Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-01-17 13:32 | |
![]() | Retar mig på självgoda veganer. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-17 14:53 | |
![]() | Jag antar att Handy man delvis syftade på mig eftersom jag 4 min innan skrev om min rektor. Jag måste få ur mig det på något sätt så jag tycker att det är bättre att skriva det här än att säga det till henne. Det är ett val jag gör och om hon nu skulle se det så får jag väl ta det. Jag kan absolut stå för det jag skriver. | |
| nystan1 | 2011-01-17 14:58 | |
![]() | Tråkmåndag! | |
| caughtbock | 2011-01-17 14:59 | |
![]() | Okej... Nu har två gamla nära vänner lagt till mig som vän på fb på mindre än ett dygn och då kan man ju undra om de har snackat ihop sig? Betyder detta att vi ska börja hänga igen? Vad hände med att jag tydligen var en f*tta? TJEJER!!! | |
| nystan1 | 2011-01-17 15:00 | |
![]() | Sen retar jag mig på att det tar så himla lång tid att micra djupfrysta saker. Hoppas inte min mikrovågsugn läser detta nu.... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:54 | |
![]() | nystan, Du får lura ut micron på ett uppdrag så den inte har tid att gå in på beta! ;) Blä på det cb skrev om. Hatar sånt där. Plötsligt passar man igen eller | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:57 | |
![]() | Min weledamopp är tydligen en för gammal modell för att få ett nytt mopphuvud. Vad roligt. Då måste jag köpa ett nytt skaft också -.- | |
![]() | Min weledamopp är tydligen en för gammal modell för att få ett nytt mopphuvud. Vad roligt. Då måste jag köpa ett nytt skaft också -.- | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:58 | |
![]() | HAHA! WTF.. FYRA likadana inlägg. Rekord! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:00 | |
![]() | Vileda heter den visst..ret | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-17 16:01 | |
![]() | ASG ,, =) Bitte | |
| Stenknäck | 2011-01-17 16:04 | |
![]() | Jag blir förbannad på grannar som inte gitter klippa gräsmattan och har hela tomten full med en massa skräp. Sånt gillar jag inte. Man ska ha det snyggt och städat på sin tomt. Man behöver inte alls vara någon tokig trädgårdsfantast det menar jag inte men hålla ordning utanför sitt hus så det inte ser ut som det bor konstiga människor där (fast det gör det nog) så man får skämmas inför besökare som kommer till mitt hem och mitt företag. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:06 | |
![]() | Klippa gräs nu? Eller menar du när det finns gräs :D | |
| Dyslekso | 2011-01-17 16:08 | |
![]() | Funderar på att köpa en weleda-mopp. Har hört att de är för gamla för att koppla till nya mopphuvuden dock. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:11 | |
![]() | Och när man behöver en fräschare sop måste man köpa ny skyffel också (för de säljs bara i set), trots att den är hur spänstig som helst. Vilket himlans resursslöseri. Om vissa skribenter inte vore så hetsiga och använde så många nedsättande ord, skulle de genast framstå som betydligt smartare och pålitligare. (Ingen nämnd, kom bara på det vid läsande i annan tråd). Tycker att ni måste byta t ex hotmailadress med dem som betyder väldigt mycket för er i forumet. Om någon slutar oavsett anledning blir det ju panik för en del. | |
| Elmis | 2011-01-17 16:29 | |
![]() | Var det inte lite väl drastiskt att radera inlägg om att någon saknar en viss person? Liknar lite totalitär verksamhet snart. Fram för förlåtande och högt i tak. Det här är helt enkelt värdo. | |
| _Loved_ - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:36 | |
![]() | Retar mig på att man inte inser att Betapet är en möjlighet och ingen rättighet | |
| Snel men dum - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:38 | |
![]() | _Loved_ 2011-01-17 16:36 Retar mig på att man inte inser att Betapet är en möjlighet och ingen rättighet Sluta trolla Odin. | |