Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:32 | |
![]() | nulltj,jag tror dom älskar dig på avstånd och så känner dom sig lite övergedda av dig,när ni träffas blir det lika bra igen som det var tidigare,Dom har så mycket nu med fint väder och allt så dom har inte tid att svara hade det varit vinter nu så hade alla svarat minst 5 gånger var,dom har lite solsting bara,det blir kanon då ni möts igen | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:35 | |
![]() | jag har ingen bil hemma känner mig handikappad,ska jag behöva åka scoter hatar scoter | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:47 | |
![]() | DAMP över att allt har jävlats exakt hela dagen. Nu var mina skor som jag beställt från USA och som jag väntat på i över en månad, och som stal mina sista slantar, FÖR SMÅ! Tack Gud eller Jesus,eller buddha, eller Tor eller hela hans jävla moster för allt elände i mitt liv! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:48 | |
![]() | Jag tror att det är djävulen som är min Higher Power och att han njuter av att se mig våndas och lida vareviga vecka som går | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:50 | |
![]() | Nulltj: Vad tråkigt att höra förresten :-( Hoppas dom inte menar så som det verkar, utan att de saknar dig med! <3 | |
| kiwiskal | 2013-08-01 16:59 | |
![]() | nulltj, antar att du befinner dig på annan plats nu än Malmö? Retar mig på att för vissa verkar man vara någon som ska finnas när det passar. Så fort det blir en smula "jobbigare" än tidigare så är det strutsmetoden som gäller. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-01 16:59 | |
![]() | Tack, ni fina <3 | |
| Rultatultan | 2013-08-01 17:45 | |
![]() | Retar mig på att när jag äntligen samlat ihop alla pantflaskor och dito burkar och tagit mig in till byn, så GLÖMDE jag hela skiten i kofferten för att jag var så lyrisk över garnerna jag skulle köpa. Så nu får jag köra runt med halva bilen full (ja, det finns burkar i baksätet OCKSÅ) i en halv vecka. | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-01 17:47 | |
![]() | En enveten huvudvärk för jag vet inte vilken dag i ordningen Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:18 | |
![]() | retar mig på att jag fryser är som is | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:19 | |
![]() | retar mig på att det är 1 augusti i dag | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:43 | |
![]() | retar mig på att jag antagligen kommer bli hemlös till hösten | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:45 | |
![]() | nej,Mollee2 varför skulle du bli hemlös för?då får du flytta till sandviken här dräller det av lägenheter | |
| Matthias M | 2013-08-01 18:46 | |
![]() | Vad har hänt mollee2? :( | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:55 | |
![]() | retar mig på att mina vänner ska gå på gammeltjo hepstaars pinsamt ju | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:57 | |
![]() | Därför att jag ligger efter med högskolepoängen och kommer inte få CSN i tid. Är deprimerad, har magsår och jag är på god väg att gå in i väggen, samtidigt ska man hinna med sina två sommarkurser och restuppgifter som måste vara färdiga så man får fortsätta utbildningen och får pengar till mat och hyra genom CSN. Får inte tag på de lärare jag söker och jag oroar mig ständigt över pengar till mat och hyra, jag ångrar att jag tog på mig sommarkurserna, då sommaren har bestått av olyckor, sjukdomar, dödsfall, telefonterror och hela faderullan. Men hade egentligen inget val än att plugga oavsett, då jag ej kan jobba p.g.a reumatiskt och annat jox. Socialbidrag är man ej berättigad till när man pluggar, så i värsta fall får jag väl skita i skolan till hösten och skriva in mig som arbetslös, men då CSN överstiger normen så lär man väl inte få några pengar ändå då man fått överskott under