Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 19 723 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kartoffel | 2008-09-18 15:28 | |
![]() | Själv äter jag öht inte fil.;) | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 15:59 | |
![]() | Vill någon hyra ett mindre barn på obestämd framtid? Barnet står för mycket underhållning, dag som natt, och gillar att lyssna på hög musik. Gärna något sånt här: www.youtube.com/watc...m1 UWSD-FaA | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:01 | |
![]() | Vi kan byta Yaya! Du får en nybliven tonårsslyngel samt ytterligare en huligan på väg in i tonåren. De är någotsånär rena och städade men med en omättlig hunger, ständigt i växten och fotstorlekar som är på väg att spränga 40-gränsen med råge. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:03 | |
![]() | Hehe, nej tack, om barnet inte är bra på att diska och laga mat förstås ;)... är det elektrisk ljusorkester, eller elektriskt ljus orkester.. | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:05 | |
![]() | Men Limerick det låter som ett förträffligt byte. Jag har en trädgård som behöver fixas och äpplen som måste ätas upp. Stilig. Jag försvann där vid orkestern?! | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:07 | |
![]() | Länken var ju en låt med bl.a. ELO :) | |
Lill-IT | 2008-09-18 16:09 | |
![]() | *dricker te och äter choklad* | |
bobo flux | 2008-09-18 16:09 | |
![]() | ska du ha trädgården fixad yaya, så är bobo mannen för dig. trädgårdar och jag är bästa polare, men jag behöver tre hantlangare att basa över som kan göra grovjobbet. jag kan ju inte ödsla energi på simpelt handarbete. jag måste ju reservera energin så den ger näring åt mitt ljusa intellekt! ^^ | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:10 | |
![]() | Ah... Ni får ursäkta min slöa hjärna. Den har inte sovit på några år bara ;) | |
Lill-IT | 2008-09-18 16:11 | |
![]() | Yaya: låter väl som ett drömbarn? Mina håller på att gnälla sönder mina nerver... En mamma får inte vara sjuk, eller laga halvfabrikatmiddagar, eller vila i soffan. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:19 | |
![]() | Om man inte får det lär man ju behöva vara en super-robot Lill-IT... :) | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:20 | |
![]() | Bobo. Jag har några djur här som jag inte längre har någon användning för? KAnske kan dom hjälpa dig. Kommer du på måndag? Visst är hon ett drömbarn. Men jag skulle gärna bytlåna mot en lat tonåring för en dag. Dom behvöer man väl inte bära på? Jag har hört att dom till och med ibland inte ens vill veta en???! *spelar gitarr på ungens mage så hon kiknar av skratt* | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:24 | |
![]() | Lill-IT: Jag önskar ibland att mina barn va små o gnällde lite på mamma..Nu är de stora och har flyttat hemifrån * saknar dom så* Men jag kommer ihåg själv då jag nångång var sjuk och gubben inte var hemma. Aldrig någonsin annars var dom så dumma mot varann o elaka o skrek o gapade som då! Hade jag varit barn så skulle jag passat på att göra saker som jag annars inte fick..Frågat lite tyst o försiktigt då mamma halvsover.... | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:28 | |
![]() | vi frågade alltid vår mamma när hon sov, om vi fick göra saker... hon jobbade natt och sov dagtid, då passande vi på minsann... men frågade vi om hon verkligen verkligen var säker på att vi fick göra det vi frågat om, så kunde det komma ett frammuttrat nej efter ett antal ja... att man inte lärde sig när det var tid att sluta fråga för att vara säker :P | |
kartoffel | 2008-09-18 16:32 | |
![]() | Börjar ju precis fatta vad det innebär att vara pappa, och än så länge vill jag för allt i världen inte bytlånas unge med nån annan. Hon e alldeles för go å söt för att lämnas bort.:) | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:32 | |
![]() | :) Hur gammal är hon kartoffel? | |
Lill-IT | 2008-09-18 16:40 | |
![]() | yayasout 2008-09-18 16:20 "Men jag skulle gärna bytlåna mot en lat tonåring för en dag. Dom behvöer man väl inte bära på? Jag har hört att dom till och med ibland inte ens vill veta en???! " Du vet inte vad du pratar om;-) Det blir inte lättare med tiden... En lat tonåring som dräller smutsiga kläder överallt, kletar hårvax överallt, tigger pengar för jämnan, dricker upp all mjölk, äter upp alla bullar som du bakat till kalas, spelar deathmetal på högsta volym, mopsar emot alla tider du sätter, växer en storlek per vecka...??? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:47 | |
![]() | Lill-It: Små barn små bekymmer o stora barn stora bekymmer... Som mamma så tror jag att man bekymrar sig mer eller mindre alltid..oavsett hur stora eller små de är, för de är ju ens ögonstenar som man vill det allra bästa:) Säger återigen att det blir så tyst, så tyst då de har flugit sin kos...;( | |
Lill-IT | 2008-09-18 16:50 | |
![]() | Jag vet Benny, jag vill inte vara utan dem för allt i världen. Men ibland när man står mitt upp i det är det ... mycket... Har redan ångest över den dag då de flyttar.. men jag får väl sätta igång och föda upp hundar och förhoppningsvis ta hand om en drös med barnbarn:-) | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-18 17:11 | |
![]() | Lill-IT låter faktiskt lite som min sambo. Rätt exakt faktiskt. Om man bara byter musiken till progg :D Tyvärr kan även små barn betyda stora bekymmer benny. Fast vad är egentligen bekymmer jämfört med livet innan barnen? ;) Klar man inte vill klara sig utan dom i slutändan och jag hoppas ni förstår att jag är en kärleksfull mamma som bara skämtar. Detta är ju trots allt en fjantig tråd. Just nu har det dock blivit lite för mycket av vakna nätter och bärande. Sen skola på det... | |