Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 251 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-31 20:43 | |
![]() | Ovärdigt och omanligt men de är ju knappt torra bakom öronen. Tenny är ju äldre, men han lär väl inte ha fått vara i närheten av en kvinna förr så hans glädje är förståelig. Den nya tjejen Jennifer, 23 år gammal, stormar in i huset och har sex med Marcel i bikten efter ett par dagar. Ställer sen till en scen efteråt för att dölja skammen. Sorgligt. I övrigt tycker jag både hon och de andra nya verkar sympatiska. Att de nominerat sociopat-Jimmy och narcissist-Amandus är underbart. Lika otäcka båda två. | |
| kiwiskal | 2012-03-31 21:11 | |
![]() | Fast det var ju ett missförstånd mellan henne och Marcel. Hade inte heller blivit så glad om en kille "knäppt" med i huvudet och sagt "tssss".. men det var ju för att han trodde att hon sa att han var "en trea.. eller fyra" medan hon menade att dom skulle ha "en trea eller fyra" 3kant/4kant med Jimmy och Hulda :P | |
| kiwiskal | 2012-03-31 21:11 | |
![]() | mig* i huvudet | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-31 21:30 | |
![]() | Mm, men det "missförståndet" kom lägligt. Det kändes inte lika kul efteråt och någonstans måste hon ta vägen med den känslan. Enklare att lägga ut den på honom. | |
| Tina Marie - Ej medlem längre | 2012-03-31 21:54 | |
![]() | Haha ser nån på det eländet? Low IQ TV :) | |
| kiwiskal | 2012-03-31 21:57 | |
![]() | Varför var det inte det då? | |
| kiwiskal | 2012-03-31 22:00 | |
![]() | Det var ju knappast konstigt att hon reagerade på det där. Vem vill bli dissad efter sex? | |
| kiwiskal | 2012-03-31 22:00 | |
![]() | Han reagerade ju först dessutom.. | |
| dinodog | 2012-04-01 22:31 | |
![]() | Så åkte Jimmy ut, får se nu om det blir Bolibompa därinne som Marcel sa. Kul med Annicka som kyckling. | |
| kiwiskal | 2012-04-02 23:01 | |
![]() | Fyyyyfan vad jag hatar Marcel. Han misshandlar ju fan alla i huset psykiskt. Visste att han skulle vara elak mot Jennifer. Och nu tycker alla att det var HON som gjorde fel för att hon reagerade på att han gång på gång puttade henne, gjorde narr av henne framför "coola killarna" och välte henne ur stolen på gården och inte hjälpte henne upp. Som vanligt när en tjej blir arg är det myycket värre än när en kille blir det. Har sett flera som vill att hon ska slängas ut genast. Marcelo var minst lika vild för några veckor sedan men det tyckte folk var mest kul och oskyldigt. Fyfan säger jag bara. | |
| le-lou | 2012-04-02 23:54 | |
![]() | jag tycker nog tvärtom ... jennifer verkar inte sund på en fläck. snacka om att överdriva. helt ärligt, ingen orkar med en sån dramaqueen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-04-02 23:55 | |
![]() | Har inte sett, men gissar nog att jag som vanligt tolkar som le-lou. | |
| mrperfect | 2012-04-03 00:03 | |
![]() | Har ni inte sett trailern? Man ska ju inte se BB , det är ju skadligt, jag tror det. | |
| Katijoun | 2012-04-03 00:04 | |
![]() | Hennes "flippar" kändes väl lite väl extrema, men visst han har en vidrig attityd det håller jag med om. | |
| kiwiskal | 2012-04-03 00:10 | |
![]() | Två osunda personer = det där händer. Är min tolkning, hoppas ingen tror att jag tycker hon är sund. Däremot tycker jag det var bra att hon reagerade, om än för mycket. Ingen har väl undgått att Marcel gillar att trycka ner folk liksom.. | |
| le-lou | 2012-04-03 00:15 | |
![]() | nej precis som jag absolut inte tycker bra om marcel, han verkar lovligt korkad han med som 90 % av folket där inne. Jennifers beteende dock är det totalt röd flagg på, dessutom är hon våldsam. Våldsamma människor är vidriga. | |
| everthorns | 2012-04-03 11:09 | |
![]() | Big Brother finns kvar..? Jag försökte redan från första säsongen avfärda det som en populärkulturell hyllning till Orwell's 1984, och upprättade säkerhetsavstånd mellan teven och mig själv för att inte lära mig mer om det. Men som jag förstått är det tydligen väldigt populärt att se förnedringsteve. Är säkert något fel på mig som inte förstår det. Både Aftonbladet och Expressen är ju duktiga på att hylla/sparka på dessa Big Brother hjältar, då måste de ju vara viktiga och intressanta samhällspersoner och mitt liv är tydligtvis fattigare utan dem. Eller motsvarande. | |
| le-lou | 2012-04-03 12:14 | |
![]() | nej det är säkert inte fel på dig everthorns, du kan fortsätta ge dig själv klappar på ryggen för att du är en vis och vuxen individ som behöver de här allvarliga viktiga och intressanta samhällspersoner för att se en orsak till att läsa/titta/underhållas. Vi andra förtappade själar som gillar att glo på x antal helt vanliga laxar i en laxask får lov att fortsätta antar jag, detta kulturella förfall är rent av gräsligt. | |
| le-lou | 2012-04-03 12:15 | |
![]() | "säkerhetsavstånd" . Nu googlar vi pretentiös och ser vad vi kan hitta. | |
| Obstinat- | 2012-04-03 15:38 | |
![]() | Kollade på programmet igår. Vad är det för fel på Jess..Jennifer? Skulle inte hon skapa fred i huset? | |