Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 20 398 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-06 23:16 | |
![]() | Jag retar mig på att det utlovade regnet inte kommer. Får värmepanik här. | |
Peptalk | 2011-06-07 01:58 | |
![]() | Retar mig oerhört på... A. Att det ALDRIG finns låsanordning på provhytterna i klädaffärer (kom igen! ett enkel hasp hade räckt för att förhindra att folk av misstag drar bort skynket där man står i bara underkläder och försöker kränga på sig ett par alldeles för trånga jeans!) B. Människor som glömmer att stänga toalettlocket efter avslutat toalettbesök. C. Brandväggen som hindrar mig från att köra en omgång Betapet där jag sitter i min ensamhet som jourläkare på akutmottagningen och väntar på patienter som aldrig dyker upp... D. Rökande gravida/småbarnsföräldrar - GRRRR!! (kanske ett rökuppehåll på några år vore på sin plats...?) | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-07 02:52 | |
![]() | Peptalk: Håller med dig på A. Tänkt likadant många gånger och enda anledningen jag kan komma fram till är att det skulle vara lättare att snatta. Inte ens det är logiskt. Retar mig på att en fjäril skrämde livet ur mig nyss. How old am I - 5? | |
Mikkamel | 2011-06-07 03:10 | |
![]() | A. Att handräckena på rulltrappor rör sig litet snabbare än själva rulltrappan så att jag nu inte kan åka rulltrappa utan att hålla handen på ett ställe på räcket och se hur lång tid det tar innan jag ramlar omkull. B. Grannarna ovanför som har fest till fem på natten och hopp- och skuttdansar på vad som är mitt tak. | |
ANDERStG | 2011-06-07 06:55 | |
![]() | "att folk av misstag drar bort skynket där man står i bara underkläder och försöker kränga på sig ett par alldeles för trånga jeans" Kanske inte ens av misstag. :) "Retar mig på att en fjäril skrämde livet ur mig nyss." www.youtube.com/watc...re =related "Att handräckena på rulltrappor rör sig litet snabbare än själva rulltrappan" Uppåt har det känts som något slags säkerhetsåtgärd. Neråt är det lite underligt faktiskt. | |
lewarcher | 2011-06-07 08:06 | |
![]() | "Retar mig på att en fjäril skrämde livet ur mig nyss." www.youtube.com/watc...re =related Den lömskt långsamma inzoomningen av insekten var riktigt obehaglig. Dessutom var den snällvisiga präktigheten i versionen djupt obellmansk. :) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-06-07 10:06 | |
![]() | dejter som skickar kartor | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-07 11:00 | |
![]() | Ha ha! Vilka små autistgenier. | |
Proserpina - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:21 | |
![]() | Livet är ingen småsak......... livet är en jättesak som jag inte förmått förvalta på rätt sätt, det retar mig så in i helvete! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:27 | |
![]() | Så kände jag mycket, mycket länge. Hela mitt vuxenliv, fram till för ett litet tag sedan. Det kan kännas tungt att inse. | |
Proserpina - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:28 | |
![]() | Jävligt tungt......... jag hade allt, nu har jag ingenting!! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:42 | |
![]() | Usch, hemskt att känna så! Något speciellt som inträffat? (Du behöver inte svara givetvis...) Hoppas du tappar den känslan så snart som möjligt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:44 | |
![]() | Retar mig på att jourläkare sitter och surar över att de inte kan spela betapet | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:45 | |
![]() | retar mig på folk som värderar trygghet över chanstagningar och därmed accepterar vardaglig tristess, stangering och ett liv de är sisådär halvnöjda med och sedan ändå har mage att vara avundsjuka och fördömande gentemot dem som lyckats bättre. tycker man ser detta vaje dag, på arbetsplatser, kassakön, på Tv ... folk borde våga leva och våga misslyckas mera. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:46 | |
![]() | Men fy fan. NU retar jag mig på att jag tydligen kom åt touchen medan jag skrev och naturligtvis låg över posta-knappen. Jäflars. Börjar om.... Retar mig på att jourläkare sitter och surar över att de inte kan spela betapet istället för att gå kolla om det sitter någon i väntrummet. Det är väl välkänt att det alltid finns en hel drös människor i väntrummet....? ;) | |
Proserpina - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:46 | |
![]() | Mmm... men kommer aldrig tappa den känslan...... av att inte ta vara på det jag hade..... =( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:54 | |
![]() | Jo, när du har något annat som känns likvärdigt eller bättre eller åtminstone bra nog. ;) DÅ kommer du tappa den känslan, jag lovar. Man tror alltid att känslan av sorg är evig, men det är den inte. Gudskelov. | |
Proserpina - Ej medlem längre | 2011-06-07 12:57 | |
![]() | Tack SP...... ska försöka tänka så | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-07 13:05 | |
![]() | Gör det. :) Nu skall jag göra mig en kopp kaffe vilket jag dragit mig för i ungefär en timmas tid. Jag får lust att skylla på att det grå vädret paralyserar mig men det vore orättvist. Jag är sån här helt enkelt. Retar mig på min lathet. | |
Kh-collies | 2011-06-07 13:09 | |
![]() | Retar mig på alla irriterande flugor som hittar in i huset men inte ut igen :(((! | |