Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:13 | |
![]() | ceckes: jag har dumpat många såna det är det bästa; blocka dom totalt | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:14 | |
![]() | ordis: det är säkert han som sitter bakom brandväggen | |
Ceckes | 2008-11-03 17:16 | |
![]() | ryssbrud, det värsta är att jag får såna skuldkänslor... Vilket retar mig en hel del också... det är sån enorm stress. Eftersom denna person är väldigt varmhjärtat o försöker vara förstående men tyvärr visas ju det motsatta.. Suck.. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:19 | |
![]() | nej, det är viktigt att lära sig säga nej och tänka på sig själv få inte skuldkänslor, svara inte om en vecka kan du svara; hej jag isolerar mig ibland, som min vän hoppas jag att du förstår och att det inte handlar om dig jag har oxå varit en sån där tramsmaja och det slutar bara med att bägaren rinner över och jag fick psykbryt och skällde som fan GUD vad skönt det var men man kan ju få en psykostämpel och ifs va ska man ha såna polare till? nehej du jag umgås bara med eliten | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:21 | |
![]() | ryssbrud, nu förstod jag inte alls... | |
Ceckes | 2008-11-03 17:26 | |
![]() | ryssbrud skrev till mig ordis.. hihi. Jag har redan skällt som en galning på denna person men han tar det också, fy jag orkar inte för denna person är stimmig o stressig som attan men jag behöver bara va med lugna men gärna roliga personer, inte stimmiga tråkiga... jag har redan haft psykbryt säkerligen. Lider dessutom av posttraumatiskstressyndro m.. så jag kanske e värst av alla? Jag har berättat för denna person att jag tycker om att isolera mig ibland o sen umgås jag med folk när jag känner för det.. denna person blir ju förundrad varför jag träffar andra men inte honom. Men jag kan inte heller hänga med bara en person, jag måste ha omväxling.. förstår inte varför det ska va så svårt att förstå... | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:27 | |
![]() | Ceckes, även i inlägget med brandväggen där hon adresserar mig? | |
Ceckes | 2008-11-03 17:32 | |
![]() | Nej inte det ordis.. sorry, det var jag som inte tänkte så långt.. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:33 | |
![]() | ord: det finns en kille som skrivit en tråd om detta här på beta, tänkte att det va han du pratade med =) | |
Ceckes | 2008-11-03 17:34 | |
![]() | Jag tolkade inlägget till dig som att han som sitter bakom brandväggen e han som gör att datorn o uppkopplingen fungerar sämre än vad det ska göra... så fast han var så trevlig så är det han som gör så det går dåligt. Typ att du ska inte störa dig på det... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:34 | |
![]() | (typ som att betapet är universum) | |
Ceckes | 2008-11-03 17:34 | |
![]() | Fast det kan ju bara ryssbrud svara på, jag kanske tolkade helt fel... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:37 | |
![]() | ja lite ceckes? vaddå går dåligt? :) jag fattar inte men jag menade den tråden och jag blev intresserad av posttraumatiskt syndrom, vad är det? ge exempel tack (undrar om jag har nåt sånt) jag anar ju vad det är, men vill veta | |
Ceckes | 2008-11-03 17:42 | |
![]() | Ryssbrud, jo att det går dåligt, man kommer inte in på beta till ex eller den sajt man söker.. hinder i vägen. Men men strunt i det. Jag kan tolka helt fel, det vet jag, vi tänker ju olika. Posttraumatiskt stess-syndrom heter det. Det är om man varit med om något trauma ...sviterna efter detta. Mardrömmar, sömnsvårigheter, stress o problema att tex strukturera vardagen.. mm. Googla gärna. Jag hade ju också utmattningsdepression vilket jag troligen sluppit men istället hamnat i en annan form av depression nu =( | |
Ceckes | 2008-11-03 17:43 | |
![]() | Post betyder efter, traumatisk vet du säkert syndrom är ju nåt som stör i hjärnan o tänket | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:45 | |
![]() | jag VET detta jag ville ha EXEMPEL | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:46 | |
![]() | cekes: han sa väl inget om att spelet gick dåligt? där måste du tolkat in nåt eget | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:47 | |
![]() | jag har kanske oxå pts då men vad hjälper det? blir man sjukskriven? | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:48 | |
![]() | Nu klarnade det lite, tack ska ni ha. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 17:49 | |
![]() | skojar du? | |