Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yamma | 2011-01-03 16:56 | |
![]() | Äger man den man har sex med? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-03 16:56 | |
![]() | ägd? du är ägd åtta timmar om dan om du är anställd med samma logik. det är en tjänst som säljs inget annat. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-03 16:58 | |
![]() | tycker inte att det går att jämföra elektriker och prostitution ,klart dom har anledning att ljuga,det är inte sex det handlar om ,för köparen handlar det om sex men knappast för den som säljer | |
| Yamma | 2011-01-03 16:58 | |
![]() | Vissa har en annan syn på sex. Det är inget fel med det, men man behöver inte pracka på andra den. | |
| Yamma | 2011-01-03 16:59 | |
![]() | Ttiittii, vad är skillnaden? Kan du med ord förklara vad det är för skillnad? För DIG är det säkert helt annorlunda, DU skulle säkert inte bli en glad hora. Men varför tror du att alla har samma syn på sex som du? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:00 | |
![]() | det har du rätt i titti för säljaren är det en tjänst. som massage, fotvård eller sömnad. tror få horor har sexuell njutning som gratifikation. men kan trivas på jobbet lika bra för det. | |
| Yamma | 2011-01-03 17:00 | |
![]() | Tjejer som har sex med killar bara för att dessa köper dyra presenter åt dem, är dessa också horor, förresten...? =) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:01 | |
![]() | prata inte bakom min rygg yamma!;) | |
| Yamma | 2011-01-03 17:02 | |
![]() | Ramsay, enligt en dokumentär jag såg finns det porrskådisar som njuter sexuellt, det kan nog vara samma för vissa horor! | |
| wildman | 2011-01-03 17:02 | |
![]() | ALLT bottnar i vilken syn på sex man har. (I denna frågan) Det är klart som korvspad att man har svårt att förstå en sexsäljare (eller köpare för den delen) om man håller sexet som det heligaste av det heliga. Men för oss som faktiskt ser sex som en handling man kan utföra enbart för att det är skönt blir det nog inte lika främmande att tänka att man skulle kunna göra det för pengar. För mig är det allvarligt talat ingen enormt stor skillnad på att ge en avslappnande massage kontra att ge sex? Men jag har förstått att många inte tror på mig när jag säger det, för dom har en så fundamentalt annorlunda syn på sex. Frågan är ju varför det ska vara så svårt att förstå att folk fungerar annorlunda. | |
| Yamma | 2011-01-03 17:02 | |
![]() | Haha ramsay. ;) | |
| Yamma | 2011-01-03 17:03 | |
![]() | Bra sagt wildman. | |
| apbur | 2011-01-03 17:04 | |
![]() | Jag skulle faktiskt känna mig lite obekväm om den som gav mig massage verkade njuta lika mycket som jag. Känns oprofessionellt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:05 | |
![]() | haha apbur! och ärligt, varför så upphängda på att horan ska njuta? finns säkert de som gör det men det är ju inte det som legitimerar det. | |
| Yamma | 2011-01-03 17:06 | |
![]() | Nejrå, det var bara ett inpass, ramsay. =) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:20 | |
![]() | Tror inte att en majoritet av prostituerade är glada över sitt jobb, särskilt alla ibland mycket unga personer som luras eller tvingas till sexhandel, utan möjlighet att ta sig ur skiten eller ens få behålla lönen. Har på mycket nära håll också införskaffat vetskap om hur lagom roligt det är att ha sex med ofta stinkande eller på andra sätt motbjudande kunder och foga sig under både förnedring och smärta, förutom risken för misshandel och sjukdomar. Det är inte som att ha sex med någon man gillar och på gemensamma villkor. | |
| ANDERStG | 2011-01-03 17:23 | |
![]() | apbur: Haha. Lite som den här då www.youtube.com/watc...MG VMtnxXEw | |
| af81 - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:27 | |
![]() | Jag har funderat och inte kommit fram till något bra svar. Men jag funderar på om man får pruta på ett sexköp och gör man det i så fall före eller efter själva akten? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-03 17:28 | |
![]() | nu talar du om tvång och traffiking också titti. separata företelser som regleras och ska regleras i lag. | |
| Yamma | 2011-01-03 17:28 | |
![]() | Zlipzten, det där skulle inte vara en issue om det var legaliserat, då bordellerna skulle ha ordningsregler. Alla porrskådisar ställer inte upp på analt, alla horor ställer inte upp på smärta. Det är väl ändå ingen som påstått att det ALDRIG förekommer problem inom prostitution? | |