Spelrum
| Giraffen | 57 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-11 01:17 | |
![]() | Tre trappor ned till tvättstugan ggr 8, ner på stan fram och tillbaka, två kassar, flyttade bilen för att undvika p-böter, 10 steg kanske, bäddat rent- x-antal steg och armhävningar, plockat in all tvätt- många steg och finlir av småmuskler,bytt lampor i staken- fingergympa, planterat amaryllisar, lagat mat, ätit, mungympa, suttit vid datan...tror jag haft ett riktigt gympapass faktiskt :) | |
| Caligatia | 2008-12-11 01:21 | |
![]() | Att alltid vara ute i sista minuten är väldigt hälsosamt har jag märkt. Att alltid behöva springa TILL bussen iaf gör faktiskt skillnad när det händer varje dag. ^^ | |
| StinaD | 2008-12-11 08:58 | |
![]() | Men va kul med en sån här tråd.. ;-) Tycker jag faktiskt. Nåja.. i veckan har jag kört spinning- måndag, tisdag, onsdag. I tisdags började jag dagen med 1,5 h lång rask promenad med vovven och idag har jag hittills promenixat ca 30 minuter med vovvsingen. Måndag och tisdag körde jag rygg, armar, bröst och axlar. Sen blir det spinning och styrketräning ikväll igen. Caligatia... :-) Härlig poäng, synd att jag aldrig åker buss, kanske ska jag se till att min bil börjar köra före mig så jag får jaga den på morgonen... :-) | |
| ElinSundin | 2008-12-11 09:12 | |
![]() | Har nyss tagit en rask promenad i 1 timme. Ikväll blir det joggingrunda med sambo :) På det, lite proteindryck! Motionerar i stort sett varje dag. Joggar, intervallträning, skivstång och powerwalk för de sega dagarna | |
| Annacondan | 2008-12-11 09:29 | |
![]() | ElinSundin <3 Jag har sovit 4 timmar, har fruktansvärd tandvärk och har inte orkat släpa mig till badrummet än. Återkommer efter operationen och lite mera sömn. | |
| emsut | 2008-12-11 09:46 | |
![]() | har legat på latsidan med motion det senaste. annars blir det tre fyra gånger på gymmet + diverse promenader och cykelturer. har gått ner lite över 40 kilo. är dock sjuk och väntar på operation nu. men efter det, så ska jag ner resterande tio. sen får det fasen vara bra :) | |
| ElinSundin | 2008-12-11 10:13 | |
![]() | Härligt jobbar emsut!! Har själv tappat 23 kg. Lycka till med dina resterande 10 kg. Har du lyckats med 40 så ska det sista också gå | |
| emsut | 2008-12-11 10:15 | |
![]() | grattis Elin. :) exakt så, har jag klarat 0 bör det andra inte vara några problem :) | |
| Miss_jk | 2008-12-11 11:29 | |
![]() | "sen får det fasen vara bra :)" Sluta inte med träningen bara för då är du snart uppe i samma vikt igen... | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-11 12:23 | |
![]() | 3-4ggr yoga i veckan slutat röka köpt Bvitaminer städat tvättat söker jobb nöjd | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-11 12:30 | |
![]() | kan ni som gått ner så där mycket visa före och efter bilder? jag tycker det är fashinerande har själv aldrig vägt mer än 5kg mer eller mindre men måste vara en bedrift att gå ner 10-20-40kg! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-11 12:34 | |
![]() | Åkte skidor i lördags, 7½ km på 45 minuter. Svår träningsvärk i måndags men det var det värt! Ridning 1h i måndags, skidåkningen från i lördags med korta lårmuskler som följd gjorde att det var svårt att sitta upp på en stor häst. Det var dock inte svårt att sitta av när hästen tvärnitade mellan två hinder. Jag satt av med huvudet först i sanden och ryggen sedan. Jag fick hjärnskakning och orkar bara vara uppe korta stunder i taget. Ja, jag vet, man skall inte sitta vid datorn men jag är så himla less på mitt tak. Nu ska jag gå och vila, kanske skidåkning på lördag, ingen ridning på måndag (läkarförbud). | |
| emmylicious | 2008-12-11 12:36 | |
![]() | haha, förlåt att jag skrattar alfamarie. det lät bara så kul när du skrev det. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-11 12:36 | |
![]() | ; ) | |
| StinaD | 2008-12-12 10:52 | |
![]() | Idag startade jag dagen med 40 minuter promenad med vovven.... Igår som skrivit körde jag spinning och lite rygg och axlar. Nu jobbar jag hela helgen så det blir gym-vila för mig.. Förhoppningsvis hinner jag några riktigt långa promenader istället. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-20 19:04 | |
![]() | Med tanke på att jag inte har något julgodis vill jag att ni som har ska komma ihåg denna tråd. Så småaktig är jag. | |
| emmylicious | 2008-12-20 19:17 | |
![]() | bah.. | |
| emmylicious | 2009-01-14 22:15 | |
![]() | - Simning (ca 1 timme) på måndagar och torsdagar. - En långpromenad (1,5-2 timmar) varje helg. Lördag eller söndag är valfritt. - 5 minuter på crosstrainern varje morgon. Mitt nya träningsschema. Det kommer troligen gå åt helvete redan imorgon bitti när jag kliver ur sängen :P | |
| Qårn | 2009-01-15 11:16 | |
![]() | Ja om du har den inställningen så lär det göra det. | |
| emmylicious | 2009-01-15 12:50 | |
![]() | Jag har crosstrainat 5 min iaf, och ska ut med hunden nu. Vid halvfyra sticker jag iväg till badhuset :) | |