Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 457 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Björn K-hamn | 2012-12-22 13:48 | |
![]() | Ibland blir ttiittii's inlägg fantastiska. "hur fort kan ett hjärta slå gatans mörker som ska skrämmas hela tiden" Jag älskar den meningen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-22 13:56 | |
![]() | eftersom jag inte vill skriva satan så skriver jag gatan :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-12-22 17:34 | |
![]() | En film att dra på smilbanden åt! Ikväll 21.20 i svt2 visas Bad Santa med Billy Bob Thornton. En rolig och vass komedi, passa på att se om du inte sett den! :) | |
| Lillstölla | 2012-12-22 18:26 | |
![]() | Glad för jag har haft en mysig eftermiddag med trevligt sällskap:) | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-22 19:26 | |
![]() | Att jag nu bakat äppelrutor å cheesecake brownie. Nu Rolling s på tv:) | |
| bobo flux | 2012-12-22 20:16 | |
![]() | Julstämning i boboboet! :) | |
| Lill-IT | 2012-12-22 20:17 | |
![]() | Mmm.. börjar få det här med. :) Tog in och klädde granen idag.. och vips blev det julkänsla. | |
| Lill-IT | 2012-12-22 20:23 | |
![]() | Risbräck, ischoklad och pepparkakspyntning bidrog också.. och 160 hemmarullade köttbullar. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-12-22 20:35 | |
![]() | Här har vi haft julstämning sedan 1:a advent. Vår lilla gran har hunnit lysa, glittra och sprida stämning ihop med stjärnorna och adventsljusstaken sedan dess. Efter Annandag jul har både gran och stjärnor mist det mesta av sin speciella glans. Så det är bra att hinna julmysa mycket före det tycker jag! :) | |
| Maja G | 2012-12-22 20:36 | |
![]() | tjuvsmakat på skinkan. Nomnomnom:) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-12-22 22:05 | |
![]() | Älskar de små smsen som trillar in när räkningarna betalts med autogiro, fint att få lättjan bekräftad. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-12-22 23:25 | |
![]() | En tredje betapetare förärade mig ett paket med posten. Visserligen redan igår, men då var jag inte här i tråden något för att kunna skriva hur glad jag är över det. Tack snälla Lillstölla! <3 | |
| MrElgh | 2012-12-22 23:30 | |
![]() | Att min alltför tjocka Jansson nu äntligen blivit klar att tas ut ur ugnen. Och att jag insett att det hade varit bättre att använda fler formar... | |
| slånbär | 2012-12-23 00:05 | |
![]() | Hemlagade klappar snart färdiga. Det blir korgar med lingonsylt, hallonsylt, torkade trattkantareller, kakor medvit choklad och tranbär, saffransskorpor , senap och lite annat. Hemgjorda klappar gillas stort av vännerna. Imorgon ska köttbullarna göras, brunkålen fixas, juliga fruktsalladen förberedas och lite annat fix. På julafton står ugnen på från tidig morgon. Skinkan ska griljeras, kålrotslåda, jansson, revben, gratinerad omelett med kantarellstuvning, grönkålsgratäng, hallänsk långkål, gräddkokta brysselkål ska lagas. Sen ska allt läggas upp vackert för att avnjutas i goda vänners lag. Jag bara älskar att göra julbord, det är min grej det. Ingen stress bara roligt. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-12-23 00:06 | |
![]() | Åh, kul slånis:) | |
| MrElgh | 2012-12-23 01:06 | |
![]() | Slånis klappar är av det slaget som värmer folk rakt in i hjärtat! Finare julklappar kan man inte få, de kostar tid, kunskap och är fyllda av kärlek. Sen är ju ditt julbord ett riktigt konstverk! Sådant gör en glad att läsa. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-12-23 10:25 | |
![]() | Att lyckan inte sitter i perfektionism och gud så fint slånbär! Den som har förmågan, orken och lusten till vällagad mat är guld värd <3 | |
| slånbär | 2012-12-23 11:51 | |
![]() | Ni är ju gulliga ni:-) Jag älskar att göra julbord och det slår faktiskt vilket restaurang julbord som helst skulle jag nog kunna säga. Det jag skrev ovan är ju bara en del av allt som fixas fram, det tillkommer ju sillar, sallader, kallskuret och massa annat gott också. Det är ju så ROLIGT att göra julmat och så himla gott att äta den också. Mycket vegetariskt blir det också för vi har några veggar och några som inte äter fisk också så man måste ju se till att det finns för alla smaker. Nu ska jag sätta igång med maten för städningen är klar. tar nog lite glögg o saffransskorpor till . | |
| Maja G | 2012-12-23 12:33 | |
![]() | att jag bestämde mig för att tvätta idag...sedan kommer jag att ha tre dagar med bara lat, lat och lat:) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-23 12:47 | |
![]() | Gläder mig åt att jag har tvättstugan i e.m. Skönt att bli av med högarna. Gläder mig också åt min totalt stressfria jul. | |