Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-09-13 22:58 | |
![]() | Åki gloria, ha de gott, hoppas det går bra för dig ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-09-14 09:05 | |
![]() | står möjligen månen fel?är det värdskrig över allt i trådarna | |
| skruttdotorg | 2013-09-14 10:24 | |
![]() | Gloria, jag rekommenderar att du läser om ingrupp/utgrupp-bias. Du har en åsikt som går lite mot strömmen och du är inte helt bekväm med detta, vilket medför att du försöker övertyga andra om att det du säger/tycker är det rätta. Det är samma typ av fenomen som vi ser i Apple vs Android-kriget eller AIK mot Djurgården, osv. Lycka till! | |
| le-lou | 2013-09-14 11:05 | |
![]() | Idag är det lördag och på lördag är det fest! Det ska rakas, piffas och sminkas så det smäller i kaklet här borta :) Trevlig helg på alla! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-14 11:06 | |
![]() | ;) | |
| Lillstölla | 2013-09-14 11:45 | |
![]() | Själv ska jag strunta i att raka mig och parkera min tjocka lekamen i soffan o sitta här o vara missunsam och avis på alla smala snyggon :P | |
| Rultatultan | 2013-09-14 11:59 | |
![]() | Jag rakar mig lite här och där när lusten och andan faller på. Vem jag rakar mig för? Mig själv. Känslan av lenhet är trevlig, speciellt i kombination med "hemmaspa", nybäddad säng och ett glas vin. | |
| dinodog | 2013-09-14 14:14 | |
![]() | Rakat är skönt. Tänker inte hymla med det. Vissa har en regnskog andra en snårskog och en del har som en välskött gräsmatta. Sedan vilka delar man väljer att sköta om är upp till var och en. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-09-14 16:11 | |
![]() | För att grannen kan ringa på för att hälsa och du står där med lockiga yakben och kan inte annat än konstatera att du inte är vad du varit. | |
| vase | 2013-09-14 20:12 | |
![]() | Jag rakar mig ALDRIG! Men har gjort IPL (permanent håbortagning) av ansikte, axiller, bikinilinje o ben. Fördel: får bättre arb o lön, pos kommentarer, känner mig fräsch, glad o slipper rakning mm. Emot: inget Jag värnar om mitt naturliga jag, välbefinnande o hälsa. Nopprar o färgar ög.bryn, sminkar, duschar, borstar tänderna o bleker dessa 1-2 ggr/år, klipper håret mm. Listan kan göras lång. Vad det gäller övervikt så gäller enbart kost o motion om man inte har ngn sjukdom. Jag tränar 15-20 h/v. Cyklar till o fr arb ca 3 mil, rider o springer i skogen. | |
| CodexRegius - Ej medlem längre | 2013-09-14 20:16 | |
![]() | Snackar du ryska flytande? | |
| Aquila1 | 2013-09-14 20:17 | |
![]() | Haha | |
| vase | 2013-09-14 20:38 | |
![]() | CR! Om du menade mig? Nä, inte ryska men sv, eng o sp. Ps. När det gäller träning. Min dotter simtränar 5 ggr/v o då är jag i gymet 1/2-2h. Hu, blir ju faktiskt mkt träning/motion. Men jag mår bra, är smal o fitness. | |
| Aquila1 | 2013-09-14 21:16 | |
![]() | Du.........kan du vara lite mer sammanhängande? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-14 21:28 | |
![]() | Är detta den stora hånartråden? | |
| Aquila1 | 2013-09-14 21:30 | |
![]() | Nä, hårartråden | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-14 21:32 | |
![]() | Ok! | |
| vase | 2013-09-14 22:46 | |
![]() | Nja, hårtartråden el den ohårades tråd. Vet ej !!? | |
| Mindymoo | 2013-09-15 01:11 | |
![]() | Här pågår tydligen gruppbonk på någon som hävdar att det är naturligast att inte raka bort den kroppsbehåring vi bevisligen är födda med. All logik säger väl för sjutton att natur är just naturligt? När tio-tolvåringar vägrar gå till skolan utan smink har det banana mej gått för långt. Ja, det finns ett ökat tryck till att förändra sitt utseende för att passa en norm. Det finns tryck - främst på tjejer - att ha vissa kläder, att gå i fotförstörande höga klackar, att inte vara överviktig (men skitviktig får man tydligen vara). Själv vaxar jag benen på försommaren för den händelse det blir varmt nog att gå i shorts. Annars kommer solen inte åt att värma och ge ev solbränna. Och jag går och blir plockad i ansiktet eftersom jag på grund av medicinering annars ser ut som en skägghäxa. Jag undviker alltså att se frånstötande ut. I övrigt är jag osminkad, orakad och orädd. | |
| mögelsvamp | 2013-09-15 04:34 | |
![]() | det är naturligtvis helt upp till var och en vad dom väljer att göra med sin kroppsbehåring. Precis som det är helt upp till mig att föredra kvinnor med rakade ben, rakade armhålor och åtminstone kraftigt trimmad könshårväxt. Kanske riktig äkta kärlek och inte bara sexuell attraktion får mig att föredra just en kvinnas håriga ben framför alla andras, men jag har svårt att se den utvecklingen om ett par ludna ben och en stor buske är det man stöter på första gången man är nakna med varandra. Men precis som ingen ska skämmas för hur dom vill vara tänker inte jag skämmas för hur jag är. Det är så jag gillar det, helt enkelt. | |