Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 18 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:30 | |
![]() | Hela forumet??? Har jag fjantat mej i nåt annat forum eller??? du, håll dej till sanningen gosse... Jag kan vara väldigt seriös mellanåt, och skulle aldrig förstöra en tråd med fjanterier om det inte är en fjanttråd dvs... | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:32 | |
![]() | nähädu.. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:34 | |
![]() | nähädu....vad menar du? | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:35 | |
![]() | Men gräla inte, raringar! Nu har morsan kokat kvällskaffe :) Jag har också gått vilse i trådarna och levererat överskott av trams ibland men det är inte så illa ment. Är av naturen både så tramsig och förvirrad, så de kallade mig för Mrs Absintmind i Afrika. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:37 | |
![]() | Jag funderar på att ringa gullefjun och bjuda in honom på filmkväll... Att han eg skall komma och massera mina fötter får han veta först här mooohhhaa | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:39 | |
![]() | benny..jag vet att man inte får hänga ut enskilda medlemmar här, men du tillhör det mest töntiga som setts sen dackefejden...sorry men så är det bara. att du inte gillar mig kan nog ha och göra med min överlägsna hjärnkapacitet? | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:41 | |
![]() | Jag tycker att det är diskriminerande rent ut sagt. Det finns en hel hög människor som går in och skriver i seriösa trådar trots uppenbara hjärnskador, och dessa får man inte driva med, även om deras inlägg (om man skulle tolka dem bokstavligt) är det mest löjliga som någonsin yttrats. När någon med uppenbara hjärnskador som leder till brist på gravallvarlighet däremot skriver något vettigt så är det genast okej att mentalt hoppsparka och e-mobba samt starta trådar om deras eliminerande (ofta refererar man till dem som troll och andra dehumaniserande termer, liksom man brukade göra med judar innan man eldade upp dem för några år sen). | |
bobo flux | 2008-07-24 20:44 | |
![]() | När man tror att man har nått botten kommer det alltid någon med en spade... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:45 | |
![]() | men det är ju bra Jättetrevlig, att det är någon som är mest töntig... Vilken jäkla tur att du har en sån överlägsen hjärnkapacitet... Vet du, att du måste ha någon varje dag att hacka på, det är väl lite konstigt, eftersom du har sån hjärnkapacitet?? du borde ju hålla till på de intelligentas sidor...Typ Mensa eller vad det nu heter...ja, jag vet inte eftersom jag är så töntig.... | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:48 | |
![]() | benny: Så trevligt, är du oxå på avskumsidan enligt någon, som jag. Vi borde bilda klubb | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:49 | |
![]() | är du klar med ditt uppenbarligen defensiva ( och fjantiga)inlägg så kan jag svara följande: ofta poppis att hoppa på dem som kanske råkar ha en åsikt som skiljer sig gentemot populasen? bara för att man inte avslutar varje mening med en smiley, så innebär det väl inte att man är en misantrop? bara för att jag anser att fjanttråden är något av det löjligaste som setts på år och dar innebär inte att jag är dum i huvet? alla som grinar och bölar ang mina små inlägg, tänk efter lite, när ni dissar mina kommentarer så är det ok alltså, men om jag råkar säga en sanning om er så ska det ropas på övervakare osc.. ni vet vilka ni är, så jag ska inte peka ut er..:) | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:51 | |
![]() | benny..jag har läst dina inlägg ett bra tag och tyvärr så måste jag säga att du verkar vara en tjej som spenderade mesta skoltiden i rökrummet.. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:51 | |
![]() | Sanningen? | |
kermis | 2008-07-24 20:53 | |
![]() | det är tur att de här inläggen är i fjanttråden, så kan man ta de för vad de är :) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:54 | |
![]() | Fortfarande vill jag veta när jag har hoppat på dej, eller fjantat mej i de andra trådarna..Är du i fjanttråden så får du räkna med fjanterier, vad du tycker om denna tråd, det lägger jag i samma bunke som katten skiter i ( ett uttalade från Oceano, som jag f.ö tycker är en reko tjej) Jag går inte in i andra trådar och lägger mej i, så då tycker jag att du inte ska göra det heller! Är du inte fjantig, så håll dej till andra trådar!! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:55 | |
![]() | Rökrummet???? Visste inte ens var det fanns faktiskt...Så töntig är jag.... | |
nina733 - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:55 | |
![]() | Nä, men hörrni! Fjanta i tråden är en sak.. Fortsätt gärna med det, men på ett så fjantigt vis att vi som läser inte tror att ni är seriösa med erat tjafs. För ni vet väl vid det här laget att personliga påhopp i trådar inte är ok? Tackar på förhand. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:56 | |
![]() | Är det tillåtet i pm? | |
nina733 - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:57 | |
![]() | nej | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 20:57 | |
![]() | Hmm udda.. | |