Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:34 | |
![]() | Har datorn lurat dig,Mys? | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:35 | |
![]() | anneli har du glömt mig? | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:36 | |
![]() | Retar mig på samma sak som apbur, hihi. Retar mig på att jag fantiserar om att svullnaden under mitt öga har med tanden att göra. Retar mig också på att mitt övriga tandkött plötsligt har blivit bättre och hittat tillbaka upp till tänderna, utan att jag vet vad som har bidragit till förbättringen. Är det den nya tandborsten eller är det att jag ätit så bra på sistone? Eller är det att jag dricker te istället för kaffe? Retar mig på att jag inte vet vad olika drycker har för ph-värde. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:39 | |
![]() | anneli:haha,jaaa | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:40 | |
![]() | Nej,miljonären. Jag minns att du skulle köpa capribyxor från HM. Det jag skulle köpa ur den katalogen dissade du med all rätt. | |
apbur | 2009-10-19 23:42 | |
![]() | Plums, vad har du gjort med munnen? Vill du upp eller ned i pH-värde? Skölj munnen men bikarbonat. Det har du väl i håret annars? :) | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:46 | |
![]() | Vad har jag inte gjort med munnen är nog frågan och svaret :) Okej, man tager vad man haver alltså? Du vet ju vad jag har i badrumsskåpet. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-19 23:48 | |
![]() | Vet inte om jag vill upp eller ned. Jag bara undrar lite lätt vad kaffe och te har för ph. Kanske borde jag börja snusa. Jag undrar hur tråden jag haft i underkäken sedan jag hade tandställning i mellan och högstadiet klarar påfrestningar av olika slag. Kan den börja vittra sönder tro... | |
apbur | 2009-10-20 00:00 | |
![]() | Den överlever nog dina tänder. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:02 | |
![]() | :) I alla fall är det märkligt hur snabbt mitt tandkött blivit bättre. Det är ett mirakel :D :D etc. Bäst vore om jag kunde hitta förklaringen så att det inte halkar ned igen. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:03 | |
![]() | Skitpraktiskt när det växer upp på tandhalsarna och lägger sig över tandstenen och kariesen. Som ett gratis tandläkarbesök. | |
amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:09 | |
![]() | Kaffe är surt. Ju högre rostningsgrad desto mer förstörd blir garvsyran, och kaffet blir alltså mindre surt. Espresso är lite mindre surt. *upplyser* | |
apbur | 2009-10-20 00:12 | |
![]() | Jag har lite svårt att se vad som är upp och ned i din mun. Varför täcker helt plötsligt ditt tandkött dina blottade tandhalsar? Är det för att det är svullet? Ett svullet tandkött kan blotta tänderna också. Beror på hur svullet det är. Jag har massa skräckhistorier om tandinfektioner. Säg till om du behöver peppas :) | |
apbur | 2009-10-20 00:14 | |
![]() | Plums, släng Eldoradekaffet som du brygger i strumpan under varmvattnet i kranen. Det är inte värt det. | |
Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:15 | |
![]() | När folk inte: Säger "hej" tillbaka när man hejar på dem. Svarar på sms och eller mejl. När folk inte säger "tack" när jag t.ex. håller upp dörren, etc. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:20 | |
![]() | Ni känner mig så väl :) Jag gillar inte direkt mörkrostat kaffe. Dricker gärna colombiarostat som jag tror har högre syrlighet. Det svider till så skönt i knutan jag har i kinden. apbur, visdomständerna har ett helt eget tandkött i en egen färg. Det övriga tandköttet har tills helt nyligen varit nedhasat, som vid skador som kan komma av för flitig tandborstning (utesluten orsak för min del). Nu tar det sig uppåt, upp över tandhalsarna som förut var nakna. | |
apbur | 2009-10-20 00:27 | |
![]() | Snus för neutraliseringens skull. Lite småtrevligt nöje på köpet. Dyrt tyvärr. Tuggummi för omgivningen skull. Smärtstillande för sömnens skull och vid matintag så du undviker undernäring. Nästa? | |
UlfTjur | 2009-10-20 00:29 | |
![]() | kverulanter | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:32 | |
![]() | att ofta då jag ska duscha på kvällen så är det brist på varmvatten,knappt ljummet! | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-10-20 00:34 | |
![]() | Att jag fryser i min källare. Och att jag har slut på jordgubbsté. OCH! att det andra värmande alternaivet efter té , kaffe, är otänkbart efterssom jag har problem med magen. *Suckar och kryper in i täcket och darrar* | |