Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:21 | |
![]() | Retar mig på att vita jävlas med mig. Bara för jag fick lust o skriva lyxost istället för lyckost. Klart jag vet hur det stavas. Retar mig på hår. Det är förl ångt för tjockt för ful hårfärg. snart snaggar jag hela min frilla. Nån som hjälper mig ? :D | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-08-30 19:26 | |
![]() | lyxost var ju förbannat bra, det ska jag börja med. Jag tänker på någon som ligger på soffan och äter god ost hela dagarna. En bortskämd lyxlirare. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:27 | |
![]() | Är det normalt att gå omkring i 8 skoaffärer utan att hitta ett enda vettigt par? Antingen för slampigt eller för tantigt. Men ärligt, kilklack, är det okej? | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-08-30 19:27 | |
![]() | retar mig på att jag inte längre ligger på 4000+, det var så trevligt där! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:29 | |
![]() | Superdonnan1 ; Härligt! sno på ba. Retar mig på att man inte kan ta bort vårtor hos en vårdcentral. Eller vad kallar man det för? Jag kallar det gärna för sjukhus..jaja även om det absolut är åt fel håll. :D Haha! retar mig också på att jag har en vårta under foten som jag inte orkar ta bort. För det ska in en massa krussiduller o mullidutter... + att man måste göra si å så. Nej fy dra med pepparn vettja! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:30 | |
![]() | rear mig på att pluttan är så go ;) lyxost där *S* | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:30 | |
![]() | Retar mig på att kverulanten inte är ensam om skogrejjen. *pekar på sig själv & säger jag har vanligtvis på sommaren svårt att hitta skor eftersom skon måste va i barnstrl 33-34. På vintern går det bra med 34-36 Konstigt va? :O* | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:31 | |
![]() | Retar mig på att nu vill jag jävlas med vita bara för hon skrev rear istället för retar. Hihi! :D | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-30 19:33 | |
![]() | Känner mig trött och retlig ,, bara så där allmänt Bitte | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:36 | |
![]() | Haha..hämnden är ljuv...retar mig på pluttan just nu som envisas att använda samma skostorlek som mig *aldrig kan man få vara ensam i sitt gebit!* Tssss | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:43 | |
![]() | Vita ; Nej tänk för det kan man inte. jag är svansen du är fotspåret. *fniss* retar mig också på jag är lite småtrött och nu vill jag att fångarna på fortet ska börja. Retar mig på att nu blev de pirr o nervöshet här. kollade just på lisses nya karusell för 2011 vågar man åka den? :O Jag borde våga åka eftersom jag både har åkt fritt o tilt. Så det ska nog inte va så farligt. retar mig på att nu smörar jag. jag är ganska höjdrädd ändå. Men har ändå på sätt å vis vågat åka dom där farligheterna. :( usch. bara man lyfter upp mig blir jag ju höjdrädd. :o | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:45 | |
![]() | "Är det normalt att gå omkring i 8 skoaffärer utan att hitta ett enda vettigt par? Antingen för slampigt eller för tantigt. Men ärligt, kilklack, är det okej?" Jag har alltid sagt det. Skodesigners måste ha en särskilt upphettad avdelning i helvetet. Varför inte killklack? Om jag använde läder skulle jag satsa på ett par jodhpurs eller herrskoinspirerade boots. Med rosett då. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-08-30 19:48 | |
![]() | Vet att det här är retartråden, men en kram kan man väl ändå få ge till en höjdrädd plutta och en spark i ändan med ett ord på vägen *det fixar du gullet* ska jag reta mig något så är sparken i ändan eftersom jag inte är våldsbenägen.... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-30 20:17 | |
![]() | Ja, jodpurs kan jag se Malin i. Kilklack... njae. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-08-30 20:18 | |
![]() | retar mig på att vita försöker sno min goaste charmigaste lilla pluttan, hon är min min min! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-30 20:23 | |
![]() | Retar mig på att jag räcker till alla. bara ni inte drar i mig. Vita retar mig på att du får hänga med i den nya frittfall grejjen. Den verkar awesome. Men häng på ba! | |
| Tinna | 2010-08-30 20:24 | |
![]() | Hela mitt golv vibrerar när de kör med ångvälten här utanför.. Retar mig på det. Och min post. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-08-30 20:35 | |
![]() | Fy för den lede att lida av höjdrädsla :) däm! | |
| nystan1 | 2010-08-30 20:39 | |
![]() | Retar mig på sambos med dåligt humör. | |
| niala22 | 2010-08-30 21:01 | |
![]() | haha "däm" | |