Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 172 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:23 | |
![]() | sa jag det? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:25 | |
![]() | fel strumpor o kalsonger är verkligen avtändande samt för korta byxor | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:27 | |
![]() | Egenhändigt avklippta jeansshorts av tajt modell som dessutom klippts på tok för högt upp. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:29 | |
![]() | Tubsockor till sandaler, vad är det för fel med det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:29 | |
![]() | Ha ha! Och WCT-overallbyxor på stadens gator...nja. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:30 | |
![]() | en strävan hos killar att se prydliga ut | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:30 | |
![]() | Kolbox:tja..jag tycker det är jävligt avtändande?mina ögon tål inte den kombon...förstår heller inte vitsen med öpna skor då man kör med strumpor i dom=/ | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:31 | |
![]() | såna där mongolid-sandaler och för långa tånaglar killar kan ha flipflops eller converse på sommaren, välj själv allt annat är illa | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:32 | |
![]() | EN gång i mitt liv (jag var oerhört ung, kanske 15-16 år) var jag på Gotland under högsäsong helt ofrivilligt. Det jag såg där, under tidigt 90-tal, har jag fortfarande svårt att helt förpassa till glömskans trivsamma mörker. På den tiden hade många tragiska unga kvinnor enorma avlånga affischer på garderobsdörrarna, av nakna män med knottrig hud och handduk över ädlare delar - medan han med spelad blygsamhet tittade ner på sina fötter eller nåt. I alla fall - på Gotland fanns de där affisch-killarna på riktigt. Solariebrända med fläckvis tigerblondering och extremt tränad överkropp med tunna ben. Dessa killar... hade snickarbyxor utan något på överkroppen! Ibland hade en axelrem liksom nonchalant "omedvetet" rasat ned från axeln :( Fortfarande är de här "Gotlands-grabbarna" de mest oerotiska jag kan komma på...även om man troligen inte stöter på dessa parodier på stränderna längre. Någongång då och då..kan jag dock se en äldre herre som delvis lever kvar i detta sammanhang, håret är fortfarande hemmaslingat men snickarbyxorna har bytts mot ljusa jeans och linne - det är inte roligt det heller! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:32 | |
![]() | beatha: How about avsmalnande fingrar då? Va? :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:33 | |
![]() | saga:hahahaha!just de sandalerna å tånaglar,hade en man som satte bredvid mej å min kompis på en restaurang då vi skulle äta,,,vi kom av oss helt=/de värsta är att både hon å jag lider av tvångstankar,vi kunde inte låta bli att snegla på dom,,till slut bytte vi bord,haha | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:33 | |
![]() | haha ja beata | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:34 | |
![]() | mys: ja, det är inte lätt att vara kille, de vet inte alltid. Nu har ju alla på beta en chans att hänga med iaf. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:35 | |
![]() | Alltså Sylvia - nu är det ju inte meningen att vi ska gå in på rent traumatiserande områden. Vi håller tråden lite käck och lättsam - så dit ska vi inte gå! :( | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:36 | |
![]() | appropå avsmalnande, så träffade jag en kille med "avsmalnande" ni vet vad och den var av fel storlek jag lider med honom för det var verkligen därför jag dissade honom | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:38 | |
![]() | Ha ha! (Förlåt...) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:38 | |
![]() | Bahandlade han den som en killkompis och pratade bebisspråk med den också Saga? Jag dissade en kille pga det en gång. | |
| temperance | 2009-01-18 22:40 | |
![]() | Hahaha, du är så härlig uisge! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:42 | |
![]() | lime: haha, ja du hann inte så långt i relationen, men jag tror han blivit dissad pga detta förut, för han verkade smärtsamt medveten om att han skulle misslyckas | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:43 | |
![]() | Ha ha! | |