Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:28 | |
![]() | Eh, jag sade "föder". | |
| Rultatultan | 2013-07-27 23:29 | |
![]() | @vase haha :) Brorsonen, då 3 år gammal, i pappas famn under lillasysterns dop. Kyrkan knökafull med folk. När prästen häller upp vatten i dopfunten tittar brorsonen nyfiket på, men kan inte hålla sig när lillasyster blir döpt. Säger så där lagom småbarnsgnälligt rakt in i prästens mygg-mikrofon i tonen "varför-får-hon-men-inte- jag": PAPPA! Jag vill OCKSÅ bada! Smågulligt <3 | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:38 | |
![]() | Rultantultan: Kom ihåg att en ev cancer ganska sällan är en dödsdiagnos. Du går på kontroller och med tidig upptäckt finns det goda chanser att bota. Önskar dig varmt lycka till! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:44 | |
![]() | Helt omöjligt att njuta av en förlossning,Det är när jag känt NU DÖR jag som barnet kommit ut,kanske går det att njuta med ryggbedövning,men jag har aldrig prövat | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:46 | |
![]() | Helt omöjligt, men kanske går det? Glasklart inlägg. | |
| Rultatultan | 2013-07-27 23:50 | |
![]() | @pink ribbon Tack! <3 Cancern jag haft är elak och på senaste efterkontrollen av urinvägarna (det lilla jag har kvar) syntest mystiska saker på röntgen. Väntar svar efter sjukhussemestrarna. Är dock hoppfull :) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:52 | |
![]() | @SnyggareByxor Titti kanske menade att det är omöjligt att njuta av en förlossning utan bedövning? Men det kanske är omöjligt att njuta av en förlossning även med bedövning. | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:54 | |
![]() | Låter lite märkligt att dra slutsatsen att inte en enda kvinna i hela världen kan uppleva njutning av att föda barn då man bara har sig själv som statistiskt underlag. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:55 | |
![]() | Läste nånstans att vissa kan få orgasm under förlossning. Ovanligt dock. | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:56 | |
![]() | Det finns folk som njuter av alla möjliga konstiga saker, varför skulle man inte kunna njuta av en förlossning, liksom? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:57 | |
![]() | Rultatultan, hoppas du får leva länga och väl <3 Blir så ledsen av att höra att du är så pass sjuk :-( | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-27 23:58 | |
![]() | Ja, krya på dig Rultatultan! | |
| Rultatultan | 2013-07-28 00:15 | |
![]() | Tack alla snälla :) Men inget pity-party här nu! Det är inte synd om mig :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-28 00:16 | |
![]() | pm rultan | |
| vase | 2013-07-28 02:06 | |
![]() | Oh kära rultatultan Jag blir så ledsen för din skull. Ooh vad ska jag säga mer? Du är rapp i käften - här på BP. Ja, fixa detta!! Kram | |
| SämstpåBeta | 2013-07-28 02:43 | |
![]() | Önskar dig lycka och förbättring Rultan. Skulle bli mycket glad om du en dag skriver här att du har blivit friskförklarad. Om tron kan ge dig styrka genom denna svåra tid så all respekt för det. Då hjälper tron dig enskilt som individ. Sånt har jag alltid respekterat, det är ju när andra nötter försöker pådyvla denna tro på en själv man går i taket. Krya på dig och ta hand om din prostata, för jag förmodar att det är där som cellförändringarna har börjat! Såg du vad jag skrev till dig i identitetstråden om hår kontra cancer? Och då visste jag inte ens att du har det. Då kan jag bara uppmana dig till att läsa den igen och nu kan jag säga att jag verkligen menar det också! | |
| stuvelsberg | 2013-07-28 08:54 | |
![]() | Så varför har gud skapat sjukdomar? Och varför ondska? Och varför onödigt lidande? Vi talar trots allt om en gränslöst god gud. Det kanske vore på sin plats att förklara hur människor vet att gud är gränslöst god, speciellt som just gränslöst inte vi har nåt begrepp om. | |
| stuvelsberg | 2013-07-28 09:14 | |
![]() | Jag får väl svara själv. Sjukdomar,ondska,onödigt lidande etc. är beviset på att gud inte existerar mer än i människans(vissa) fantasi. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-28 09:17 | |
![]() | Man behöver väl inte tro på en Gud som är gränslöst god i och för sig. Kanske skaparen lämnade allt när skapelsen var klar. Människan väljer själv beteende och att göra gott eller ont. Därmed inte sagt att jag är troende. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-28 09:27 | |
![]() | Hur kan en god gud överge sin skapelse? | |