Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Obstinat- | 2012-04-05 17:53 | |
![]() | Nä, man får inte se alla. Sas det inte i första avsnittet att man skulle få se mycket mer av det som sker i bikten? | |
| CrazyQ | 2012-04-05 21:53 | |
![]() | Marcel är en tragisk människa! Hon har så rätt i det hon säger Hanna J! Hoppas den fan åker ut på söndag!! Då kanske dom fattar att elakhet kommer man inte långt med! Till och med Rodny verkar ju normal om man jämnför med Marcel! | |
| le-lou | 2012-04-06 00:05 | |
![]() | Helt ärligt är Rodney helt tam i år jämfört med förra säsongen Han gör ju inte ett skit, han sitter mest tyst och iakttar känns det som? Det enda som är kul med honom just nu är håret. | |
| kiwiskal | 2012-04-06 00:15 | |
![]() | Jag tror att Marcel hänger sig kvar tyvärr och att Jennifer eller Hulda får lämna.. Tjejslakt som vanligt. Håller med dig le-lou om Rodney. Har hört honom säga att han ångrade det mesta han gjorde förra året och inte skulle göra om det.. Han är inte ens kul på fyllan längre. Bara tjafsar om hur smart han är. -.- Den som ligger högst på min "favorit"lista är Hanna J just nu. Säger något om nivån på säsongen. Vobban verkar helt okej men inget som sticker ut ännu. Camilla är väl rätt kul med. Men ingen som man gillar som förra året :/ Tycker att Jennifer verkar rätt bra förutom hennes utbrott. Tycker iaf inte att hon är någon "hora" eller jättehemsk som folk på hemsidan påstår. Hon har ju inte varit elak mot någon annan, mest sig själv. Sen är det inte så trevligt med utbrott och glas på golvet men jämfört med psykopaterna som varit/är i huset känns det som en fis i rymden. | |
| kiwiskal | 2012-04-06 00:15 | |
![]() | Oj, skrev en bok.. | |
| joen87 | 2012-04-06 00:20 | |
![]() | Tycker att Hanna W och Jimmy ska komma tillbaka, de har vart de mest underhållande personerna i huset. Ut med äcklet Marcel! | |
| CrazyQ | 2012-04-06 00:42 | |
![]() | Jag tror att hela detta upplägg på BB, blev en flopp för produktionen. Dom trodde aldrig att det skulle bli så här från början. Men dom skyller sig ju själva då dom valt ut dessa personer. Skulle inte förvåna mig om det blir sista BB i år. | |
| AnneHag | 2012-04-06 00:48 | |
![]() | håller med ovan, tror inte de visste hur det skulle bli att de skulle bli så illa detta året... | |
| Obstinat- | 2012-04-06 10:25 | |
![]() | Nä, det är väl klart att TV11 inte gjort detta med flit. Dumma i huvudet är de ju inte. Fast de borde ju ändå anat hur Hanna W skulle forma resten av deltagarna. Misslyckat är det iaf. | |
| le-lou | 2012-04-06 10:35 | |
![]() | format? :D. Det var värst vilken påverkan hennes veckor i huset var. Tror du ger henne lite för mkt cred faktiskt, deltagarna detta år verkar allmänt vara tämligen bråksugna och dumma i huvudet. | |
| Obstinat- | 2012-04-06 10:37 | |
![]() | Nä, det tror jag inte. Det var hon som var anledningen till den dåliga stämningen i början. Marcel kanske hade whinat lite ändå men annars tror jag inte det hade blivit så mycket bråk. Då började allt handla om vem som sågs och hördes mest och vem som gjorde "roligast" pranks. | |
| le-lou | 2012-04-06 10:41 | |
![]() | så sipans beteende efter att hannah åkte ut, berodde alltså på hannah? den andra hanna med tänderna, hennes beteende var alltså nytt för life liksom? Och marcels beteende nu? eh. Nä, den teorin håller inte, för att psyka folk systematiskt krävs det betydligt mer. dessutom så var hannah w inte elak, hon var provocerande. Marcel är ju rakt av ond. | |
| le-lou | 2012-04-06 10:43 | |
![]() | ju fler av mupparna som åker ut, desto bättre stämning. Marcel måste ju verkligen reta sig på hanna, han som är nykär borde för fan vara på bättre humör än så. vilken sopa han är. | |
| Obstinat- | 2012-04-06 12:20 | |
![]() | Jag tror fortfarande att det beror mycket på Hannahs beteende men du får gärna tro något annat. | |
| le-lou | 2012-04-06 12:49 | |
![]() | tack :) | |
| Felix mormor | 2012-04-06 13:05 | |
![]() | Håller med Le-Lou, Hanna W var aldrig elak. Vilket Sipan, Hanna R och Marcel är och varit. Fast det som retar mig mest är alla andras feghet! Det är ju ingen som ryter i när de har gått på som värst. Den ende som försökt lite är väl Lars, kred åt honom. Faktiskt en värdig vinnare enligt mig. | |
| Joussen | 2012-04-06 14:14 | |
![]() | Håller med dig ovan, Felix mormor tycker att marcelo och annica är grymt söta tms | |
| kiwiskal | 2012-04-06 15:06 | |
![]() | Oj, ja det kan vara lätt att skylla på den som blir utsatt.. Håller med le-lou Äntligen www.tv4play.se/noje/...id =2179255 | |
| Obstinat- | 2012-04-06 15:24 | |
![]() | "Utsatt" Haha... Ja, det är såå synd om henne. | |
| Fia_Lito | 2012-04-07 20:22 | |
![]() | Min "önskan" och röst för söndagens livesänding, är att Marcel åker ut med huvudet före! Extremt störande med sådana personligheter i tv, han kan köra sitt race utanför huset om han vill men det är inget man som producent/bolag bör "visa" upp! Camilla hoppas du står kvar som vinnare :) | |