Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-11-19 22:05 | |
![]() | man kanske inte bara vill ha snygga bröst med bh på. | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:06 | |
![]() | Det också... | |
| Satyra | 2010-11-19 22:10 | |
![]() | Ok caughtbock. Tack för svaret. Trodde de var mer effektfulla faktiskt. nystan - Nu är du bara fånig. le-lou - Nu pratade cb om just push up och jag frågade av ren nyfikenhet. | |
| nystan1 | 2010-11-19 22:12 | |
![]() | Satyra - ja, precis. Det var det jag ville visa med "=)". Det står väl alla fritt att få skoja lite? | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:14 | |
![]() | Jag tycker att ni har jättefina tufsinufsingar. <3 | |
| Satyra | 2010-11-19 22:23 | |
![]() | Rob, har du klämt på fejktuttar? Och i så fall, hur kändes de tycker du? Det är inte en kuggfråga på något sätt, är bara nyfiken. ;-) | |
| Tess 08 | 2010-11-19 22:24 | |
![]() | JAG har klämt på fejktuttar! Jag har klämt på oopererade tuttar också... | |
| Satyra | 2010-11-19 22:25 | |
![]() | Det har jag också Tess - på både ock. ;-) | |
| Satyra | 2010-11-19 22:26 | |
![]() | Nej, slutet av Idol för denna vecka nu då ... | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:26 | |
![]() | Här får man höra! :P | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:26 | |
![]() | En gång. Eller några gånger, men det var samma tuttar. Jag gillade dem inte så mycket, ärligt talat. Men det är möjligt att det finns mer naturtrogna exemplar där ute. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:28 | |
![]() | Men Nystan har ju en poäng. Är man så nöjd med sin kropp i livets olika skeden kan man ju slänga alla behåar. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:30 | |
![]() | cb "Opererar jag brösten är de inte mina, det är jag medveten om. De är fake." så tänkte jag också innan op. och var efter övervägande ok med det grejen är dock att opar du brösten så är de sedan dina. precis som killens tattuerade torso är hans. elller ett ärr eller ngt annat som naturen eller du gjort med din kropp. det är så självklart när det är gjort. det enda eg övervägandet den enda risken jag verkligen skrämdes av var det ev. känselborfallet. efter stud av ops och statestik så gick jag på - jag har tur linjen. då jag verkligen hade sörjt om jag tappat den. risken var så minemal när man tittar på opprotokoll kontra media så jag var bekväm med att ta den hsh. det gick bra. som i 98% fall ca. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:37 | |
![]() | "En gång. Eller några gånger, men det var samma tuttar. Jag gillade dem inte så mycket, ärligt talat." Men det är världens finaste tjej på alla sätt. Finns det något som är sämre med henne så är det just "sillisarna". :-) | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:38 | |
![]() | Okej ramsay, det har du nog rätt i. Jag får se hur jag känner efteråt då! Det hade varit trevligt om jag kunde känna mig någorlunda "äkta" trots silikonbröst, men det känns tveksamt nu eftersom jag vet att alla som har känt eller sett mig de senaste tio åren vet att jag har små bröst. Det blir liksom ingen hemlighet att jag har gjort det, även om jag inte har några planer på att skylta med det. (som jag visserligen gör här, haha) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:39 | |
![]() | Huvudsaken är att DU mår bra, Caught. | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:40 | |
![]() | Haha, aaw. <3 Jag vet! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:44 | |
![]() | cb, om du går upp 20 kilo kommer dom att kännas skrämmande äkta. och dina vänner kommer inte att skona dig... eller killen m en ful koyfisk på sin rygg. det är hans rygg. när du gjort det ÄR det du. lovar. håll handen runt dina bröst nu. så känns det sen det är ditt du en del av din kropp. det är ju inget du sminkar av som satyra skulle ha sagt... det är du. | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:47 | |
![]() | Om jag går upp 20 kilo ser jag ut som en klump, så den delen skippar jag. :D Men skämt åsido, det låter bra. Jag har förresten mina bröst i händerna nu. Ja när jag inte skriver då. ^^ Hehe... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:49 | |
![]() | Jag tror jag ska starta en tråd och skriva att jag vill gå ned till 40 kilo för att det är det enda jag tycker är snyggt. Kläder sitter så snyggt när man är smal. Kanske nån har lite tips på bra dieter? Fan om nån kommer och moraliserar. | |