Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| niala22 | 2011-01-31 09:55 | |
![]() | Fysik B vad är det`? Dys, förklara vad läste man på Humanistisk? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-01-31 09:57 | |
![]() | Jag läste hum men där fanns väl ingen fysik? | |
| niala22 | 2011-01-31 10:12 | |
![]() | jo aha, i gymnasiet iaf. så man måste läsa fysikB på distans på komvux. Tur att jag kommer på klockan 36år att jag vill bli pilot. Varför sa ingen nåt tidigare | |
| niala22 | 2011-01-31 10:12 | |
![]() | högstadiet menar jag | |
| Dyslekso | 2011-01-31 10:23 | |
![]() | "Skön" Lou Reed-intervju där. Den där journalisten är väl han som springer runt som wannabe-douche på stan för Skavlan? Välförtjänt behandling i så fall. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-31 10:41 | |
![]() | Retar mig på att jag inte ville besudla valyssnardupåtråden med Carola spelar över :S www.youtube.com/watc...ea ture=fvw | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-01-31 10:59 | |
![]() | "Wannabe-douche"? Haha, hans pondus sköt inte i höjden direkt. Jag retar mig på att han såg så ödmjuk och ledsen ut över den där intervjun att han i min fantasi sadlat om och gett sig in i plattsättar-branschen med Johnny, Conny och Sonny istället. I min fantasi var han fortfarande en sorgsen ung man som reagerar med fysisk smärta så fort ordet "journalistik" nämns. Tydligen inte. Retar mig på min fantasi. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-31 11:01 | |
![]() | retar mig på uteblivet telefonsamtal och att inte vara önskad. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-31 11:21 | |
![]() | Retar mig på skavsår aka köttsår. Ett operationssår är ju lindrigt jämfört med detta. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-31 11:23 | |
![]() | Retar mig på om du inte har compeed-plåster tillgängligt, Hoodman. Det lindrar genast plågan, ska sitta på i några dagar och går att duscha med på. Apoteket eller varuhus. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-31 11:37 | |
![]() | Jag vet. Jag trodde också att jag hade det. Har sneglat på asken i veckor och undrat när jag ska få använda dom (bara för att dom är bäst ever). Då öppnade jag burken nu när jag behövde plåster till båda hälarna. Hur många plåster fanns det? Ett. Suck. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-01-31 12:54 | |
![]() | Här är du önskad, ramsay. Alltid nåt. :) Retar mig på mitt tröga huvud. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-31 13:05 | |
![]() | FUCK vad jag retar mig på min dator;( tack sylvia, mjo det är väl det. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-31 14:13 | |
![]() | Retar mig på att jag vaknade way too late idag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-01-31 14:17 | |
![]() | Retar mig på obegripligt beteende, mest för att det stjäl så mycket energi från mig att försöka begripa. Jag nöjer mig aldrig med att konstatera att jag inte förstår mig på någon. När det kommer till relationer är jag överambitiös, det retar mig. | |
| apbur | 2011-01-31 14:31 | |
![]() | Jag brukar också föreställa mig att jag inte förstår andra människor. Tills jag börjar rota i mitt ruttna, undertryckta inre. Då börjar jag plötsligt begripa. Andra är inte lika moraliskt förträffliga som jag är. Eller kämpar inte lika mycket med att vara det. Sylvia, tänkt det värsta tänkbara så kommer du finna många svar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-01-31 14:48 | |
![]() | Du vet inte hur rätt du har, apbur. :) Jag försöker vänja mig vid samma sak. Hade kanske varit enklare att vara genomrutten, hur ful den tanken än är. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-31 14:54 | |
![]() | jag kämpar inte ett smack med att vara orutten men känner samtidigt att jag är renare och klarare ju längre in. funkar utmärkt! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-31 15:29 | |
![]() | Men snälla nån. Hemlige kontakten på msn var en desperat människa som ställer tråkiga frågor och vill se hur jag ser ut. Jag ger fan aldrig ut min mejl men ändå lyckas han få den på nåt jävla sätt. orkar inte. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-31 15:54 | |
![]() | Ta bort och blocka från både msn och hotmail? Godkänn ingen du inte säkert vet vem det är? Retar mig på dödsstraffsförespråkare. | |