Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 95 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2012-09-27 00:24 | |
![]() | Nejdå, jag är på bra humör :) | |
| Lillstölla | 2012-09-27 00:24 | |
![]() | Ja, det verkar rolig. Lite låg humor kanske, men passar mig ;P Tänkte gå och se Bilbo i vinter sen med. Ser fram mot den! | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-09-27 00:29 | |
![]() | Jag håller med bobo. Avatar får vara hur tekniskt fulländad som helst, jag kan inte leva mig in i fantasy och storyn är för tunn och långtråkig. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-09-27 01:16 | |
![]() | Och jag såg den ändå på en kupolbio. Svinalängorna kan jag rekommendera men kanske inte till alltför sköra personer. Själv planerar jag att se Hypnotisören, samt att gå och lägga mig på min värmedyna igen. Sov där ett tag förut på hög värme. Snacka om kärringgrill. Retar mig på att mitt cerat är borta. | |
| le-lou | 2012-09-27 02:15 | |
![]() | att vissa får igenom sina bilder blundande, med halva ansiktet synligt, i profil osv men inte andra...... har länge försökt få igenom en bild där bara halva ansiktet syns men icke, ständigt nekad. Samma sak med bild tagen lite mer i profil... TRÖTTSAMT med motiveringar som gäller ibland vissa, ibland andra. /surtant | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-27 07:23 | |
![]() | hundbiten,det gör varken till eller från om jag har någon med mig,synd att inte ditt pm var från mig.Le-lou du behöver ingen bild dom nekar den bara för att du är för vacker även som halv ,och det kan dom inte ta | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 09:08 | |
![]() | le-lou>> jäkligt godtyckligt ju, trist. Får du någon förklaring till varför det idkas orättvisa? | |
| Resurgence - Ej medlem längre | 2012-09-27 09:31 | |
![]() | Ärligt talat borde folk få lägga upp vilket foto som helst bara det 1) är på dem själva (och det syns) och 2) inte är barnförbjudet. Även på det sistnämnda området tycks det ju råda delade meningar mellan olika forumvärdar var gränsen ska dras ... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 09:55 | |
![]() | "Även på det sistnämnda området tycks det ju råda delade meningar mellan olika forumvärdar var gränsen ska dras ..." Typ inte visa en millimeter nedanför hakan vs visa serienr på sillarna? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:09 | |
![]() | bara bilden inte är stötande,så tycker jag inte det spelar någon roll,jag gillar bilder där personen har med sin hund eller katt | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:14 | |
![]() | I forumsammanhang gillar jag bilder där man verkligen ser hur personen ser ut. Inte väldigt photoshoppade bilder/ bilder tagna på långt avstånd/ bilder med stark blixt. Håller med om att det är godtyckligt vilka bilder som accepteras. Handlar mycket om vem som ber att få bilden godkänd och vem som godkänner. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:16 | |
![]() | Gillar med andra ord inte alls jonisks nya bild, även om den som bild är dekorativ och fin. Jag vill se människan jag skriver till, det blir för opersonligt med bilder som är onaturliga. Ingen kritik mot dig jonisk, du är ju alltid vacker oavsett bild. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:30 | |
![]() | None taken. Jag bytte medvetet till en mer opersonlig bild igen, det funkar tydligen bättre just här. Och hoppas att du kan tänka dig att konversera fortsatt ändå. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:39 | |
![]() | Ha ha, jadå. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:39 | |
![]() | Och jag förstår din poäng. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:42 | |
![]() | Vilken tur :) | |
| bobo flux | 2012-09-27 10:42 | |
![]() | Ja, då retar jag mig på godtycklighet idag då. Definitionen av godtycklighet är ju lite luddig på olika ställen. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 10:59 | |
![]() | Definitionen av godtycklig är lite godtycklig? | |
| bobo flux | 2012-09-27 11:04 | |
![]() | Jag kan inte uttala mig om det utan att svaret blir godtyckligt. | |
| numsan | 2012-09-27 12:02 | |
![]() | Man ser ju bara halva mitt ansikte också. Och sylvias. Jag retar mig inte på jonisks nya bild. Tycker att den är fin och att hon ser ut ungefär som hon gör alltid. Retar mig dock på att jag inte kan bestämma mig för om det ser ut som att hon klippt sig eller inte. | |