Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-02-18 00:15 | |
![]() | Ja man måste älska allt som är naturligt mest hela tiden. Det är så... naturligt. Och vill man inte umgås med barn 24/7 eller slippa att sitta instängd i ett plan i 5 timmar med ungar = så hatar man barn. Så enkel filosofi har en del härute. Hemskt logiskt. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 00:16 | |
![]() | Även saker som är naturligt,är ju lixom inte....kul :S Le-Lou:Eller hur!!! | |
| munsterfrass | 2011-02-18 23:08 | |
![]() | Jo då , jag tror faktiskt livet går ut på att älska .. och att lära sig att fördra .. jag fattar inte problemet :), men visst finns det ett intresse för barnfria flyg så gör det , jag är bara emot idén för egen räkning :) .. För jag tycker barn och andra naturliga "människor" (som gamla och alkolister , tror jag man sa förr) är ett fantastiskt inslag i den gråa instängda rädslan för färg och form och olikheter :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 23:10 | |
![]() | ......................... ......................... ......................... .................suck låter mer som en predikan de där man kan älska barn,men hata då de får sina jävla frispel | |
| munsterfrass | 2011-02-18 23:39 | |
![]() | Det var en predikan ;) .. Vad annars ?! .. Du predikar väl du med fast tvärtemot mig .. lika goda kålsupare brukar det kallas :) .. och vuxna får fler frispel än barn ombord på flygplan det är iaf min erfarenhet :) | |
| le-lou | 2011-02-18 23:42 | |
![]() | jag har just od:at på smileys. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 23:46 | |
![]() | nej,jag säger man kan inte älska allt & alla & älska allt med alla! mer sund syn på saken,INGEN kan vara så!de som utger sig att vara så är nog de mest falska i mina ögon! ja men nu var det ju prat om barn på flyg & inte vuxna men visst,hatar då det händer med men har däremot aldrig varit med om en vuxen som skriker av å till på de sättet under en resas gång & sparkar på sätena! även solen har sina fläckar!men..inte du då eller? vi kommer ingen vart i detta,har iaf aldrig hört någon säga som du ang barnskrik däremot har jag åkt på människor som ska vara så glad jämt,trevlig tycka om alla,å sen bara *krääääks*bakom ryggen på folk!nä då har jag nog personer runt mig som kan visa dom tycker då ngt är fel eller ngt de ogillar,för då vet man lixom vart man har dom! däremot kan det vara bra att kunna hålla masken,ett exempel som just flygvärdinna,då ngn unge sätter igång ELLER en vuxen,men du kan aldrig få mig å tro att alla tycker det är så jävla kul,tror det isf finns extremt få av de människorna! | |
| munsterfrass | 2011-02-21 00:06 | |
![]() | Kulturkrock :) ... | |