Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 257 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:25 | |
![]() | Så var min tid slut som frisk i knäna. 20 år efter operationen så har slutligen "förr eller senare" blivit idag. Ber en stilla bön att ortopedin har tagit massiva kliv framåt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:26 | |
![]() | Jag är inte troende Tvålis, men jag instämmer i din förhoppning. Trist att de gett efter nu. :/ | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:30 | |
![]() | Jag visste att det skulle hända, har känt det på gång ett tag. Och idag full kollaps. Bara att bita i gräset antar jag. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:32 | |
![]() | Om de sedan operationen för 20 år sen sagt att det bara är en tidsfråga kan du ändå anse dig ha tur då de hållit i 20 år. Men det är ändå surt. | |
| Måns_E | 2011-06-28 23:32 | |
![]() | Usch, låter inget vidare Tvålis | |
| Tess 08 | 2011-06-28 23:43 | |
![]() | Goafton! Nu är det underbart arbetsväder ute, men det är väl också dags att gå och lägga sig...? Kramar om Vita och Skugga lite extra! Och alla andra som vill ha :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:46 | |
![]() | Nej det suger faktiskt. Jag har hund och 5 barn som behöver en promenad imorgon. Om inte ett mirakel händer snart så kommer den att bli kort. Jag avskyr tanken på att inte kunna ta timmen som behövs. Men samtidigt så är det u absolut inget jag kan påverka. Fördelen är sedan jag swichade ner för backen i Chamonix för att sen forslas därifrån i helikopter ( medan min syster stod med gråten i halsen och undrade vart F....n dom tog hennes syster) så har utvecklingen varit smått hysterisk på korsbandsskador. | |
| Måns_E | 2011-06-28 23:49 | |
![]() | Jo, jag tror nog att det kan lösa sig så att det åtminstone blir drägligt. Men det är ju alltid tråkigt när kroppen säger ifrån, och att man kanske måste gå igenom massa tråkiga operationer. Men jag håller tummarna för att det skall lösa sig på bästa sätt Tvålis. | |
| Tess 08 | 2011-06-28 23:49 | |
![]() | Vad är det som har hänt?? Nu alltså? Vad sa de, för 20 år sedan, skulle hända förr eller senare? Hoppas verkligen att det är något övergående och att "det" uteblir! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:52 | |
![]() | Tack Tess. Kände verkligen att jag ville ha en kram idag. :) Tvålis - Jo, den medicinska utvecklingen har gått fram en hel del de senaste åren, så din tidigare förhoppning kan gå i uppfyllelse. Trist med att behöva förkorta promenad och utevistelse tills de fått ordning på det bara. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:53 | |
![]() | "Det" kan inte utebli. Det var ju med dagens mått mätt en stenåldersoperation. Dom klippte av hela min lårmuskel för att ersätta korsbandet och nitade fast det med titanskruvar. Det säger sig själv att det inte håller i längden. SÅ... Bene... I morgon ringer jag ortopeden. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:55 | |
![]() | a det är faktiskt det som stör mig mest i allt detta solis. Promenaderna... Kan vli upp till tre veckors stopp där. | |
| Tess 08 | 2011-06-28 23:56 | |
![]() | Jag är extra generös just nu :) Kramar de flesta som vill ha en! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:57 | |
![]() | Tre veckor är bättre än livslångt. Men jag förstår din frustration. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-28 23:57 | |
![]() | Tess - har du druckit? ;) | |
| Tess 08 | 2011-06-28 23:58 | |
![]() | Oj, det var en spännande typ av operation :) Jag förstår att det känns jobbigt att inte kunna göra det man vill, promenader är underbara och det är något man saknar om man inte kan gå under tre veckor. | |
| Tess 08 | 2011-06-28 23:59 | |
![]() | Nix, inte mer än vatten! Och det har blitt rätt mycket vatten eftersom det varit bastuvarmt här hela dagen :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-29 00:00 | |
![]() | Jag kan bli så förundrad och fascinerad av facebookstatusar. Skriver en vuxen människa verkligen så här..? "Wwroooom, wwroooom Jag har åkt Mc :))) Fan va nice!! Tack goa XXXXX för en underbar kväll ;)) Gör jag gärna om! (fast det var kallt i poolen)" Eller jo, det ser jag ju att hon gör, så frågan jag ställer mig är snarare; Varför skriver hon på det viset? Wwrroooom, wwroooom? | |
| Tess 08 | 2011-06-29 00:02 | |
![]() | Någon som anser sig vara tonåring? Har en vän på FB som skriver utan punkt, en som skriver sms-förkortningar och en som skriver talspråk... och alla tre är snart 40! Varför? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-29 00:03 | |
![]() | hahahhaha solis...ja man undrar ju ibland...Varför gör folk så? Förstår dom inte att facebook är mer officiellt än en busskur? | |