Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 19 248 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2011-12-10 15:31 | |
![]() | Tess är väl bara bakoman ,, skulle jag tro Bitte | |
Pubbe | 2011-12-10 15:32 | |
![]() | Hehe bakoman, det kan misstolkas :P | |
-Delika-tess | 2011-12-10 15:34 | |
![]() | Hehe... jag KAN vara sån, men det beror som sagt på hur det tolkas :) Men nog måste det finnas fler här som vill ha lite hembakekaker till jul?? Jag kan ju inte vara ensam om det!? | |
Bitte - Administratör | 2011-12-10 15:36 | |
![]() | Jag är periodare vad det gäller baka och har till denna jul eller i alla fall fram till nu inte orkat baka nått. men det blir jul i alla fall Bitte | |
-Delika-tess | 2011-12-10 15:38 | |
![]() | Javisst! Och det är ju det som är så bra :) Det blir jul ändå och man får göra det man vill. Jag har en bak/slapp-dag idag (slapp=titta på skidåkning på TVn) och ska plugga lite imorgon och hela nästa vecka... | |
Lillstölla | 2011-12-10 15:38 | |
![]() | Tess: Nej, du är verkligen inte ensam om att vilja ha hembakade kakor till jul. Men, jag är än så länge inte den som står för baket, det gör min mamma eftersom alla är hos dom på jul. Brukar hjälpas åt att baka dock, men oftast föredrar mamma att fixa och dona själv i köket, lugnast så ;) | |
bobo flux | 2011-12-10 15:45 | |
![]() | Man skulle kanske börja julstäda och ta det årliga badet inför stundande högtid? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-10 15:52 | |
![]() | Kul att se dig bobo:)Vad snält av dig tess att hjälpa henne nu vill jag åka heeem | |
-Delika-tess | 2011-12-10 18:30 | |
![]() | Det blev inte mycket bakat idag, men jag tror jag skyller på skidåkningen :) Det blev lite soffsittandes emellanåt... | |
Maja G | 2011-12-10 18:43 | |
![]() | jag bakar ingenting, inte för att jag inte kan..utan för att det inte behövs. Köper några lussekatter till mig och pepparkakorna köper jag också. Gillar inte så mycket småkakor så det är inte lönt... Har nu ätit tomtegröt ( som jag har kokt själv) och en skinkemacka. Efter en mugg årgångsglögg och pepparkaka med ädelost. Inslagning av några julklappar och julmusiken flödar... Julstämning fast det ösregnar! | |
Lillstölla | 2011-12-10 18:49 | |
![]() | Låter härligt Maja:) Här spelas det julmusik för fullt, tänt ljus för mysfaktorn och tagit hand om glöggen, efter middagen ska det slås in klappar och sen blir det mys under filten till nån bra film :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-10 19:13 | |
![]() | du är så vacker stölla på denna bild som du har nu | |
Sigrids mor | 2011-12-10 19:35 | |
![]() | Bitte: Klart man kan ha broddar jämt - det har jag ...nästan. Hoppas verkligen att du inte gjorde dig allt för illa. :-o Syss: Jodå - du är bakoman och det ska bli spännande värre att se det du säljer i butiken. Yogamama: I miss you! Du var sådan underbar värdinna att jag får ett leende på läpparna varje gång jag tänker på helgen hos dig. :-) | |
Bitte - Administratör | 2011-12-10 19:44 | |
![]() | Jag har ont i skallen är svullen och blå på okbenet , annars så överlevde jag nog =) Bitte drullputta | |
Lillstölla | 2011-12-10 19:53 | |
![]() | Tack så mycket Titti! | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2011-12-10 20:52 | |
![]() | titti har faktiskt rätt :) lillstölla är fin på sin bild! :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-10 20:54 | |
![]() | ja prinsessan lillstölla,om jag ska skriva en barnbok,så skulle den heta Prinsessan Lillstölla :) | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2011-12-10 20:55 | |
![]() | haha XD :p | |
-Delika-tess | 2011-12-10 21:55 | |
![]() | Syss- Har fått tips av moster S om chokladjitterbuggar :) Har sett ett recept på chokladdrömmar som jag tänkte göra och så ska jag försöka mig på havrekex igen... Minst en sats till! Trekaka vet jag inte om jag ska göra och göra jag en sån så kommer jag troligtvis att ge bort de flesta bitar och bara ha en till julafton kvar. Det är en sak som är jättegod och julig, men som jag alltid har kvar i frysen jättelänge efteråt. | |
Maja G | 2011-12-10 22:02 | |
![]() | Fick precis förfrågan om att förhandsläsa en väns bok och ge tillbaks respons.... Blev väldigt förvånad,men också väldigt glad:) | |