året. (ändå lever man på cirka 8000 i månaden som skall gå till mat, hyra, böcker, resor och mediciner). Har alltså inget val än att jobba ihjäl mig trots att jag är utarbetad, trött, har magsår, hjärtklappning och ont. Inser att jag hade det bättre när jag var arbetslös och sjukskriven och ägnade dagar tillsammans med pundare och alkoholister. Att man ryckte upp sig och läste upp ämnen till MVG trots reumatiskt och add och sedan sökte in på universitetet verkar ju inte ha lönat sig ett skit så som det verkar. Funderar på om jag ska behöva begå ett brott eller dylikt för att vara säker på att få mat, tak över huvudet och mediciner till hösten, eller om jag ska fortsätta kämpa ihjäl mig tills jag gå in i väggen helt i onödan? Sverige i ett nötskal. Bli inte sjuk eller deprimerad, för då är man körd i detta land. Om jag ej får CSN och inte heller socialbidrag.. vad gör jag då?? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 18:59 | |
![]() | Har aldrig varit så ledsen faktiskt. Men får väl ta nya tag i morgon och försöka hinna klart med allt i tid ändå... och be till gudarna att antingen lärarna är snabba på att sätta betyg på sommarkurserna eller att CSN ger mig någon vecka extra och skickar ut pengar ändå | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:05 | |
![]() | soc räknar 3 månader tillbaks,beställ tid redan nu.så du slipper vara ovetande om hur det ska bli,har du sökt bostadsbidrag?,kolla stora fondboken på biblioteket så kanske du kan söka ur någon fond,Ingen vill betala skatt längre och då försvinner det sociala skyddsnätet tyvärr hoppas det löser sig Mollee2 | |
| Matthias M | 2013-08-01 19:11 | |
![]() | Men lilla vän :'( förstår att du har det väldigt jobbigt nu å jag önskar att jag kunde hjälpa dig på nått sätt :( hade jag bott i Sundsvall eller i närheten så hade du kunnat få bo hos mig gratis så länge du hade velat. Det enda jag skulle kunna hjälpa dig med skulle i så fall vara pengar. Jag förstår åxå hur du känner när du säger att du kanske vill skita i utbildningen men då skulle liksom allt du åstadkommit varit helt i onödan även om jag åxå förstår att det känns hopplöst att jobba ihjäl sig i onödan :( men det är inte alls bra att du mår så här dåligt för det viktigaste är ändå din hälsa mollee så du måste göra det som är bäst för din hälsa för du kan ju inte ha det så här :( det bästa kanske hade varit om du skulle sluta din utbildning så att du kan få vila men jag vet ju att du inte skulle få några pengar då å att du inte skulle klara hyra å sånt å jag vill gärna hjälpa dig men jag vet inte hur jag ska gå till väga :( jag håller med dig om att det här landet är konstigt. Men finns det nått jag kan göra så låt mig få veta mollee för kan jag hjälpa dig på nått sätt så gör jag det så tveka aldrig på att höra av dig. Kram på dig vännen å hoppas att det löser sig <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-01 19:16 | |
![]() | Jag har bostadsbidrag sedan tidigare. Ska ringa CSN imorgon och fråga hur jag ska göra. Problemet ligger ju i att all stress över detta i kombination med dödsfall och sjukdom gör att det blir för mycket, det är bra svårt att koncentrera sig på arbeten då. Nu har jag avverkat tre stycken på 3 dagar bara för att bli klar så tidigt att jag hinner få CSN, men det tär oerhört på psyket. Samtidigt blir man bombarderad med sms och mail från folk som tjatar på att man ska göra saker och att man är osocial... har slutat svara på sånt. Matthias: Tack för din omtanke. Det löser sig förhoppningsvis. Någon måste ju kunna hjälpa en? Tycker man ju... Är så sjukt att det inte finns någon att vända sig till när man är så pass psykiskt och fysiskt utmattad som kan erbjuda en lösning! Läkarna säger bara att man ska ta det lugnt, men det är ju inte lätt när man vet att om man tar det lugnt och vilar så blir det ju bara ännu värre... | |