe blir spänsten sämre. En del mål kan därför se väl billiga ut. Är svaret mindre målburar? Troligen inte då det medför extra kostnader, extra arbete - och om det är fasta målburar är du låst till herr- eller damfotboll på den planen. Har inget bra svar på frågan och det retar mig. Den som inte gillar damfotboll får väl se på Americas funniest homevideos istället, så slipper vi andra en massa dyngkommentarer. *en som sett damfotboll sedan Pia Sundhages (spelandes)och Elisabeth Leidinges (där snackar vi målvakt, gryyym) dagar.* | |
| kiwiskal | 2013-07-17 17:00 | |
![]() | Allt. Vill helst försvinna ett tag. | |