Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Obstinat- | 2012-03-26 16:19 | |
![]() | Inte jag heller. Tror att kanske Lars kan vinna. | |
| kiwiskal | 2012-03-26 17:22 | |
![]() | le-lou står det så på hans twitter, seriöst? :O Har inte heller någon favorit.. Gillar Lars dock för han verkar ha lite vett. Tycker Hanna J är gullig faktiskt. Och hon bidrar enligt mig med mer än vad Marcel och Jimmy gör. Igår natt blev jag riktigt rädd för Jimmy, han måste vara psykopat. Han gick på Tenny som en bulldozer och krävde svar om saker, tex "varför tror du att bb valde dig?" och sen att det han bidrar med är att fisa. Tenny sa typ, "du bidrar till dålig stämning, du vill bara hacka på folk" Sen ville Jimmy att Tenny skulle säga något elakt om honom, så säger Tenny "Nej, det tänker jag inte göra för jag är för nöjd med mig själv för att göra sånt" SNAP :D Jimmy ville klargöra att han FÅR reta folk om han vill det, och peka på deras svaga punkter. Tenny "Men varför inte peka på det positiva?" Jimmy: "Va?! Vadå positiva grejer!?!" lool.. | |
| kiwiskal | 2012-03-26 17:23 | |
![]() | Inatt* förstås.. | |
| kiwiskal | 2012-03-26 17:32 | |
![]() | 23 mars Sipan Cakir Sipan Cakir ‏ @SipanCakir Kommer ni ihåg när Amandus började gråta hahah ?=) fagger okej................ | |
| kiwiskal | 2012-03-26 21:26 | |
![]() | Varför får danskarna sånt här kul www.kanal5.dk/bigbro...r? nid=8093 när vi bara får se gagg.. | |
| Gautama | 2012-03-27 01:11 | |
![]() | Haha, det där var så kul:-) Stackars Annica, hon vill tillbaka till sina kompisar. | |
| kiwiskal | 2012-03-27 05:14 | |
![]() | Min favorit i BB är nu Umar och den svensk/danska fisken. www.kanal5.dk/content/uma r Vill fan hellre se danska BB..dock är det ju snart slut | |
| kiwiskal | 2012-03-27 05:41 | |
![]() | Nu kom jag på vem Marcel påminner mig om..Alex Schulman.. *spyr* med sin äckliga översittarattityd och stora brist på empati. Fula är dom också. Inside and out. | |
| CrazyQ | 2012-03-30 04:30 | |
![]() | Det har blivit en enorm skillnad på klimatet inne i huset nu, sedan Sipan och Hanna R lämnade! Nu börjar man känna igen BB igen, där dom har roligt, skrattar och lever upp! Eller vad tycker ni? Till och med Marcel har blivit bättre. Men tycker synd om Annica som inte får vara "hemma". Hoppas hon får nåt lite extra för att hon utsattes för det här. Hon kunde ju få vara drottning för en vevka och immun i 2 v. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-30 04:32 | |
![]() | Håller med! Tittar just nu.:) | |
| le-lou | 2012-03-30 07:17 | |
![]() | kan bara hålla med, stämningen är hundra gånger bättre och nu är BB roligt igen att kolla på :) | |
| Obstinat- | 2012-03-30 09:49 | |
![]() | Åh. Jag som inte sett ett enda avsnitt denna veckan. Typiskt. | |
| Grymming | 2012-03-30 11:08 | |
![]() | Vobban kommer ta hem hela skiten! Marcello är lätt den töntigaste och mest osäkra person jag sett.. | |
| kiwiskal | 2012-03-30 21:48 | |
![]() | Marcel har ju fått insidertips från Jennifer så det är inte så konstigt att han är annorlunda. Dessutom verkade han inte ha legat sedan 2006 eller nåt, så glad som han blev när han fick komma till. | |
| kiwiskal | 2012-03-31 02:49 | |
![]() | Ni måste rösta kvar Amandus för han har ju offrat sig och "dansat med tjockisen". Eller var det "valrossen" hon hette? Vidrig människa den där Amandus. Man får tydligen uttala sig om kroppsformer men inte om läggning. Bra jobbat, du har köpt din biljett hem. | |
| XchickX | 2012-03-31 02:50 | |
![]() | www.facebook.com/bbl...p; __adt=12 Gilla nuu! Lars är så himla gullig. Och bra, alltid varit!! | |
| XchickX | 2012-03-31 02:58 | |
![]() | kan tydligen inte kopiera in en länk ordentligt. www.facebook.com/bblarsa | |
| CrazyQ | 2012-03-31 04:26 | |
![]() | Kiwiskal: Precis min tanke! Nu sket han i det blå skåpet! Men tror ändå han är populärare än Jimmy, så han blir nog kvar. | |
| bulll | 2012-03-31 17:58 | |
![]() | Är det bara jag, eller är årets killar extremt omogna i sitt skrytande om på vilka sätt de fått komma till? Känns som ett gäng fjortisar i rökrutan med sitt fingerluktande och pratande om sina bedrifter. | |
| kiwiskal | 2012-03-31 18:40 | |
![]() | Det är verkligen inte bara du. Töntigare får man leta efter. Speciellt Marcelo. | |