Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| damen_ - Ej medlem längre | 2007-10-08 21:32 | |
![]() | Kalmar hakar på guldtåget | |
| pilutta-dej | 2007-10-08 22:39 | |
![]() | Förklaring på saikare: Saik är Miss_jk:s förkortning på Solna AIK. Hon är så rolig. hennes taktik är att ständigt upprepa samma små barnsliga provokationer vad gäller Gnaget. Tre ord återkommer då ständigt: patetiskt, hybris och att det heter Solna AIK. Patetiskt och hybris är ju hennes åsikter och det är väl aldrig något annat lag som siktar in sig på topplaceringar? Om man läser igenom tråden så ser man att det bara är AIK:are som gör det, framför allt inte Djurgården. Eller? Och Solna AIK, det är så larvigt. Det vet väl alla fotbollsintresserade att Råsunda ligger i Solna. Klubben däremot heter bara AIK. Det vet hon mycket väl. Antagligen syftar hon på att Djurgården kallar sig Stockholms stolthet och att AIK inte får räkna sig som Stockholmslag. Men så skriv det då. Vet inte vad hon vill åstadkomma med att döpa om vårt lag. Fånigt tycker jag. Själv bor jag ända borta i Vaxholm och jag skiter i i vilken kommun mitt lag spelar sina hemmamatcher. De kan få spela i Korpilombolo om de vill, AIK heter de ändå och de är mitt lag. | |
| sarlina | 2007-10-08 23:30 | |
![]() | Jag har i alla år haft Lunds BK, "Krubban" kallat, som laget i mitt hjärta, Inse min smärta när förre sjukvårdsministern Morgan Johansson i något intervjusammanhang förklarade att Krubban var hans favoritlag - man kan bara inte dela lag med en vissen fd sjukvårdsminister! Där rök den sista rottråden till min ungdoms stad. Nu hejar jag av princip på alla lag som inte har anknytning till någon av de tre storstadsregionerma, "Go ahead, Kalmar"!! | |
| nattvakten - Ej medlem längre | 2007-10-09 07:43 | |
![]() | HEHEHE bra sagt pilutta-dej undrar vad missen tycker om att djurgården har spelat fler hemmamatcher på RÅSUNDA genom åren än på Sthlms stadion vilket förövrigt är en hoppa ,kasta, rida häst arena med 2 nätburar i varje ända och inte ämnad för fotboll. | |
| OneW | 2007-10-09 09:44 | |
![]() | dessutom kasta stenbumlingar i glashus när till och med föreningen dif är sura på sina supporters som inte går på matcherna. | |
| Miss_jk | 2007-10-12 06:05 | |
![]() | Och vart har du hört det? Samma ställe som sa att Barthez var på väg till bajen eller? =D Då väntar vi på solnas andra läggmatch på fyra år... Vad tror ni det blir i matchen? 0-5 som kanske? | |
| nicke_bagare | 2007-10-12 06:08 | |
![]() | ingasura miner nu miss_jk. bucklan skall till gbg i år,det e bara att gilla läget. men det blir 2-0 till blåvitt | |
![]() | ingasura miner nu miss_jk. bucklan skall till gbg i år,det e bara att gilla läget. men det blir 2-0 till blåvitt | |
![]() | oj,srry:) | |
| Miss_jk | 2007-10-12 06:25 | |
![]() | Ja, ifk slår väl solna alla dagar i veckan oavsett... | |
| Tobbelille | 2007-10-12 10:00 | |
![]() | Snart dags o åka till Solna... usch men jaja guldet ska ju hem | |
| damen_ - Ej medlem längre | 2007-10-12 12:02 | |
![]() | Om det finns någon rättvisa leder Kalmar allsvenskan inför sista omgången. | |
| Tobbelille | 2007-10-12 15:45 | |
![]() | Så länge Blåvitt leder Efter sista e jag nöjd | |
| Coffaaberg - Ej medlem längre | 2007-10-12 22:35 | |
![]() | Blåvitt går segrande ur striden! | |
| pilutta-dej | 2007-10-12 23:16 | |
![]() | Tror jag också, tyvärr. Jag hoppas i alla fall att Gnaget ger järnet när de möts. | |
| daner00 | 2007-10-12 23:46 | |
![]() | fattar väl vemsomhelst att smutsiga gnaget lägger sig.. tyvärr men sant.. större chans att trelleborg tar en pinne. Men först måste halmstad besegras, blir nog ingen lätt uppgift det heller. vi får se.... | |
| Miss_jk | 2007-10-17 11:27 | |
![]() | www.aftonbladet.se/s...10 31252.ab Och ledningen skiter ner sig och gör precis vad som krävs av firman. Som vanligt. | |
| Opeth Dei | 2007-10-17 12:13 | |
![]() | Mig vetligen heter AIK "Solna AIK" men av hävd genom åren har namnet bara blivit till "AIK". Lik väl som i Göteborg där man säger IFK, då vet alla vad det handlar om. Inte för att jag bryr mig om vad nu stockholmsklubbarna heter eftersom jag avskyr allt vad stockholmsfotboll heter, med undantag för Brommapojkarna som är en av de största och finaste föreningarna i detta land. Varför tycker jag det. Ungdoms arbetet som BP utför är exemplariskt. Visst finns det andra klubbar i S-holm som satsar på ungdomar men inte som BP. Vad det gäller kommande omgång i Allsvenskan så är det så att IFK vinner över AIK. Läggmatch eller inte, djurgårdare, hammarbyare må vara konspiratoriska i sina tankar. När det kommer till kritan vill att idrottsmännen på planen alltid göra sitt bästa och det kommer AIKs spelare att göra, men det kommer inte att räcka till. Änglarna är för bra!! HEJA BLÅVITT!! | |
| Miss_jk | 2007-10-17 12:49 | |
![]() | "När det kommer till kritan vill att idrottsmännen på planen alltid göra sitt bästa och det kommer AIKs spelare att göra..." Ja, vi såg det 2002... "– Jag vet inte, det är en kluven match mot Göteborg i nästa match. Svårt att se om man vill vinna den, säger Daniel Örlund till Radiosporten." | |
| Tobbelille | 2007-10-17 13:53 | |
![]() | Tror nog vi har ganska bra chans o slå ajk i vilket fall som helst, o Halmstad kan nog ta en pinne av djurgåden hoppas jag | |