Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vålnaden - Ej medlem längre | 2011-01-16 23:20 | |
![]() | Larvbrud, flytta in hos mig så bjuder jag på ris à la Vålnaden. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-16 23:45 | |
![]() | Låter fantastiskt gott. Undrar om det kommer fler erbjudanden... Är jag husmusen ni alltid drömt om? Måste bli sambo före 2012 annars kommer jag svälta ihjäl. | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2011-01-17 06:15 | |
![]() | Måndagar. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-17 06:54 | |
![]() | Att folk måste ut och resa så här tidigt. Tröst: 1 kokt ägg och ett stort fat glass till frukost. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-17 11:22 | |
![]() | Retar mig på möte med rektorn. Äckelkärring. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-17 11:25 | |
![]() | Retar mig på att jag har blivit värsta skvallerkärringen. | |
| Handy Man - Ej medlem längre | 2011-01-17 11:26 | |
![]() | Att folk inte förstår att den skit de hasplar ur sig om pojkvänner, lärare, grannar rektorer och annat här på betapet lätt kan läsas av personen i fråga. Hade varit en annan sak om man inte hade ett foto på sig själv men då skulle man ju inte kunna bli bedömd i Hur het är jag-trådar. | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-17 12:05 | |
![]() | Det retar mig att inte fler förstår att det Handy Man skriver här ovanför är helt och hållet rätt. Mouche | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-17 12:10 | |
![]() | Geggamojaväder! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-17 12:43 | |
![]() | Handy Man: årets hittills bästa inlägg. Inte tycker jag att det gör saken bättre när någon urskuldar sig med att "min familjemedlem/vän har också konto här och vet redan vad jag tycker". Hur kul är det liksom att dela närmiljö med någon som måste beklaga sig över en både irl och offentligt. | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-17 12:45 | |
![]() | Retsamt brukar jag skämta lite om min familj , men det är bara snälla saker,,och jag håller med Herrarna i inläggen ovanför Bitte | |
| Lillstölla | 2011-01-17 12:57 | |
![]() | Retar mig på dubbelmoral. Ty även forumvärdar har skrivit om familjemedlemmar och långt ifrån positiva saker, att man har kort eller inte borde inte göra nån skillnad i det fallet!! | |
| numsan | 2011-01-17 13:00 | |
![]() | Word Stölla! | |
| Vålnaden - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:01 | |
![]() | Ja, hyckleri och taskig självinsikt är generellt ganska irriterande. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:16 | |
![]() | Ni glömmer att bara vissa har rätt! (Tydligen) Seriöst, om ens pojkvän eller whatever sitter och läser på betapet mot all förmodan är det väl bara att bråka lite. Eller ska man göra slut om någon skriver att man är jobbig kanske? Det är ju kränkande! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:18 | |
![]() | En annan grej är folk man INTE känner som i forumet sitter och skriver att man är dum i huvudet och allt vad det kan vara. Oftast får dom vara kvar ändå för att 'någon' håller med dom, inte för att det är kränkande att någon undrar om det är medvetet att man inte poserar som på ett passfoto på sin bild för att man är så dum i huvudet. | |
| Mouche - Administratör | 2011-01-17 13:19 | |
![]() | Kom just på en sak jag verkligen retar mig på. Det är mäkta irriterande med människor som saknar såväl värdighet som stolthet och klampar in där de inte är välkomna. Sånt retar jag mig ordentligt på. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:19 | |
![]() | jag retar mig på att en familjemedlem slarvat bort sitt pass | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:30 | |
![]() | Oprah och andra tv-amerikaner gör inte direkt bra reklam för sitt land. Gnälla på att man inte kan betala räkningarna, ne men då kommer den magiska fen Oprah och slänger fram en årsförbrukning mat och en fet bil. That should do it! Now be quiet. Orka bry sig om fattiga människor. Blir äcklad på riktigt av att dom kallar sig "En överlägsen demokrati" ROFL | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-17 13:30 | |
![]() | Retar mig på att vissa tror att de är skyddade och starka bakom sin datorskärm och kan kläcka ur sig vad som helst. | |