Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 19:43 | |
![]() | Har ingen aning om vad kik är, men det finns säkert troll där också! Har också fått höra att jag är ful, men jag vet att jag ej är ful, så det gör inget. Du borde sluta lyssna på vad andra säger för elakt! Det är dessutom inte utsidan som räknas, jag blir mer ledsen om någon tycker jag är en hemsk människa... Klart du inte ska ta livet av dig pga att någon dum tjej skriver något spydigt! Det får du inte! <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 19:46 | |
![]() | Smaken är ju som baken ändå... Alla kan ju inte tycka om en. Dock behöver man ju inte säga något om smaken inte faller en i smaken... Strunta i de som är dumma med dig, och lyssna på oss som vill dig väl! | |
| Matthias M | 2013-07-22 20:04 | |
![]() | Kik är en app där man kan skriva till varann. Jo jag vet men du är ju verkligen inte ful så det är bra att du inte tar åt dig när folk säger så till dig. Du kan betrakta det som avundsjuka eftersom att du är så söt å har så fina ögon :) jo jag vet att jag inte borde lyssna på dom men det är svårt när jag vet att dom har rätt :( nej jag vet att det sägs att utsidan inte räknas men det kan jag inte tro på heller för en tjej sa till mig för snart 4 år sen att jag var världens underbaraste kille men att hon ville inte ha mig pga mitt ansikte för hon skulle få skämmas om andra såg oss tillsammans :'( jo det är klart att det skulle kännas mer om man fick höra att man är en hemsk människa men som tur är så har jag inte fått höra nått sånt för jag vet att min insida är det enda som det inte är fel på. Men du är en underbar människa mollee så jag tror inte att nån kan säga att du är hemsk. Nej jag skulle inte ta mitt liv pga henne men det är så mycket som gör att jag inte vill leva å för 8 år sen så började mina tankar om självmord. Jag är ledsen mollee men jag kan aldrig lova dig att jag låter bli men jag kan lova dig att jag kan försöka undvika det så länge jag kan. Tack för att du finns mollee <3 du brukar få mig på bättre humör :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 20:07 | |
![]() | Matthias M. Jag hoppas verkligen att du har hjälp ifrån någonstans för att hantera detta? Jag blir orolig för dig! Jo, jag har fått höra många gånger att jag är ful, dum, äcklig, korkad, hemsk, självisk.... Så jag vet hur du känner dig! Har själv försökt ta livet av mig när jag var yngre. Men sen inser jag att det inte handlar om vad andra tycker, utan om att det handlar om hur jag ser på mig själv! Du kanske är för snäll helt enkelt? Sätt ner foten! Och snälla snälla du, om du någon gång funderar på att verkligen ta livet av dig. Maila mig först, så får du mitt nummer. | |
| Matthias M | 2013-07-22 20:19 | |
![]() | Jag har några jag kan prata med när jag behöver och det brukar hjälpa. Du behöver inte va orolig mollee jag ska inte göra nått sånt ikväll. Jag förstår inte hur folk kan säga så till dig :( men det måste bero på avundsjuka för att du är så mycket finare än dom både på insidan å utsidan. Vilken tur att du inte dog för du är underbar mollee så jag är glad för att du lever!!! :) jo det kan vara så som du säger att jag är för snäll men jag har humör åxå för blir jag arg så blir jag fullkomligt rasande. Det har varit väldigt väldigt nära några gånger men jag kan lova dig att jag hör av mig till dig om det går så långt igen. Tack för att du finns fina mollee :)<3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 20:20 | |
![]() | Tack själv! :-) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-22 20:26 | |
![]() | Matthias M <3 | |
| Matthias M | 2013-07-22 20:26 | |
![]() | :) men skulle du nån gång känna att du behöver prata så vet du vart du har mig mollee för jag finns alltid här för dig, fast det vet du säkert :) <3 har fått höra faktiskt att jag är bra att prata med när man mår dåligt för jag är visst bra på att hjälpa andra :) synd bara att jag inte kan hjälpa mig själv. Men som tur är så finns du där å hjälper mig upp igen :) | |
| Matthias M | 2013-07-22 20:27 | |
![]() | Incidental<3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 20:27 | |
![]() | Matthias M. Varför inte utnyttja din gåva och utbilda dig till kanske kurator? Tack ska du ha! Om jag någonsin mår dåligt, så hör jag av mig :-) | |
| Matthias M | 2013-07-22 20:33 | |
![]() | Jag har fått höra det faktiskt mollee men jag vet inte om jag vill ha det som yrke men det kanske vore nått ändå eftersom att jag brukar bli rätt glad efter att jag hjälpt nån :) fast jag vet inte om jag orkar plugga till nått jag kan bra utan att ha utbildning. Men jag ska kolla hur lång utbildningen är. Så lite så mollee :) ja det får du göra men du får så klart skriva till mig även om du inte mår dåligt för jag hoppas att du aldrig ska behöva må dåligt :) | |
| kiwiskal | 2013-07-22 21:49 | |
![]() | Men vad är det för idioter som skriver nåt sånt :S Du är inte ful Matthias. Retar mig på min egen ångest och oförmåga att göra något just nu. Har iaf stängt ner fb..haha.. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 21:51 | |
![]() | Bra att du stängde ner den! | |
| kajix | 2013-07-22 21:55 | |
![]() | jag vill bara inflika att man inte bör kalla fula fula heller. | |
| kiwiskal | 2013-07-22 21:57 | |
![]() | Förstår inte varför man ska recensera människors utseende öht. Om man nu måste kan man väl göra det så att inte personen i fråga hör. | |
| Matthias M | 2013-07-22 21:59 | |
![]() | Kiwiskal: ja du jag vart själv förvånad när jag läste vad dom där tjejerna skrev till mig. Jag fattar inte ens varför dom skrev till mig när det inte ens var nått vettigt att skriva :S :( tack så mycket, det var snällt sagt :) va bra att du stängt ner fb :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-22 21:59 | |
![]() | Nä, det ska man då verkligen inte! | |
| kiwiskal | 2013-07-22 22:00 | |
![]() | Eller ja, klart jag förstår att vi recenserar utseenden, men att säga till folk att man tycker nån är ful, fet, finnig, för smal.. vad det än kan vara..behåll för dig själv eller säg det så ingen hör. | |
| Matthias M | 2013-07-22 22:03 | |
![]() | Håller helt med dig kiwiskal!! Man kan tycka å tänka vad man vill om personer men man ska aldrig yttra sig om det när det är något negativt. Då ska man hålla det för sig själv | |
| kiwiskal | 2013-07-22 22:04 | |
![]() | Matthias, jag förstår inte heller, man är iaf en skapligt ynklig människa på insidan om man beter sig så. Ja, synd bara att det bara är att logga in som vanligt igen..men jag räknar med abstinensbesvär ^^ | |