Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 22:42 | |
![]() | ja hon är asbra :) verkligen top notch stör mig på att "blä" inte går att lägga eller "super" | |
Official_P | 2008-11-03 22:46 | |
![]() | Du kan lägga BÄ och LÄ och med lite tur hamnar Ä på en 3x-ordet/bokstavsbricka och du får massa extra poäng ;) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 22:50 | |
![]() | eh? ja vet men BLÄ säger man ju? det är väl svenska änd | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 22:51 | |
![]() | -å jaja men super då. det finns säkert SKATEBOARD varför inte SUPER`? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-03 22:52 | |
![]() | vänta lite official? raggar du? isf är jag mkt smickrad :) | |
Official_P | 2008-11-03 22:54 | |
![]() | Hur lyckades du vända det jag skrivit till någon form av raggning? :) | |
Official_P | 2008-11-03 22:54 | |
![]() | Blir du smickrad av det så kan jag erkänna att jag raggar väldigt mycket. Allt för att du ska må bättre ;) | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-03 23:04 | |
![]() | Ok nu måste jag skriva här för det känns som det måste bli sagt! Jag retar mig som F! på att bussarna skriker ut ett distat ljud i högtalarna varje hållplats. Det gör svinont i öronen! Jag måste hålla för öronen när en ny text dyker upp och när som helst börjar rösten skrika.. Senast ikväll satt jag och höll för öronen i 15 minuter. Ibland är det bussar med ljud, ibland inte. Jag gillar att sitta långt bak när det är mycket folk på bussen och varje gång glömmer jag bort det med högtalarna, sitter där har det lugnt och skönt och plötsligt en ljudchock. Som tortyr. Man vet inte när det kommer Varför så J..a högt för...????? + tänker de inte på oss med "känsliga öron" och tinnitus??? Jag hör normalt bra när jag håller för öronen vilken hållplats hon vrålar ut. Jag kan inte nånsin tro att de andra tycker det där ljudet är normalhögt. Det är högt t.o.m för en pensionär. Och bara för att de största högtalarna sitter längts bak så måste det ju inte höras ända fram bara för det????? Jag är verkligen arg på det här. Och jag ska sluta glömma bort att inte sätt mig längst bak för det gör ONT i mina små öron. | |
fruktbritta | 2008-11-03 23:47 | |
![]() | Jag retar mig på människor som inte kan acceptera andras fobier, utan istället börjar diskutera om fobierna. | |
stabilt | 2008-11-03 23:54 | |
![]() | jag retar mig på ......................... att jag retar mig på skitsaker..............så nt som är oviktigt..............det är jävligt jobbigt | |
stabilt | 2008-11-03 23:55 | |
![]() | fy ..............vad jag retar på mig själv | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-04 00:08 | |
![]() | Jag retar mig på att jag inte tog det geniala namnet fruktbritta. Hur bra som helst | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 00:08 | |
![]() | Doktorn e här, det e stabilt. | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-04 00:24 | |
![]() | Se! Nu kommer fruktBritta med vagnen. Få se vilka frukter hon bjuder på idag? Det är Frukt-Britta det | |
mrperfect | 2008-11-04 00:42 | |
![]() | jag hoppas på meloner, nävisst nä det var en annan tråd :) | |
Ceckes | 2008-11-04 04:53 | |
![]() | Jag retar mig på att jag som lovade mig själv gå o lägga mig i tid ikväll inte gjorde det o jag fastnade ju då vid en film först o främst o efter denna så var klockan 1-nånting o då var det ju läge att lägga sig men istället surfar jag in på betapet o här har jag suttit sen dess..Suck, jag börjar få nog av detta beteendet jag dras med... att inte komma i säng när jag lovar mig själv att göra det! O så retar jag mig på personer som inte kan fatta att vissa människor är vegetarianer o andra veganer o andra inget av det. Låt oss välja vad vi äter själva men givetvis ska man komma i konflikt för att folk mopsar sig o tycker man é dum i huvet för att man valt o va vegetarian.. vad gör det andra där ute att jag äter vegetarisk mat? Inte ett skvatt verkligen, det påverkar inte dom, ändå ska folk orda om detta, precis som det stör nåt oerhört. Sen ikväll retade jag mig på att jag inte kunde lägge grann på betaspelet, det är ju faktiskt ett ord o granna är ett ord, precis som fina. | |
sjutusan | 2008-11-04 09:40 | |
![]() | Folk som beställer EN hekto skinka. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 09:42 | |
![]() | ja, haha eller folk som beställer skinka öht, kött är mord! | |
sjutusan | 2008-11-04 09:51 | |
![]() | jä rajt......... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:08 | |
![]() | ja, det är det väl? eller har de uppfunnit särimnergrisen nu? jag läser ju inte nyheter. Men bra isf, särimner-grisen som kunde slaktas gång på gång, men bara återuppstod och var glad. Tors gris tror jag det var. | |